نکات خرید سررسید 1403

انواع کاغذ سررسید و سالنامه (نکات مهم در انتخاب کاغذ سررسید)

کاغذ سررسید
0
()

جهت خرید سررسید باید به نکات زیادی توجه نمود که از یکی از مهمترین آن ها کاغذ سررسید می باشد. سررسید از انواع مختلف کاغذ تهیه می شود که این عامل در نوع صحافی ، قیمت و ماندگاری آن بسیار اثر گذار خواهد بود. از دیگر ویژگی های مهم در انتخاب سررسید دانستن نکاتی درباره قطع سررسید می باشد ، انواع قطع سررسید نیز بسته به نوع کابرد و نیاز شما انتخاب می شود. در ادامه بیشتر درباره کاغذ سررسید صحبت خواهیم کرد.

آیا استاندارد کاغذ سررسید و تقویم را می دانید؟

در این مقاله سعی داریم انواع کاغذ سررسید را برای شما نام برده و به اختصار توضیح دهیم. ابتدا شما باید با مفهوم صحافی آشنا شوید، به فن چیدمان کاغذ و تنظیم کردن صفحات و ترتیب بندی روز های سال، صحافی گفته می شود که این کار به صورت های مختلف قابل انجام است و ما به طور کوتاه و مفید برای شما توضیح خواهیم داد.

کاغذ سررسید استاندارد

خرید هدایای تبلیغاتی/ هدایای سازمانی/ شهرگیفت/ ست تبلیغاتی/ کاغذ سررسید

با کاغذ سررسید و سالنامه آشنا شوید.

همانطور که می دانید برای سفارش سررسید باید به نکات مختلفی دقت کنید همچون مدل های مختلف ، انواع جلد ، انواع قطع سررسید و … که یکی دیگر از مهم ترین آن ها نوع کاغذ است. کاغذ سررسید نیز مانند بقیه موارد ذکر شده در مقاله های قبلی، قابلیت تغییر و سفارشی سازی دارد و شما با توجه به سلیقه شخصی و یا بودجه مورد نظر تصمیم به انتخاب نوع کاغذ، مدل سرسید و دیگر ویژگی های آن میکنید.

کاغذ تحریر سفید چه خصوصیاتی را دارا می باشد ؟

کاغذهای مورد استفاده قرار گرفته در اکثر سالنامه ها، کاغذ تحریر سفید با وزن 70 گرم می باشد. البته لازم به ذکر است که بعضی از مشتریان در سفارش های اختصاصی خود برای سررسید ، کاغذ تحریر سفید 80 گرمی سفارش می دهند که دارای ضخامت بیشتری است. اما در نظر داشته باشید که در اغلب مواقع کاغذ 70 گرمی کفایت میکند و از جنس و کیفیت خوبی بر خوردار است و نیاز به پرداخت هزینه بیشتر نیست.

معولا اگر از کاغذ 70 گرم سفید استفاده شود کاهش هزینه های سررسید را در پی دارد، البته براساس سفارش مشتری که سررسید و تقویم را سفارش میدهد گرماژ آن تغییر می یابد. (زمانیکه میگویند کاغذی مثلا دارای گرماژ 70 است یعنی یک صفحه به اندازه یک متر کاغذ، 70 گرم تخمین زده می شود)

کاغذ-سررسید-سفید

کاغذ تحریر کرم سررسید و ویژگی های آن

در صنعت چاپ و صحافی سررسید علاوه بر کاغذ تحریر سفید از کاغذ تحریر کرم نیز استفاده می شود. هزینه ی این نوع کاغذ سررسید مقداری گران تر از تحریر سفید است. در جنس این دو نوع از کاغذ هیچ گونه اختلافی موجود ندارد و تنها تفاوت آن ها رنگشان میباشد و انتخاب هر کدام از این رنگ ها به سلیقه ی مشتری بستگی دارد، اما این نکته نیز حائز اهمیت است که کاغذ تحریر کرم به دلیل رنگ و جلوه ای که به سررسید می دهد بسیار بهتر به دل می نشیند. کاغذ سفید یکی از انواع کاغذ سررسید در بازار است.

کاغذ-تحریر-کرم-سررسید

تفاوت کاغذ کرم تقلبی و کاغذ کرم اصلی سررسید را چگونه متوجه شوید؟

متاسفانه چند سالی مرسوم شده است که تعدادی از افراد سودجو کاغذهای بی‌کیفیت سفید رنگ را رنگ کرم می کنند و آن را در بازار می فروشند. از این جهت در هنگام خرید سررسید که کاغذ کرم دار است باید کمی دقت بیشتری کنید که تفاوت میان کاغذ اصلی و کاغذ تقلبی کرم رنگ را متوجه شوید. اگر شما یک سررسید که دارای کاغذ کرم رنگ است را در دست بگیرید متوجه تفاوت آن با کاغذ تقلبی می‌شوید. سر رسیدی که در آن از کاغذ های تقلبی کرم رنگ استفاده شده است معمولاً هر برگه آن رنگ سر رسید در آن متفاوت است اما در سر رسیدی که کاغذ کرم رنگ اصلی در آن استفاده شده است علاوه بر زیبایی سررسید رنگ آن در صفحات مختلف یکسان میباشد.

کاغذ گلاسه سررسید1403، یکی از گران قیمتترین کاغذ سررسید در بازار

کاغذ گلاسه سررسید از کیفیت و ظاهر بسیار زیبایی برخوردار است و تولیدکنندگان برخی سررسید های نفیس خود را توسط این کاغذ های 100 تا 135 گرمی در 4 رنگ به چاپ می رسانند.باید توجه داشته باشید که کاغذ های گلاسه به دلیل ضخامت بالایی که دارند وزن سررسید شما را بیشتر خواهند کرد و از قیمت بیشتری نسبت به سر رسید با کاغذ سفید و کرم برخوردارند ، به همین دلیل معمولا از این نوع محصول در سفارش های با تیراژ بالا استفاده نمی شود و فقط به صورت هدایای نفیس به اشخاص مورد نظر هدیه داده می شود.

نکته مهم را در نظر بگیرید که برخی از مدیران و شرکت ها ممکن است در سفارش های خود از 2 نوع کاغد مختلف در سررسید استفاده کنند یکی از آن ها باید سفید یا کرم باشد و دیگری گلاسه، به این صورت که ابتدا نوع کاغذ سررسید مورد نظر خود یعنی سفید یا کرم را انتخاب میکنند و سپس برای اینکه مابین اوراق ، تبلیغات خود را قرار دهند برای صفحات این چنینی از کاغذ گلاسه استفاده میکنند که تبلیغات و خدمات شما را در بین این صفحات بسیار جلوه بهتری به خود بگیرد. این نوع چاپ را لت گذاری و یا لت گلاسه می گویند.
توجه داشته باشید استفاده از خلاقیت های این چنینی در چاپ بسیار زیاد است به عنوان مثال برخی دیگر کاغذ های گلاسه خود را به عطر خوشبو آغشته میکنند تا هنگام ورق زدن این رایحه پخش شده و جذابیت بیشتری به سررسید شما بدهد.

سررسید کاغذ گلاسه

کاغذ کارتی سررسید چیست؟ 

کاغذ کارتی مانند کاغذ گلاسه است. تفاوت کاغذ گلاسه و کاغذ کارتی در این است که شما هنگامی که بر روی کاغذ گلاسه خوب با خودکار می نویسید و سپس روی آن دست می کشید جوهر خودکار بر روی کاغذ گلاسه پخش می شود.
اما در در کاغذ کارتی چنین نیست یعنی شما هنگامی که با خودکار روی کاغذ کارتی مطلبی را می نویسید و سپس بر روی آن دست می کشید و جوهر خودکار بر روی کاغذ کارتی پخش نمی شود و این یک مزیت بزرگ برای استفاده در تقویم های رومیزی چیست.

مناسب ترین گرماژ کاغذهای کارتی، گرماژ 230 گرمی است که در تهیه سررسید و تقویم مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع کاغذ سررسیدآیا کاغذهای وارداتی مورد استفاده در سررسید با کیفیت هستند؟

تولیدکنندگان سررسید همواره می‌دانند که کاغذ مورد استفاده در چاپ سررسید موجود در بازار بخش عمده آن کاغذ های وارداتی هستند. کاغذ اندونزی، کاغذ روسیه، کاغذ چینی از جمله کاغذ های مطرح در بازار ایران هستند.
کاغذ های وارداتی موجود در بازار معمولاً به شکل رول در دسترس خریداران قرار می گیرد. البته در کشور ما واردات کاغذ از بازار بسیار خوبی برخوردار است.

در جلسه بررسی مشکلات حوزه کاغذ که با حضور اتحادیه صنعت چاپ و نشر برگزار شد چه تدابیری در نظر گرفته شد؟

طی گزارش که در مجله چاپ و نشر منتظر شده است (سال 1397) در جلسه 2 ساعته با حضور قاضی زاده هاشمی به موانع و چالش های صنعت کاغذ و چاپ مورد بررسی قرار گرفت و آسیب شناسی شده بود.

همچنین در آن جلسه مذکور به رویدادها و حواشی کارگروه کاغذ که در وزارت فرهنگ و ارشاد تشکیل شده بود مورد بررسی قرار گرفت. کارگروه اصلی ساماندهی به مسائل حوزه کاغذ و پایان داد به چالش ها و مشکلات رخ داده را خواستار شده بود.

شما می توانید برای درخواست سفارش های خود و دریافت مشاوره با مجموعه شهرگیفت تماس حاصل فرمایید. و همچنین محصولات دیگر ما را نیز مشاهده کنید.

به نقل از ایلنا، خبرگزاری کار در ایران، شهرگیفت با بهره گیری از تیمی جوان، خلاق و پرانگیزه، فضایی بانشاط و مناسب را برای انجام سفارشات شما در اختیار دارد  اگر هنوز سفارش سررسید خود را قطعی نکرده و برای انتخاب ویژگی های یک سررسید خاص، به نتیجه نرسیده اید، بخش مشاوره ی فروشگاه آنلاین شهرگیفت یک فرصت ویژه برای شما محسوب می شود تا با راهنمایی های مشاورانی متخصص و حرفه ای بهترین انتخاب را داشته باشید. توجه به زمان تحویل وعده داده شده، حمل و ارسال رایگان محصول و دریافت هدیه ای رایگان، خرید از فروشگاه آنلاین شهرگیفت را مبدل به یک تجربه ی لذت بخش و فوق العاده برای شما می کند و کیفیت محصولات این فروشگاه رضایت قلبی از خریدتان را به شما می بخشد. بنابراین چنانچه قصد سفارش یک سررسید مناسب و خاص را به عنوان سررسید1403 را دارید، فرصت را از دست ندهید و با مراجعه به وبسایت شهرگیفت (shahregift.com) بهترین ها را از آنِ خود کنید.

شما میتوانید برای خرید سررسید شهرگیفت و اطلاع از لیست قیمت سررسید و کاتالوگ سررسید 1402 و خودکار تبلیغاتی را از وب سایت شهرگیفت دانلود نمایید و یا به شماره تلفن 09028253215 پیام دهید تا کارشناسان فروش برای شما کاتالوگ و لیست قیمت را ارسال نمایند.

شماره تماس مجموعه شهرگیفت: 02186122438

جهت سفارش به واتس اپ، تلگرام و ایتا شماره 09028253215 پیام دهید.

حتما بخوانید :
سررسید سمنان: مرکز خرید سررسید در سمنان

نظر شما درباره این محصول چیست؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه / 5. تعداد رای:

تا الان رای نیامده است! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *