نکات خرید سررسید 1403

جلد ترمو سررسید چیست؟

سررسید جلد ترمو
5
(1)

جلد ترمو سررسید چیست؟

جلد ترمو یکی از انواع جلد سررسید است. امروزه جلد ترمو در سررسید ها تبدیل شده است به یکی از شکیل ترین و محبوب ترین جلد ها برای سررسید. در فروشگاه شهرگیفت در حال حاضر سررسید های با جلد ترمو قرار گرفته است که شما می توانید طبق سلیقه خود آن را انتخاب کنید. سررسید 1403 شهرگیفت با جلد ترمو، شاید برای شما عزیزان سوال باشد که جلد ترمو چیست؟ در واقع جلد ترمو نوعی چرم مصنوعی است که ظاهر آن کاملا برابری می کند با چرم طبیعی.

کاربرد جلد ترمو

می توان گفت که جلد ترمو فقط برای سررسید به کار نمی رود. بلکه از جلد ترمو در لباس، شلوار های جین و صنایع دیگری به کار برود. این چرم به قدری محبوب شده است که بیشتر تولید کنندگان در زمینه های مربوط به این چرم از آن استفاده می کنند.

ترمو در سررسید

شاید بخواهید بدانید که چرا باید از جلد ترمو سررسید استفاده شود؟ پاسخ بسیار مشخص است ضد آب بودن این چرم. این چرم به این خاطر که می تواند در طول ساعات در برابر رطوبت مقاوم باشد باعث شده است که در سررسید ها استفاده شود. البته از یاد نبرید که از جلد ترمو در پوتین، ژاکت و پالتو های بارانی در فصل زمستان استفاده می شود چرا که ضد آب بوده و در برابر رطوبت کاملا مقاوم است.

ویژگی های جلد ترمو

به علت اینکه چرم ترمو از مواد شیمیایی و پلیمر ساخته شده است این امکان را به افراد می دهد که بتوانند رنگ مورد نظر و یا حتی طرح مورد نظر را روی سررسید پیاده کنند. به همین خاطر است که امروزه سررسید های زیادی را با جلد ترمو به وجود می آورند. از طرفی دیگر طیف رنگی در این جلد بسیار بالا است و می توان از آن ها در ست های لاکچری و سررسید های لوکس استفاده کرد.

علت استفاده از جلد ترمو در سررسید

جلد ترمو کاربرد های زیادی دارد اما در مقاله جلد ترمو سررسید چیست می خواهیم برخی از آن ها را به شما عزیزان ارائه دهیم.

  1. مقاوم در برابر آب
  2. مقاوم در برابر انواع حک
  3. چرم مصنوعی شکیل
  4. طیف رنگی بالا
حتما بخوانید :
خرید سررسید تبلیغاتی 1403

4 مورد بالا از اصلی ترین عواملی است که از جلد ترمو در سررسید استفاده می شود.

قیمت جلد ترمو در سررسید

یکی دیگر از عواملی که باعث شده است این جنس در سررسید ها بسیار محبوب شود قیمت مناسب و کیفیت بالای آن است. می توان گفت که کیفیت جلد ترمو علاوه بر اینکه نسبت به جنس های دیگر بالا است بلکه قیمت کاملا مناسبی را به همراه دارد.  اگر بخواهیم حد اقل ترین قیمت جلد ترمو در سررسید ها را به شما عزیزان بگویم از 70 هزار تومان آغاز شده است که شما می توانید با انتخاب محصول مورد نظر آن را خریداری کنید.

نحوه خرید ترمو سررسید

شاید شما از آن دسته افرادی باشید که می خواهید سررسید های با جلد ترمو را خریداری کنید. در این بخش می خواهیم نحوه خرید سررسید با جلد ترمو را به شما عزیزان توضیح دهیم. برای اینکه شما بتوانید سررسید مناسب خود را با جلد ترمو خریداری کنید 2 راه را در فروشگاه شهر گیفت دارید.

  1. خرید حضوری
    می توان گفت که خرید حضوری از فروشگاه شهر گیفت یک مزیت به حساب می آید چرا که علاوه بر سررسید های جلد ترمو سررسید های دیگری وجود دارد که قطعا می تواند شما را جذب خود کند.
  2. خرید به صورت آنلاین
    یکی از راحت ترین راه ها برای خرید سررسید ترمو خرید به صورت آنلاین است. خرید به صورت آنلاین از فروشگاه شهرگیفت بسیار راحت بوده و شما می توانید با انتخاب سررسید خود محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

امکان چاپ هر مدلی روی چاپ ترمو

شاید برای شما عزیزان سوال باشد که آیا می توان هر طرح مورد نظری را روی چاپ ترمو انجام داد؟ در جواب باید بگوییم. خوشبختانه به این خاطر که این جنس ساخته شده از چرم مصنوعی است در برابر انواع حک و لیزر کاملا مقاوم است و بدون اینکه جنس ذره ای آسیب ببیند می توانید طرح مورد نظر را روی آن پیاده کنید.

عوامل موثر بر قیمت سررسید ترمو

می خواهید بدانید که چه عواملی موثر بر قیمت سررسید ترمو است؟ در ادامه می خواهیم این موضوع را به شما عزیزان ارائه دهیم.

  1. نوع سررسید
  2. رنگ آن
  3. ابعاد سررسید
  4. نوع پلاک دار و بدون پلاک
حتما بخوانید :
سررسید کلاسوری: راهنمایی جامع برای سازماندهی اسناد و کاغذها

4 مورد بالا عوامل اصلی موثر بر قیمت سررسید ترمو است.

نحوه سفارش سررسید ترمو از شهر گیفت

  1. جهت سفارش میتوانید به واتس اپ و یا تلگرام ۰۹۰۲۸۲۵۳۲۱۵ و (با توجه به شرایط فیلترینگ بر روی واتس اپ و تلگرام میتوانید تماس حاصل فرمایید)یا پیام رسان های داخلی که در دسترس شما هستند پیام دهید. چت آنلاین سایت شهرگیفت نیز پاسخگو شما است. تلفن های تماس ۰۲۱۸۶۰۳۱۵۵۰ و ۰۲۱۸۶۰۳۱۴۹۶ و ۰۲۱۸۶۱۲۲۴۳۸ میتوانید تماس بگیرید.
  2. پیش فاکتور صادر میشود.
  3. 50 درصد مبلغ کل فاکتور توسط خریدار واریز میشود و تصویر فیش واریزی ارسال میشود.
  4. در صورت سفارش خدمات شخصی سازی سررسید مراحل زیر انجام میشود:
  5. طرح مورد نظر شما بر روی سررسید(بسته به خدمات شخصی سازی خریدار دارد) جانمایی میشود و تصویر طرح جانمایی برای شما ارسال میشود.
  6. در صورت تایید کتبی طرح جانمایی شده چاپ انجام میشود.
  7. در صورت تایید مابقی سفارش چاپ انجام میشود.
  8. پس از اتمام مرحله چاپ مابقی واریزی خریدار انجام میشود و فیش واریزی ارسال میشود.
  9. سفارش ها به نشانی که مشتری داده است ارسال میشود و هزینه ارسال با خریدار است.(ارسال به سراسر ایران انجام میشود.)

کاربرد سررسید جلد ترمو

همان طور که می دانید سررسید همواره یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی است که شما می توانید برای شرکت خود خریداری کنید. اما سررسید ترمو تبدیل شده است به یکی از شکیل ترین هدایای تبلیغاتی که شما می توانید حتی از آن ها در ست های مدیریتی استفاده کنید. اگر شما نیز به دنبال این محصول شکیل هستید همین حالا از فروشگاه شهرگیفت آن را سفارش دهید.

نتیجه گیری

در آخر به این جمع بندی می رسیم که جلد ترمو در سررسید چیست یکی از بهترین جنس ها برای تولید سررسید است. این جنس ترمو ساخته شده از پلیمر و مواد شیمیایی است که تبدیل شده است به چرم مصنوعی. حد اقل قیمت سررسید با چرم ترمو 70 هزار تومان بوده است که شما می توانید در صورت علاقه آن را از فروشگاه شهرگیفت سفارش دهید.

نظر شما درباره این محصول چیست؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای: 1

تا الان رای نیامده است! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *