نکات سفارش هدایای سازمانی

هدیه سازمانی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

هدیه-سازمانی
3
(2)

چرا هدایای سازمانی برای مدیران اهمیت ویژه ای دارد؟

چرا هدیه سازمانی خوب مورد اهمیت است ، در عصر کنونی به دلیل گسترده شدن روابط اجتماعی و کاری در بین انسان ها برای پایداری ارتباطات میان افراد باید چاره ای اندیشید. یک مدیر باهوش و با استعداد خیلی خوب این موضوع را می داند که برای حفظ و بقای سازمان تجاری خود و گسترده شدن روابط تجاری با شرکای خود و همچنین ایجاد رابطه بهتر با کارمندان سازمانش و همچنین داشتن یک تعامل عالی بین مشتریان و سازمان باید بتواند در زمان مناسب یک واکنش حرفه ای مثبت نشان بدهد و بهترین رفتار هوشمندانه را رصد کند.

هدیه سازمانی خوب

هدیه سازمانی خوب

در نظر گرفتن هدایای تبلیغاتی برای کارمندان، شرکای تجاری و مشتریان در مناسبت های مختلف می تواند یک رفتار هوشمندانه و به جا توسط یک مدیر موفق سازمان باشد، زیرا ثابت شده است که دادن هدایای سازمانی توسط مدیران به کارمندان، مشتریان و شرکای تجاری باعث ایجاد حس خوب در آنها شده و به دنبال آن باعث رونق کسب و کار می شود.

مثلاً تصور کنید به منظور قدردانی از زحمات کارمندانتان در اعیاد مختلف هدایای سازمانی ارزشمندی را برای آنها در نظر بگیرید و یا اینکه نشان دهید قدر مشتری های وفادار خود را می دانید و وجود آنها در کنار کسب و کار و برند شما بسیار مهم است، هر سال در ایام آخر سال هدایای نفیسی را تقدیم مشتریان خود بکنید.

از همه این موارد که بگذریم نمی‌توان وجود یک رابطه خوب با شرکای تجاری که هر روز به منظور روابط کاری با آن ها در تعامل هستیم را نادیده گرفت. در این مورد چیزی که می تواند رابطه کاری را استحکام ببخشد در نظر گرفتن یک هدیه سازمانی خاص و فوق العاده برای  شرکای تجاری خود می باشد. پس تا اینجا متوجه این موضوع شدیم که چرا هدیه سازمانی بخش مهمی را در یک سازمان ایفا می کند حال در ادامه به این موضوع می پردازیم که یک هدیه سازمانی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد.

حتما بخوانید :
دانلود رایگان سررسید ۱۴۰۲ pdf

مهمترین عاملی که یک مدیر بازاریابی را به دادن هدیه سازمانی دعوت می کند افزایش فروش و رونق کسب و کار می باشد، زیرا همان طور که گفتیم در نظر گرفتن یک هدیه تبلیغاتی و سازمانی مناسب می تواند برند تجاری شما را در بین افراد جامعیت بخشیده و پررنگ نماید.
نکته مهمی که باید برای انتخاب یک هدیه سازمانی در نظر بگیرید کاربردی بودن هدیه می باشد، مثلاً می‌توانید انواع ماگ، لیوان های تبلیغاتی، خودکار، سالنامه، تقویم، ساعت و …. برای مشتریان خود در نظر بگیرید و یا اینکه به منظور تشکر از کارمندی که وظایف خود را به درستی و به نحو احسن انجام داده یک کارت هدیه نقدی تقدیم او کنید. تصمیم با شماست که برای دادن هدیه چه موردی را در نظر گرفته اید.
شاید دادن کارت هدیه نقدی برای خیلی از افراد خوشایند تر از دادن یک هدیه باشد، اما فراموش نکنید که یک هدیه خوب و ارزشمند تا مدت ها می تواند به عنوان یک یادگاری نفیس در خاطر و ذهن افراد حک شود.

یک هدیه سازمانی چه ویژگی هایی باید داشته باشد ؟

1.تولید ملی کشور باشد

اگر تصمیم گرفته اید یک کالا را به عنوان هدیه سازمانی به مشتری، کارمند و یا شریک تجاری خود بدهید حتماً و حتماً این کالا باید تولید ملی کشورمان باشد، زیرا با این کار هم به اقتصاد کشور کمک کرده‌اید و هم حس و فرکانس بسیار خوبی در مخاطب تان ایجاد کرده اید. به یاد داشته باشید کالاهای تولید ملی  از نظر قیمت بسیار مناسب تر از کالاهای خارجی می باشد و البته از کیفیت مناسب تری نیز برخوردار است.

مثلا اگر کالای شما از صنایع دستی انتخاب شود، کیفیت و نیز بار ارزش هنری آن به مراتب بیشتر از کالاهای خارجی می باشد. اما در مواردی هم متاسفانه کالاهای ایرانی یا از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند و یا قیمت بالاتری دارند.

حتما بخوانید :
چاپ سررسید اختصاصی 1403: طراحی خاص و منحصر به فرد در سال 1403

2.هدیه سازمانی با کیفیت باشد

مورد بعدی با کیفیت بودن یک گیفت سازمانی می باشد. زیرا اگر برای انتخاب یک محصول به عنوان هدیه سازمانی بخواهید از کالاهای بی کیفیت و ارزان بازار استفاده کنید می تواند نشانه نوعی بی احترامی به مخاطب باشد. ندادن هدیه سازمانی خیلی بهتر از دادن یک هدیه بی کیفیت است.

3.کاربردی باشد

همیشه سعی کنید برای مخاطبان خود هدیه ای را در نظر بگیرید که وقتی این هدیه را توسط شما دریافت می کنند از داشتن آن واقعا لذت برده و به نوعی سورپرایز شوند. دادن هدایای کاربردی به مخاطبانتان باعث ایجاد یک ذهنیت خوب از برند شما در خاطر آن ها می شود و به تدریج باعث رشد کسب و کار و تعامل شما با مشتریان، شرکای تجاری و کارمندانتان می شود.

4.خاص و لاکچری باشد

اگر برای دادن هدیه سازمانی همیشه خلاق باشید و هدایای لاکچری و خاصی را در نظر بگیرید که کمتر کسی به فکر دادن این هدایا می باشد خیلی سریع شما زبانزد خواهید شد و همین امر باعث وجه تمایز شما با رقبایتان می شود. به قول معروف ره صد ساله را یک ساله طی خواهید نمود.

امیدوارم خواندن این مقاله برای شما مدیران عزیز مفید واقع شده باشد. می توانید برای سفارش هدایای سازمانی خاص در مناسب های مختلف مثل تولد کارمندانتان، اعیاد مذهبی و یا به مناسبت سال نو از شهرگیفت هدایای خاص و ارزشمند خود را سفارش دهید. ما همیشه و هرلحظه در کنار شما هستیم تا بتوانید حس خوبی را با دادن یک هدیه ارزشمند در مخاطبان خود ایجاد کنید.

نظر شما درباره این محصول چیست؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 3 / 5. تعداد رای: 2

تا الان رای نیامده است! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

درباره تیم تحریریه شهرگیفت

سلام، ما تیم تحریره شهرگیفت هستیم و با شما درباره آموزش هدایای تبلیغاتی صحبت کنیم. تجربه‌ زیادی در زمینه بازاریابی و تبلیغات داریم و با استفاده از هدایای تبلیغاتی موفق شده‌ایم برندهای مختلف رو بهتر و معروفتر کنیم. در این بلاگ قصد داریم با به اشتراک گذاشتن راهکارهایی که توی این زمینه به دست آوردیم، به شما کمک کنیم تا برند خودتون رو با استفاده از هدایای تبلیغاتی بهتر و موثرتر معرفی کنید. امیدوارم مطالبی که در این بلاگ به اشتراک می‌ذاریم، براتون مفید باشه و بتونید با استفاده از این اطلاعات، بهترین تبلیغات رو برای برند خودتون انجام بدید.

یک نظر در “هدیه سازمانی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

  1. امیر گفت:

    بسیار مفید و کارآمد ، ممنون از شهرگیفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *