آموزش خرید هدایای تبلیغاتی, نوشته های هدایای مناسبتی

معرفی 18 مورد از بهترین های هدیه دانش آموزی(مرجع خرید هدیه دانش آموزی)

خرید هدیه دانش آموزی
3.3
(11)

برای انتخاب سریع و راحت میتوانید کاتالوگ هدایای دانش آموزی و هدیه جشن الفبا را دانلود کنید

حداقل تعداد سفارش 30 عدد است و برای دیدن موارد بیشتر بر روی دکمه کلیلک بفرمایید.

هدیه دانش آموزی
هدیه دانش آموزی
هدیه دانش آموزی
هدیه دانش آموزی
هدیه دانش آموزی
هدیه دانش آموزی

در این مقاله ما سعی میکنیم تا به شما 30 تا از بهترین های هدیه دانش آموزی و کادو برای جشن الفبا دخترانه و پسرانه پرفروش را معرفی نماییم. اما قبل از بهتر است با روزهای پراهمیت دانش آموزان و مدارس آشنا شویم.

چرا هدیه دادن به دانش آموزان اهمیت دارد؟

همه انسان ها از هدیه گرفتن و تشویق شدن احساس خشنودی و رضایت دارند. مطمئنا تمامی ما در زمان کودکی هدیه ای را گرفته ایم که هرگز آن را فراموش نخواهیم کرد و آن هدیه یک هدیه خاص و همیشگی شده است که ما به آن احساس خوبی داریم. (کادو برای قبولی تیزهوشان)

ما انسان ها بطور خاص در جغرافیای ایران بطور طبیعی 7 تا 17-18 سالگی خود را در مدارس میگذرانیم. معلم هایی داشته ایم که از آن ها الهام گرفته ایم و دوستانی که همراه ما در ادامه زندگی شده اند.

پس نیاز به تشویق شدن و ادامه راه زندگی همراه با احساس خوب از اهمیت هدیه دادن به دانش آموزان می باشد.

مدارس و به خصوص معلم ها در دوران ابتدایی می توانند با ایجاد انگیزه در کلاس درس به دانش آموزان در یادگیری کمک کند و همواره آنها را تشویق نمایند. همه ما میدانیم که تشویق نمودن یکی از مهمترین راهکارهای انگیزه بیرونی می باشد و بهترین راه برای تشویق ارائه گیفت یا همان هدیه به دانش آموزان است.

در دنیای امروز برخلاف گذشته تشویق بر تنبه بر تربیت و یادگیری دانش آموزان اولویت دارد. 

با برخی از مهترین مناسب های دانش آموزی آشنا شویم

اول مهر روز بازگشایی مدارس

در ایران روز اول مهر یعنی اولین روز از فصل پاییز را روز بازگشایی مدارس قرار داده اند. در این روز دانش آموزان به مدارس خود می روند و تعیلم را آغاز مینمایند. البته در ایران برای دانش آموزان اول ابتدایی یک روز قبل مدارس آغاز می شود تا آنها بتوانند خود را با نظام مدرسه هماهنگ نمایند و احساس دوستی کنند. در این روز که روز جشن شکوفه ها نیز نامیده می شود کودکان 7 سال از والدین خود جدا می شوند و به کلاس اول میروند.

تمامی ما از آن روز خاطره ای داریم..

چرا دولت در سال 1399 آغاز بازگشایی مدارس را ۱۵ شهریوراعلام نمود؟

همانطور که می دانیم با وجود ویروس کرونا  که یک پدیده جهانی شده است مدارس تقریبا از اواسط بهمن ماه تعطیل شده بودند و بصورت آموزش آنلاین از راه دور یا از طریق اپلیکیشن و یا شبکه آموزش صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران  سال را به پایان رساند.

پیشبینی ها نشان می دهد که با آغاز موج سرما و شروع فصل پاییز و زمستان این ویروس پیک سوم خود را آغاز نماید موجی از تعطیلی ها را داشته باشیم و به جبران آن و با وجود انتقادهای فراوانی که به این طرح یعنی بازگشایی مدارس با وجود ویروس گکرونا وجود داشت دولیت با تمهیداتی که برای آن قرار داد تصمیم گرفت تا مدارس را از تاریخ 15 شهریور بازگشایی نماید و ورود دانش آموزان به مدارس به طریقه مستیقم را بر عهده والدین قرار دهد.

13 آبان ماه روز دانش آموزی در ایران

در ایران روز 13 آبان را روز دانش آموز نامیدند و مهمترین روز و جشن برای دانش آموزان می باشد. این روز جشن فرهنگ سازی دانش آموزی و همکاری بین دانش آموزان در سراسر ایران است. و در این روز به تجلیل و بزرگداشت مقام دانش آموزی پرداخته  میشود.

روز دانش آموز یکی از بهترین فرصت ها برای به نمایش گذاشتن استعدادهای دانش آموزان است. در این روز با برزگاری جشن که توسط دانش آموزان برگزار می شود میتواند به یکی از روزهای استعدادیابی نیز تبدیل شود. برخی ها نمایش تئاتر، برخی ها سرود . برخی با برگزاری سازهای موسیقی و برخی با خواندن مقالات دست نوشته خود و دیگر کارهای منحصر به فرد خود می پردازند و البته در پایان مسئولان مدرسه مدیران، معلم ها و ناظم ها به تشویق دانش آموزان می پردازند و به آنها هدیه میدهند تا باعث تشویق و ادامه راه آینده سازان ایران باشد.

در این روز مدارس با توجه به بودجه در نظر گرفته شده سعی میکنند تا بتوانند مناسب ترین هدیه را برای دانش آموزان خریداری نمایند.

چرا 13 آبان را روز دانش آموز نامیدند؟

چرا 13 آبان روز دانش آموز شد؟

در سال 1357 دانش آموزان برای اعتراض در دانشگاه تهران  به حکومت محمدرضا پهلوی تجمع کرده بودند.انقلابیون معتقدند که این اعتراضات به کشته شدن 56 نفر و مجروحیت ده ها نفر دیگر از دانش آموزان منجر شد. پس از این سانحه غم انگیز فارق از عددی که 100 باشد یا یک(چرا که خون به ناحق ریختن حتی اگر یک قطره باشد باعث شرم است) تصمیم به نام گذاری این روز به روز دانش آموز گرفته شد تا به بزرگداشت آنها پرداخته شود.

هدایای مناسبتی مانند 22 بهمن روز پیروزی انقلاب 1357، روز میلاد حضرت محمد(ص)، روز عید نوروز و ..

مدارس همواره میکوشند به دلیل وجود حس خوب برای دانش آموزان خود با توجه به بودجه ای که دارند هدیه مناسب برای آنان تهیه نمایند. دانش آموزان فارق از اینکه هدیه آنها چه قیمتی دارد از دریافت هدیه و از اینکه آنها دیده شده اند و برای مسئولان مدرسه اهمیت دارند احساس رضایت میکنند.

30 تا از بهترین های هدیه دانش آموزی

مرجع راهنمای خرید هدیه دانش آموزی

اکنون که با مناسب ها دانش آموزی مهم آشنا شده ایم و دلایل اهمیت هدیه دادن را بازگو کردیم بهتر است به معرفی  30 تا از بهترین های هدیه دانش آموزی بپردازیم.

1- ماسک دانش آموزی هدیه دانش آموزی موثر است.

حتما می دانید که هدیه دادن در سالی که ویروس کرونا تمام اتفاقات جهان را تحت تاثیر قرار داده است پس هدیه دادن را نیز تحت تاثیر قرار می دهد و این امری بدهی است. دولت تمهیداتی را از جمله حذف زنگ تفریح، کوتاه نمودن زنگ های درسی، اجباری نمودن ماسک برای معلم ها و دانش آموزان است.

ماسک های تبلیغاتی که ما توصیه می کنیم آرم و یا نام و لوگو مدسه  بر روی آن حک شود و این ماسک ها 3 لایه باشند و خصوصیات یک ماسک خوب را داشتهباشند. برای دانش آموزان ابتدایی با توجه به کوچک بودن اندازه صورت دانش آموزان باید ماسک هایی که به صورت آنها تناسب داشته باشد تهیه نمود.

وزرات بهداشت درمان و آموزش پزشکی در  فروردین ماه 1399 لیستی از تولیدکنندگان ماسک های مورد تایید را منتشر نمود که به گفته این وزارت این لیست شامل بروزرسانی میشود.

خرید ماسک دانش آموزی به همراه حک نام مدرسه روی آن

ما در شهرگیفت ماسک هایی را با توجه به ابعاد صورت دانش آموزان تهیه و برای شما لوگو مدرسه و یا نام مدرسه را بر روی آن حک مینماییم.پس خرید ماسک برای مدرسههم یک ضرورت است و هم یک هدیه با ارزش.

 

حتما بخوانید :
هدیه روز بهزیستی و تامین اجتماعی: بررسی، راهنما و خلاصه

2- جاکلیدی تبلیغاتی یک هدیه مناسب برای دانش آموزان است.

همه دانش آموزان جاکلیدی را به همراه دارند و شما میتوانید برای خاص شدن هدیه تبلیغاتی مدرسه خود نام و یا لوگو (آرم) مدرسه خود را بر روی آن حک نمایید. ما در شهرگیفت جاسویچی های ارزشمند با کیفت مناسب را داریم که میتواند مرجعی برای انتخاب جاکلیدیهای تبلیغاتی باشد.

برای انتخاب سریع و راحت میتوانید کاتالوگ هدایای دانش آموزی را دانلود کنید

مشاهده تمامی جاکلیدی ها

3- خرید تبلت دانش آموزی یک هدیه با ارزش برای دانش آموزان می باشد.

با توجه به شرایط جامعه و وجود ویروس کرونا دانش آموزان به تبلت نیاز دارند و بسیاری از خانواده ها قادر به خرید آن نمی باشند. بهتر است برای تشویق دانش آموزان برتر از نظر درسی و یا رفتاری و انظباط برای یک و .. از دانش آموزان این هدیه را در سال دو بار هدیه دهید.

خرید تبلیت یک نیاز است تا دانش آموزان بتوانند برنامه شاد را بر روی آن نصب نمایند.

4- پک لوازم تحریر همیشه یک هدیه دانش آموزی خوب و خوشحال کننده است.

پک های لوازم تحریر یک هدیه مناسب و مورد استفادهخ برای دانش آموزان است. این پک ها متنوع و با توجه به بودجه های متفاوت تهیه می شوند از این رو هدیه مناسب با هر بودجه ای و یک ضرورت برای دانش آموزان است.

پک هدیه هدیه دانش آموزی میتواند با توجه به مقطع آنها تهیه شود. دانش آموزان مقطع ابتدایی و دانش آموزان مقطع متوسطه.

پک هدیه شماره 1 هدیه دانش آموزی:  کیف+ جامدادی- کاغذ آچار- خودکار – مداد- نوک مداد نوکی- پاک کن- لیوان-دفتر- ماسک- ژل تمیز کننده دست

پک شماره 2 هدیه دانش آموزی: کیف- جامدادی- ژل شوینده دست- خودکار- ماسک- دفتر

پک هدیه  شماره 3 دانش آموزی: جامدادی- کاغذ آچار- خودکار- ماسک

 

پک هدیه دانش آموزی مناسب با سن و بودجه هستند


پک هدیه دانش آموزی مناسب با سن و بودجه هستند. دفتر و جامدادی


پک هدیه دانش آموزی مناسب با سن و بودجه هستند. دفتر و جامدادی

5- بسته بهداشتی یک نیاز هدیه دانش آموزی است.

بسته بهداشتی شهرگیفت شامل ژل شوینده دست، ماسک های انحصاری دانش آموزان، شیلد محافظ صورت، صابون و  شوینده دست است.

ژل شوینده که دانش آموزان میتوانند آن را به دست خود بزنند و تا حدودی می تواند از انتقال ویروس جلوگیری نماید.

موثرترین نکته در عدم انتقال ویروس کرونا استفاده از ماسک است که دانش /انوزان باید ماسک را استفاده نمایند.

صابون و شوینده دست که در جلوگیری از انتقال ویوس کرونا باید آن را استفاده نمود.

6-خودکار تبلیغاتی هدیه همیشگی برای دانش آموزان مقطع متوسطه است.

خوکار تبلیغاتی یک هدیه است که دانش آموزان مقطع ابتدایی از آن استفاده خاصی ندارند و بیشتر مورد استفاده دانش آموزان مقطع متوسطه است. البته پیشنهاد می شود که برای دانش آموزان مقطع ابتدایی که معلم به آنها اجازه استفاده از خودکار را میدهد استفاده کرد.

مشاهده تمامی خودکار ها

7- کره زمین هدیه مورد علاقه دانش آموزی که به دانش آموزان انگیزه می دهد.

هریه کرده زمین از آن دست هدیه های مورد علاقه دانش آموزان فارق از جنسیت دختر و پسر یودن آنها دارد. آمارها و نظرسنجی ها نشان از آن دارد که این هدیه یک هدیه انگیزشی به دانش آموزان می باشد که باعث می شود آنها با آرزوها و توانایی های خود فکر کنند.

8- روبیک یک هدیه دانش آموزی سرگرم کننده مناسب با فعالیت دانش آموزان

روبیک یک هدیه مناسب و تیزهوشانه است که دارای انگیزه دادن به دانش آموزان می باشد. ما در شهرگیفت یک روبیک با کیفیت داریم که شما میتوانید آن را در نظر بگیرید.

معکب روبیک چیست؟

شاید شما هم ندانید یا دوست داشته باشید در مورد معکب روبیک اطلاعات بیشتری داشته باشید. مکعب روبیک که با آن معکب جادویی نیز میگویند. یک  پازل مکانیکی است که در سال ۱۹۷۴ توسط یک پروفسور مجارستانی به نام ارنو روبیک ابداع شد.

در هر معکب روبیک 6 وجه دارد که درون هر وجه 9 تکه مربع با رنگ های متفاوتی است که معمولا در استاندارد این ابزار رنگ سفید، قرمز، آبی، سبز، نارنجی و زرد است. شما باید بتوانید بر روی هر وجه از این معکب یک رنگ را داشته باشید. یک وجه سبز، یک وجه قرمز، یک وجه سفید و غیره.

تعداد حالات قرارگیری هر رنگ 43 تریلیون جایگشت است.

9- مداد رنگی تبلیغاتی یک هدیه دانش آموزی خاطره انگیز است

هدیه دادن مدادرنگی به دانش آموزان ابتدایی، مهدکودک ها باعث به وجود آمدن حس خوب در کودکان و نوجوانان می شود. چه بسا بسیاری با دریافت هدیه مداد رنگی استعدادشان شکوفا شود و راهشان را در مسیر هنر پیدا کنند.

شما میتوانید در جشنهای مختلف مانند جشن الفبا، جشن بازگشایی مدارس، هدیه سر صف این هدیه را به دانش آموزان بدهید.

مداد رنگی تبلیغاتی یک هدیه مناسب دانش آموزی است


مداد رنگی تبلیغاتی یک هدیه مناسب دانش آموزی است

10- مگنت تبلیغاتی، پیکسل تبلیغاتی هدیه دانش آموزی کوچک و همراه همیشگی است

مگنت تبلیغاتی که میتواند نام مدرسه شما روی آن درج شود و برای مناسب های مختلف مورد استفاده است. مگنت میتواند برای فعالیت های مختلف در مدرسه مورد استفاده قرار بگیرد. مثلا نماینده های کلاس ها پیکسل مخصوص به خود را داشته باشند. ماموران آب خوری، نمینده های کلاس، شاگردان ممتاز درسی، شاگردان ممتاز انظباط و غیره می توانند برای خود پیکسل های منحصر به فرد خود را داشته باشند.

11- پازل تبلیغاتی هدیه دانش آموزی پویا است

پازل تبلیغاتی یک وسیله آموزشی و مفرح است که می‌توان به کودکان دبستانی،پیش دبستانی هدیه دا. پازل تبلیغاتی هدیه ای است کودکان آن را دوست دارند و جنبه بازی فکری را نیز برای آنان دارد. شما میتوانید نام برند و مدرسه خود را بر روی پازل ثبت نمایید و یا تصویر مورد نظر را بر روی آن چاپ نمایید.

پازل تبلیغاتی یک هدیه خوب برای هدیه دانش آموزی است

 

حتما بخوانید :
خرید سالنامه اختصاصی 1403: راهی نوین برای ثبت لحظات

12- کتاب هدیه یار مهربان

در دبستان یک درسی داشتیم با نام کتاب خوب، چه هدیه ای بهتر از کتاب! هر سنی و برای هر روحیه و هر جنسیتی کتاب هدیه دادن یکی از بهترین هدیه هاست و چه بهتر که ما این رسم خوب را در جاییکه تعلیم و تعلم به آن متعلق است قرار بدهیم. شما میتوانید با توجه به رده بندی کتاب ها برای سن های مختلف قرار دارد کتاب به دانش آموزان هدیه دهید.

هدیه کتاب هدیه دانش آموزی مفید است

13- خط کش ، گونیا ، نقاله هدیه دانش آموزی به اندازه

می توانیم برای هدیه دانش آموزی به دانش آموزان خط کش ، گونیا ، نقاله و … را هدیه دهیم . لوازم التحریری که برای آن ها کاربردی خواهد بود و در طول تحصیل از آن ها استفاده میکنند. این نوع لوازم تحریر می تواند از جنس پلاستیک ژله ای باشد که هم در رنگ های مختلف موجود است و همین که آسیبی نمی رساند.

خط کش ، گونیا ، نقاله

هدیه روز دانش آموز

14- فلش مموری هدیه دانش آموزی نسل نو است

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی دیگر اکثر دانش آموزان دارای کامپیوتر شخصی هستند به همین دلیل شما می توانید با هدیه دادن یک فلش تبلیغاتی مموری به آن ها تاثیر خوبی در ذهن دانش آموزان بگذارید. همچنین می توانید محتوای آموزشی را در این فلش مموری ها ذخیره کنید و سپس به آن ها هدیه دهید.

فلش مموری - هدیه دانش آموزی

فلش مموری – هدیه دانش آموزی

15- هندزفری و هدفون هدیه دانش آموزی نوجوانان دانش آموزی است

یکی دیگر از هدایای دانش آموزی بسیار پر کاربرد برای دانش آموزان در دنیای امروزه هندزفری و هدفون است. موسیقی پدیده بی نظیری است که ذهن را آرام میکند و بسته به سلیقه هر شخصی گوش دادن به موسیقی آرامش بخش است. دانش آموزان می توانند هنگام گوش دادن به موسیقی همزمان درس نیز بخوانند ، این می تواند یک هدیه دانش آموزی پرکاربرد برای آن ها باشد.

هندزفری - هدیه دانش آموزی

هندزفری – هدیه دانش آموزی

16- ماشین حساب هدیه دانش آموزان رشته ریاضی مقطع متوسطه است

از دیگر هدایای دانش آموزی پرکابرد دیگر می توان به ماشین حساب اشاره کرد که در طول سال تحصیلی بسیار از آن استفاده می شود. ماشین حساب در بیشتر درس ها ی تخصصی به کمک دانش آموزان می آید ، مانند ریاضیات ، هندسه ، فیزیک ، شیمی و … .

ماشین حساب - هدیه روز دانش آموز

ماشین حساب – هدیه روز دانش آموز

17- جاکارتی هدیه دانش آموزی رایج است

جاکارتی در اندازه ها و مدل های مختلف موجود است. یک وسیله بسیار کاربردی برای نگه داری از کارت های ضروری دانش آموزان مانند کارت دانش آموزی ، کار عضویت کتابخانه ، کارت غذا و … که می تواند یک هدیه دانش آموزی ماندگار در ذهن دانش آموزان باشد.

جاکارتی - هدیه دانش آموزی

جاکارتی – هدیه دانش آموزی

18- خرید سررسید 1402

خرید سالنامه و تقویم رومیزی و تقویم دیواری یک گزینه مناسب و کاربردی و ارزان برای دانش آموزان است.

شما میتوانید برای خرید هدایای تبلیغاتی ویژه دانش آموزان، جوایز دانش آموزی، هدایای روز معلم با کارشناسان ما مشورت کنید. کارشناسان شهرگیفت مشاوره تخصصی در زمینه خرید هدایای تبلیغاتی به شما خواهند داد و سپس اقدام به خرید نمایید.

نظر شما درباره این محصول چیست؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 3.3 / 5. تعداد رای: 11

تا الان رای نیامده است! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

12 نظر در “معرفی 18 مورد از بهترین های هدیه دانش آموزی(مرجع خرید هدیه دانش آموزی)

  1. ندارم گفت:

    مدرسه ی ما اگه از اینا بخره ورشکست میشه

  2. این جوایز فردا در مدرسه شهید حسین زارعی نژاد مقطع متوسطه آورده شود

  3. ناشناس گفت:

    موارد جذاب و هيجاني بفرماييد مثلا بازي هاي كارتي بسيار جذاب يا ساختني هايي كه سازه هاي متنوع بشه باهربسته ساخت و …

  4. امیر جوانمهر گفت:

    ممنون مطلب مفیدی بود برلی هدیه دانش اموزان، مخصوصا کاتالوگ دانش اموزی تون

    1. mona گفت:

      سلام وقت بخیر. ممنون از اینکه با ارسال نظر ما را همراهی می کنید.

  5. علی گفت:

    سلام ضمن تشکر
    ولی به نظر من اینها 18 تا بود نه 30 تا !!!!!!!!!

    1. Maryam گفت:

      سلام
      ممنون از نظردهی شما
      مواردی که موجودی کالا به اتمام رسیده بود حذف شده اند.

  6. محبوبه گفت:

    عالی بود.گزینه های خوبی بود

  7. محمدصادق گفت:

    عالی بود ممنون از شما

  8. نیما گفت:

    مطلب مفیدی بود

    1. امیر گفت:

      ممنون از نظردهی شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *