نکات خرید سررسید 1403

خرید سالنامه ارزان و 3 نکته مهمی که باید دانست

خرید-سررسید-ارزان-99
0
()

خرید سالنامه ارزان در سالیکه گرانی بیداد میکند ممکن است؟

خرید سررسید ارزان ،و خرید سالنامه ارزان با نزدیک شدن به سال 1403 و با ورود به سال جدید بازار هدیه های تبلیغاتی رونق می گیرد زیرا سررسید و سالنامه تنها دفتری است که میتوان از آن به عنوان تبلیغات در بین مشتریان استفاده کرد از این رو شرکت های بسیار زیادی برای جذب مشتری و همچنین تبلیغ کسب و کار خود از انواع سررسید های تبلیغاتی 1403 با اندازه و سبکهای متفاوت استفاده می کنند.

خرید سالنامه ارزان 1403 شهرگیفت

خرید سالنامه ارزان

در حقیقت وقتی یک شرکت تصمیم به خرید سررسید می گیرد تا به عنوان هدیه به مشتریان خود تقدیم کند با یک تیر دو نشان می زند اول اینکه  با دادن اطلاعات در مورد کسب و کار خود ( سررسید 1403 ) باعث می شود مشتریان وی از عملکرد شرکت بیشتر باخبر شده و تعداد مشتریان احتمالی بیشتر می شود. همچنین هر گاه  که مشتری  از سالنامه برای ثبت وقایع مهم زندگی اش استفاده می کند، ناخودآگاه برند شرکت در ذهن او تداعی می شود.

سالنامه شبیه به یک دفترچه یادداشت میباشد با این تفاوت که در آن ،تقویم سال به همراه تمامی مناسبت های مهم کشور چاپ شده است که از آن به عنوان سالنامه نیز یاد می شود.

در سررسید یا سالنامه 1403 علاوه بر ذکر دقیق تاریخ های سال می توان اطلاعات جالبی را در اختیار افراد قرار داد. این اطلاعات میتواند شامل اطلاعات اقتصادی، اجتماعی، ورزشی ،سیاسی و یا اشعار مانند اشعار حافظ باشد. همچنین در بعضی از سررسید ها انواع نقشه های کشور ،جهان، مترو ،راه ها زیر زمینی و غیره نام برد .و همچنین زمان بین المللی و مسافتهای زمینی و هوایی و پیش شماره های تلفن های داخلی و خارجی و تلفن های ضروری و غیره چاپ میشود تا در اختیار افراد قرار بگیرد که بسیار برای کاربران مفید واقع میشود.

برای خرید سالنامه ارزان انواع مختلفی وجود دارند که بر اساس ویژگی های  مختلفی همچون نوع جلد سررسید آنها ،نوع صفحات نوع صحافی و حتی سایز (قطع) مورد نظر می‌توانند در دسته های مختلفی قرار بگیرند.

مثلا بعضی از مشتریان ترجیح می دهند سالنامه هایی با جلد سلفون را سفارش دهند. بعضی از افراد ترجیح می دهند جلد گالینگور را انتخاب بکنند و یا انواع دیگر .در ادامه شما عزیزان را با انواع سررسید 1403 و نکاتی که در خرید سررسید ارزان باید بدانید آشنا خواهیم کرد.

خرید سالنامه ارزان

خرید سالنامه ارزان

برای خرید سررسید ارزان باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای خرید سررسید ارزان در سال 1403 شما باید به نوع جلد و صحافی  و سایز سررسید توجه فرمایید . زیرا هر کدام از این موارد باعث تنوع در سررسید های می شود و شما می توانید با توجه به سلیقه و بودجه مورد نظر خود برای دادن هدیه به مشتریان خود اقدام نمایید.

ما در ادامه به 3 نکته ی مهم در خرید سررسید ارزان اشاره میکنیم. که هر کدام از آنها میتواند در قیمت تمام شده ی سررسید نقش مهمی داشته باشد.

حتما بخوانید :
متن تبریک سال نو به همکاران : ویژه نوروز 1403

1- انواع جلد سالنامه 1403

خرید سررسید ارزان  1403 با جلد سلفون :

نوعی جلد سخت است که شما می توانید به علت تنوع چاپ بالا هر طرح و هر رنگی را برای آن انتخاب کنید.

خرید سررسید ارزان 1403 با جلد جیر :

خرید سررسید های جیر و مخملی با رنگ ها و کیفیت های متنوع ، اگر قصد دارید از سررسید با جلد جیر و مخملی استفاده کنید و همچنین نام لوگوی خود را روی جلد آن درج کنید باید از چاپ لیزر یا چاپ سیلک استفاده کنید .

خرید سررسید ارزان 1403 با جلد چرم مصنوعی :

سررسید های چرم مصنوعی یکی از پرطرفدارترین سررسید ها در کشور می باشند که هر ساله تعداد زیادی از افراد این قبیل از سررسید ها را سفارش می دهند. ترکیب چاپ طلاکوب یا داغکوب با سررسیدهای جلد چرمی بسیار شیک و زیبا است .همچنین شما می توانید لوگوی شرکت خود را با پلاک زیبای طلایی رنگ روی جلد چرمی بزنید.

خرید سررسید ارزان 1402 با چاپ گالینکور :

این نوع از جلدها یک نوع پوشش مصنوعی از جنس پی وی سی می باشند که به علت مقاومت بالایی که دارند می توانند انتخاب مناسبی برای دادن هدیه باشند. همچنین گالینگور از لطافت و رنگ بندی جذابی تشکیل شده است که شما می توانید برای درج لوگوی خود به عنوان طلاکوب یا چاپ داغکوب از این نوع جلد استفاده کنید.

2- انواع سایز سررسید 1403 

مورد بعدی که باید برای خرید سررسید 1403 به آن توجه کرد سایز سالنامه می باشد. در واقع به سایز سررسید  قطع نیز می گویند که به اندازه طول و عرض آن گفته می‌شود .اندازه های مختلفی برای سررسید در بازار موجود است که هر شخص میتواند با توجه به کاربرد آن از آن اندازه مورد نظر استفاده کند.

خرید سالنامه ارزان

خرید سالنامه ارزان

در سال های اخیر رایج ترین سایز بازار برای انتخاب سررسید ،قطع وزیری است. در ادامه شما را با انواع سایز های سررسید آشنا خواهیم کرد.

سررسید 1403 وزیری :

همانطور که گفتیم این نوع از سررسید های 1403 پر مصرف ترین سایز در بازار هستند که تقریباً به اندازه سایز B5 یعنی ۲۵ در ۱۷.۵ سانتی متر می باشند که پس از صحافی به اندازه پنج تا یک میلی متر از سایز آن کوچک می شود. سررسید وزیری

سررسید 1403 رقعی یا سررسید اروپایی :

ابعاد این نوع از سررسید ها ۱۵ در ۲۲ سانتیمتر می باشد .از سالنامه های وزیری کوچک تر و خوش دست تر هستند و به همین دلیل مورد پسند بسیاری از افراد جامعه قرار می گیرد زیرا حمل و نقل آن آسان تر است.

سررسید1403  پالتویی :

در خرید سررسید پالتویی توجه کنید که همانطور که از اسم این سررسید مشخص است ابعاد آن ۱۲ در ۱۷ سانتیمتر می باشد و قابل حمل در جیب پالتو و یا اورکت می باشد.

سررسید 1403 جیبی : 

خرید سررسید جیبی ، سررسید های جیبی دارای سایز ۱۵ در ۱۰ سانتی متر می باشند که به راحتی در جیب جا می شوند و می توان قرارهای ملاقات مهم روز را در آن یادداشت کرد.

حتما بخوانید :
روش های برای درج لوگو سررسید: بهترین راهنما برای افزایش شناخت برند شما

سررسید 1403 خشتی : 

سررسید خشتی از قدیمی‌ترین سالنامه های کشور محسوب می شود.این نوع سالنامه دارای طول و عرض یکسان و به شکل مربع و مثلاً در ابعاد ۲۱ در ۲۱ سانتیمتر تهیه می شوند .اندازه رایج این نوع سالنامه ها ۱۶ در ۱۶ و ۱۷ در ۱۷ می باشند که چاپ می شوند.

سررسید 1403 سایز رحلی : 

بیشتر مدیران شرکت ها از سایز رحلی برای خرید سررسید ۹۹ اقدام می‌کنند .این نوع از سررسید ها دارای فضای وسیعی برای یادداشت های روزانه توسط مدیران شرکت ها می باشند اندازه سررسید سایز رحلی به اندازه برگه A4 است.

مهمترین بخش در خرید سررسید 1403 بخش صحافی است زیرا اگر سررسید از یک صحافی ضعیف تهیه شده باشد ممکن است در طول استفاده برگه های آن از هم جدا شوند.۴ روش برای صحافی کردن سالنامه ۹۹ موجود است. روش صحافی ته دوخت صحافی ،فنری ،صحافی چسب گرم ،و صحافی کلاسوری  که در ادامه به صورت مختصر هریک را توضیح خواهیم داد.

 3- نوع صحافی سررسید :

صحافی ته دوخت :

مهمترین نوع صحافی  در سررسید 1403 صحافی از نوع ته دوخت میباشد زیرا از کیفیت بالایی برخوردار است. در اکثر کتاب های قیمتی و نفیس از این نوع صحافی استفاده می کنند.
اگر برای خرید سررسید 1403 این مدل از  صحافی را برای کار خود لحاظ کنید می توان تضمین داد که سالنامه شما در طولانی مدت شکل ظاهری خود را حفظ خواهد کرد.

 

صحافی فنری :

در این نوع از صحافی،صفحات سررسید در کنار یکدیگر قرار می گیرند و از یک طرف به هم پانچ می شوند سپس یک فنر در محل پانچ قرار می دهند. دوام این روش از صحافی ته دوخت  کمتر است اما یکی از مزیت های مهم این روش به راحتی باز و بسته کردن صفحات می باشد .

صحافی چسب :

همانطور که از اسم آن پیداست در این نوع صحافی کاغذ های سررسید به وسیله چسب در کنار یکدیگر قرار می گیرند این روش دوام کمتری دارد. یکی از معایب این نوع صحافی دوام کم و احتمال جدا شدن کاغذهای سررسید در طول استفاده است. البته ممکن است هزینه کم این نوع صحافی شما را در تهیه این نوع از  سررسیدها  وسوسه کند.

خرید سالنامه ارزان

خرید سالنامه ارزان

اگر تصمیم به خرید سررسید1403 و یا خرید هدایای تبلیغاتی دارید می توانید هر چه زودتر نسبت به سفارش خود اقدام فرمایید و با توجه به سبک و سلیقه خود سررسید دلخواه خود را در تعداد انبوه سفارش دهید زیرا به دلیل حجم بالای تقاضا در روزهای پایانی سال بهتر است زودتر سفارشات خود را ثبت کنید.

نظر شما درباره این محصول چیست؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه / 5. تعداد رای:

تا الان رای نیامده است! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

یک نظر در “خرید سالنامه ارزان و 3 نکته مهمی که باید دانست

  1. امیر گفت:

    بسیار مفید و عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *