آموزش خرید هدایای تبلیغاتی, نکات سفارش هدایای سازمانی, نوشته های هدایای مناسبتی

بهترین هدیه تبلیغاتی روز آتش نشان چیست؟

0
()

آتش نشانان افرادی هستند که جان خود را در دست میگیرند و به سوی نجات افراد و محیط زیست میروند. شایسته است از آنان در این روز قدردانی شود و برای آنها خرید هدیه روز آتش نشان را انجام داد.

چرا روز 7 مهر ماه را روز آتش نشان می نامند؟

در سال ۱۳۵۸ جنگ ایران و عراق به وقوع پیوست. درست یک سال بعد یعنی در ۷ مهر ۱۳۵۹ کشور عراق توانست به نقطه مهم یعنی پالایشگاه آبادان حمله هوایی کند.
در این روز آتش‌نشانان غیور موجود در منطقه و همچنین آتش‌نشانان شهرهای اطراف برای مهار کردن آتش و خاموش کردن آتش و جلوگیری از صدمات و خسارات بیشتر به محل آتش سوزی آمدند تا آتش را خاموش کنند.
کشور عراق با دستور صدام حسین در حین عملیات خاموش کردن آتش نشانان بر روی پالایشگاه آبادان مجدد حمله هوایی را انجام داد که این حمله منجر به شهادت تعداد زیادی از آتش‌نشانان ایرانی شد.

در سال ۱۳۷۹ ستاد هماهنگی امور ایمنی و آتش نشانی کشور پیشنهاد تعیین روز آتش نشان را در این بود به شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور داد و شورای عالی انقلاب فرهنگی این روز را تأیید نمود. امروز با هدف حماسه‌آفرینی و از خودگذشتگی آتش نشانان کشور در آن سال جنگ و با هدف ترویج ایمنی و پیشگیری از آتش سوزی بنیاد نهاده شد.

آتش نشان کیست؟

در لغت نامه دهخدا آتش‌نشان را کارگری که مامور اطفا و فرونشاندن آتش است معرفی می‌کند همچنین در این لغتنامه به مأموران آتش‌نشانی که وظیفه خاموش کردن حریق و جلوگیری از آتش سوزی را دارند آتش نشان می گویند. ما امروزه میدانیم که آتش نشانی به مجموعه ای از اقدامات و مقابله با بروز حوادث غیرمترقبه مانند خاموش کردن آتش و هدایت آتش به کم شدن می باشد. آتش‌نشانی مهارت فنی است که نیاز به گذراندن دوره های طولانی و تخصصی در این امر را دارد. به فردی که به صورت تخصصی مهارت های دوره آتشنشانی را میگذراند اصطلاحا  آتش نشان می گویند. هدیه روز آتش نشان می تواند آن ها را خوش حال کرده و بدین شکل قدر دان آنان باشیم.

 

فداکاری آتش نشانان در فاجعه سوختن پلاسکو 

یکی از حوادث تلخ این چند ساله اخیر می‌توان به آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو اشاره کرد. در ساعت ۷ و ۵۹ دقیقه صبح روز پنجشنبه ۳۰ دی ماه سال ۱۳۹۵ فردی آتش سوزی ساختمان پلاسکو را به آتش نشانی منطقه اطلاع داد. حدود سه ساعت پس از مهار آتش سوزی و تخلیه ساختمان توسط نیروهای آتش نشان ساختمان پلاسکو که از طبقه بالا شروع به آتش گرفتن کرده بود به ناگهان فرو پاشید. در این حادثه غم‌انگیز که ساعت ها و روزها منجر به خاموش کردن آتش شده بود متاسفانه تعدادی از هموطنان ما علیرغم تلاش آتش‌نشانان فوت کردند، همچنین این حادثه منجر به شهادت ۱۶ نفر از آتش‌نشانان شد.

بهترین هدیه تبلیغاتی روز آتش نشان چیست؟

روز هفتم مهرماه روز آتش نشانی است و شایسته است در این روز از آتش نشان فداکار تقدیری به عمل آید. در این مقاله ما سعی داریم که شما را با ۷ هدیه برتر که در روز آتش‌نشانی میتوانید هدیه دهید آشنا کنیم. هدیه روز آتش نشان می تواند یکی هدایای زیر باشد.

1- ست مدیریتی لوکس 

ست مدیریتی لوکس شهر گیفت شما می توانید یک هدیه لوکس را به کارمندان فداکار آتش‌نشانی هدیه دهید. این ست شامل شامل سررسید وزیری با دور طلایی، یادداشت اروپایی دور طلایی، خودکار نفیس جاکلیدی و جاکارتی است. جعبه ست لوکس یک جعبه نفیس با طراحی پوست ماری است که بسیار مقاوم و جنس چوب ساخته شده است که می توانید برای نگهداری از اشیای زینتی مانند جواهرات لوازم آرایش و غیره استفاده نمایید.

ست رو میزی OFFICE SET

اتمام موجودی

حتما بخوانید :
چرا اردیبهشت پرفروش ترین ماه فروش هدایای تبلیغاتی در ایران است ؟

2- ادوکلن تبلیغاتی مردانه اریس مدل Perfect حجم ۵۰ میلی لیترعطر تبلیغاتی

در موارد متعدد عطر را میتوانهدیه داد و این امر خوشحالی بسیاری را می آورد. عطر مردانه اریس یک عطری است که برای سلیقه های عموم مردان مورد استفاده است. اگر شما همسر آتش نشان دارید ما به شما خرید این عطر را برای روز آتش نشان توصیه میکنیم.

3- خرید سررسید 1403

یکی از مواردی که می توان به آتش نشانان هدیه داد سررسید 1403 است شما می توانید با خرید سررسید 1402 ورود به قرن جدید را جشن بگیرید. ما در شهرگیفت می توانیم یک سررسید اختصاصی مناسب برای آتش‌نشانان را تهیه کنیم. شما می توانید با سلایق با سلیقه های خود سررسید مناسب برای آتش نشانان و مجموعه خود را ایجاد و طراحی کنید جلد مورد نظر کاغذ تصاویر و تمام امکاناتی که شما بنا بر سلیقه خودتان آن را مناسب می‌دانید را ما تهیه می‌کنیم.

4- خرید خودکار و قلم

خودکار تبلیغاتی: یکی دیگر از هدایای مهم برای روز آتش نشان و وکلا برای تمامی مناسبت ها خرید خودکار و قلم است. خودکار و قلم بسیار پرکاربرد خواهد بود و در طول روز از آن استفاده می شود به همین جهت روان نویس ، خودکار ، خودنویس و … جزو محبوب ترین هدایای تبلیغاتی محسوب می شوند. از نوع هدایای تبلیغاتی برای اکثر مناسبت ها استفاده می شود و به مشتریان و صنف های خاص هدیه داده می شود. امکان حک کردن نام و لوگو شرکت بر روی قلم ها وجود دارد. خرید قلم و خودکار از بهترین انتخاب ها برای هدیه روز آتش نشان است.

خودکار ، روان نویس ، خودنیس تک CALAIS

موجود

حتما بخوانید :
مزایای سررسید سیمی
1,300,000 تومان2,200,000 تومان

مشاهده تمامی خودکار ، خودنویس و روان نویس تبلیغاتی

5- ست هدایای تبلیغاتی

ست هدایای تبلغاتی از آن دسته هدایای محبوب شهرگیفت محسوب می شود. که ست ها می تواند شامل روان نویس همرا با جاکلیدی  یا خودکار همراه با جاکلیدی و چراغ قوه و یا … باشد. شما می توانید در ادامه این دسته از محصولات ما را مشاهده کنید و هدیه روز آتش نشان را از ما بین این ست های تبلیغاتی انتخاب کنید.

مشاهده تمامی محصولات ست هدایای تبلیغاتی

6- ابزارآلات تبلیغاتی

یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی محبوب برای آقایان ابزارآلات تبلیغاتی است. شهرگیفت مفتخر است با ارائه انواع ابزارآلات تبلیغاتی دست شما را برای خرید و انتخاب هدیه روز آتش نشان باز تر کند.

مشاهده تمامی ابزارآلات تبلیغاتی

7- بسته بهداشتی تبلیغاتی

امروزه با شیوع ویروس کرونا استفاده از بسته های بهداشتی بسیار مهم و حائز اهمیت است. طبق دستور العمل های پزشکان و سازمان جهانی بهداشت استفاده از ماسک در محیط بیرون از خانه ضروری است. شهرگیفت ماسک فیلتر دار و غیر فیلتر دار ، شیلد و … هدیه ای مناسب برای هدیه روز آتش نشان می داند.

ارسال تمامی محصولات شهرگیفت به سراسر ایران

نظر شما درباره این محصول چیست؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه / 5. تعداد رای:

تا الان رای نیامده است! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *