آموزش خرید هدایای تبلیغاتی, نوشته های هدایای مناسبتی

هدایای ماه رمضان در نوروز 1402

هدایای ماه رمضان
5
(1)

ماه رمضان در نوروز 1402

روز سوم ماه فروردین، یعنی 3مین روز از عید نوروز 1402 مصادف است با شروع ماه مبارک رمضان! یعنی شروع 2 عید بزرگ برای مردم مسلمان ایران! از این رو محصولات خریداری شده ای که شرکت ها و سازمان ها برای شروع عید نوروز به رسم هر ساله برای کارمندان و دوستان خود هدیه میدهند باید کمی مناسبتی و متفاوت تر از سال های دیگر باشد.

خرید سررسید خاص، تقویم رومیزی مناسبتی، هدایای مدیریتی ویژه میتواند گزینه ویژه ای برای مدیران باشد.

ماه مبارک رمضان در عید نوروز 1402

ماه رمضان ، نهمین ماه  قمری یک ماه مقدس و ویژه از ماه های قمری برای مسلمانان در سراسر جهان است. این ماه به ماه عبادت شناخته میشود که اعمال بسیاری در این ماه برای مسلمانان وجود دارد که روزه یکی از آداب مهم این ماه است. ماه خیر و برکت و سراسر نیکی که هر آنچه که طلب شود پروردگار اجابت مینماید و براستی چه ماه شرینی است.

یکی از اتفاق های جالب برای مسلمانان به وجود آمده این می باشد که ماه رمضان در نوروز 1402 قرار گرفته است. و این نکته برای مسلمانان کشورمان جالب است. چگونه میشود که عیدی و بازدید عید با زبان روزه  انجام داد! چگونه میشود احکام رمضان را در 13 بدر اجرا نمود! البته نمیدانم که بعد ار دوران کرونا تا چه اندازه دید و بازدید عید جدی است.

ماه رمضان به طور ثابت نمی باشد و در هر بار تکرار چند روز به عقب تر برمیگردد.

تاریخ دقیق ماه رمضان در نوروز 1402

در بالا سعی کردیم که یک توضیح در مورد اینکه ماه رمضان چیست ارائه دهیم. اگر بخواهیم به طور دقیق بگوییم روز اول نوروز که مصادف با پنجشنبه سوم ماه فروردین 1402 تا دوم اردیبهشت قرار دارد.

تقویم رومیزی در نوروز 1402

بعضی مواقع می شود که افراد اطلاع دقیقی از آغاز ماه رمضان ندارند. یکی از بهترین راه حل ها برای دسترسی به تاریخ دقیق استفاده از تقویم رومیزی 1402 می باشد. اگر شما نیز دارای کسب و کار هستید و می خواهید به به کارکنان و مشتریان خود یک هدیه تبلیغاتی مناسبی را ارائه دهید تقویم رومیزی 1402 است.

مناسبت ماه رمضان 1402

  • اولین روز ماه رمضان- 3 فروردین
  • وفات حضرت خدیجه – 12 فروردین
  • ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام- 15 فروردین
  • شب قدر- 18 فروردین
  • شهادت امام علی علیه السلام- 19 فروردین
  • شب قدر- 20 فروردین
  • عید فطر-2 اردیبهشت
حتما بخوانید :
سررسید سرمه ای 1402( روانشناسی انتخاب رنگ سورمه ای در سررسید 1402)

روزه گرفتن در ماه رمضان

شاید برای برخی از شما عزیزان سوال باشد که روزه گرفتن در ماه رمضان چیست؟ به صورت کلی روزه گرفتن در ماه رمضان به این صورت است که شما از اول نماز صبح تا شروع نماز مغروب و اعشا می باشد. یکی از ضیافت های ماه رمضان مهمانی پس از روزه گرفتن می باشد. مسلمانان همواره چند مورد ثابت را برای روزه گرفتن در نظر می گیرند.

  1. سم زدایی بدن
  2. تن درستی بدن
  3. هم دلی
  4. صله رحم
  5. شکرگزاری
  6. ستون دین
  7. سلامت روان

7 موردی که در بالا برای شما عزیزان ذکر شد اصلی ترین دلایل برای روزه گرفتن در ماه رمضان می باشد.

نحوه اطلاع از تاریخ ماه رمضان در 1402

برای عزیزانی که نمی دانند چگونه به تاریخ دقیق ماه رمضان مراجعه کنند بهترین راه خرید تقویم رومیزی می باشد. امروزه تقویم رومیزی هایی جدیدی به وجود آمده است که تمامی اطلاعات هر سال در این تقویم رومیزی درج شده است. اگر شما نیز به دنبال خرید یک تقویم رومیزی و به دنبال مناسبت های سال 1402 هستید فروشگاه شهرگیفت کمک شایانی را می تواند در این مورد به شما عزیزان بکند.

برگزاری 2 ماه رمضان در سال 1402

در بالا برای شما عزیزان ذکر کردیم که تاریخ ماه رمضان به صورت ثابت نمی باشد، به همین خاطر باعث شده است که دومین ماه رمضان در سال 1402 در تاریخ اسفند برگزار شود. می توان گفت که این موضوع یکی از نادر ترین اتفاقات ممکن می باشد.

عید فطر در سال 1402

عید فطر نیز یکی از مهمانی های است که بعد از پایان ماه رمضان به وجود می آید. عید فطر در تاریخ 2 و  3 اردیبهشت دقیقا بعد از پایان ماه رمضان قرار گرفته است. در عید فطر شکرگزاری پایان ماه رمضان صورت می گیرد و این 2 روز به صورت کامل تعطیل است.

علت ثابت نبودن ماه رمضان

همانطور که می دانید ماه رمضان ماه قمری است و تقویم ما تقویم شمسی می باشد. ماه قمری در تقویم شمسی تاریخ ثابتی ندارد و هر سال در حال گردش می باشد. تعداد روز های ماه قمری 354 روز است اما در تقویم شمسی روز های آن 365 روز و در صورت کبیسه بودن سال 366 روز است.

ماه رمضان در عید نوروز است؟

شاید برای شما عزیزان سوال باشد که ماه رمضان هر چند سال یک بار در در نوروز قرار می گیرد؟ به صورت کلی اگر بخواهیم این موضوع را بگوییم هر 33 سال یک بار این ماه در نوروز تکرار می شود. به صورت کلی باید بگوییم که هر 33 سال ماه رمضان دقیقا روزی آغاز می شود که 33 سال پیش آغاز شده بود.

نحوه خرید تقویم رومیزی برای اطلاع از مناسبت های ماه های 1402

برای اینکه شما بتوانید تقویم رومیزی را خرید کنید بهترین راه خرید از فروشگاه شهرگیفت می باشد. فروشگاه شهرگیفت در حال حاضر  علاوه بر خرید تقویم مواردی دیگر همچون سرسید و سالنامه، ماگ را برای مشتریان خود به ارمغان آورده است. اگر شما نیز می خواهید که بهترین تقویم رومیزی را برای مشتریان کارکنان خود خریداری کنید کافی است به بخش تقویم رومیزی 1402 شهرگیفت مراجعه فرمایید.

نحوه سفارش تقویم رومیزی

شما میتوانید با شماره 09028253215 و یا یکی از شماره های ثابت مجموعه شهرگیفت 02186031550-02186031496 -02186122438 تماس بگیرید و همکاران بخش فروش برای شما کاتالوگ محصولات تقویم رومیزی را برای شما ارسال می کنند.

  1. پس از انتخاب محصول خود در واتس اپ برای شما فاکتور ارسال میشود.
  2. 50 درصد واریزی توسط خریدار انجام میوشد و پس از اتمام کار مابقی 50 درصد دیگر نیز واریز میشود.
  3. ارسال تقویم رومیزی به تمامی شهرستان ها به صورت تیپاکس می باشد.

نتیجه گیری

در آخر به این جمع بندی می رسیم که ماه رمضان در سال 1402 در اول نوروز قرار گرفته است. خوشبختانه در سال 1402 دو ماه رمضان پدیدار شده است که اولی آن در فروردین و دومی آن در ماه اسفند می باشد. 18، 19 برای شب قدر می باشد که یک روز آن تعطیل است. اگر شما نیز به دنبال خرید تقویم رومیزی هستید فروشگاه شهرگیفت یکی از بهترین و معتبر ترین فروشگاه ها برای خرید تقویم رومیزی می باشد.

نظر شما درباره این محصول چیست؟

حتما بخوانید :
معرفی 10 خودکار تبلیغاتی پرفروش در ایران

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای: 1

تا الان رای نیامده است! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *