آموزش خرید هدایای تبلیغاتی, نکات سفارش هدایای سازمانی, نوشته های هدایای مناسبتی

چرا اردیبهشت پرفروش ترین ماه فروش هدایای تبلیغاتی در ایران است ؟

پرفروش-ترین-ماه-فروش-هدایای-تبلیغاتی
0
()

اردیبهشت و اسفند ماه خرید هدایای تبلیغاتی- ماه پر فروش هدایای تبلیغاتی

 

خرید هدایای تبلیغاتی در تمام فصل سال و برای مناسبت های گوناگون انجام میپذیرد اما به گفته صاحبان مشاغل مختلف در این صنف و بررسی نمودارهای خرید هدایای تبلیغاتی ماه اسفند پرفروش ترین ماه در زمینه خرید هدایای تبلیغاتی است و سپس ماه اردیبهشت! پرفروش ترین ماه فروش هدایای تبلیغاتی است.

اینکه چرا ماه اسفند ماه پرفروشی در این زمینه است مسلم و بدیهی است. همانطور که میدانید ماه اسفند آخرین ماه سال شمسی است و عید نوروز این فرصت را برای صاحبان مشاغل ایجاد نموده است تا سازمان های گوناگون برای هدیه دادن به کارمندان و افراد طرف حساب نیاز دارند تا هدایایی را انتخاب و خریداری نمایند.

سررسید و تقویم رومیزی، خودکار و قلم و روانویس، مجموعه نفیس هدایای سازمانی، لیوان و ماگ، جا قلمی و دیگر موارد پرفروش هدایای سازمانی که برای هدیه دادن مناسب میباشند.

دلیل اهمیت ماه اردیبهشت برای خرید هدایای تبلیغاتی

همانطور که در بالا اشاره شد و بنا بر بسیاری از مدارک حسابداری و تجربیات فروشندگان ماه اردیبهشت بسیار ماه پرفروشی برای فروش کالا به جهت هدیه دادن می باشد. شاید برای شما هم جالب باشد در این ماه که خبری از عید نوروز نیست! پس چرا بعد از ماه اسفند رتبه دوم را در فروش هدایای تبلیغاتی دارد.

روز اول اردیبهشت ماه، روز سعدی

هر ساله ماه اردیبهشت که دومین ماه از فصل بهار است، روزهای بزرگداشت شعرا و اندیشمندان زیادی از کشورمان است. بعنوان مثال روز اول اردیبهش را روز سعدی شاعر بزرگ ایران زمین نام نهاده اند. بسیاری از مراکز فرهنگی شامل کتابخانه ها، مدارس و غیره در این روز دیوان گستان و یا بوستان سعدی را هدیه می دهند.

سوم اردیبهشت روز زمین و جشن گیاه آوری

روز سوم اردیبهشت روز زمین و جشن گیاه آوری است. در این روز مراکز هنری و مدافاعان زمین به برپایی بزرگداشت این روز می پردازند و معمولا در این روز گدان هدیه می دهند.

9 اردیبهشت روز شوراها و روز مشاور و روانشناسان

9 اردیبهشت روز شوراها و روز مشاور و روانشناسان است. بساری از موسسات مشاوره این روز را جشن می گیرند و به کارمندان و همکاران خود هدیه میدهند.

10 اردیبهشت روز خلیج فارس

10 اردیبهشت روز خلیج فارس است. این روز برای ایرانیان مهم است. چرا که با کج نگری و فهم اشتباه برخی از کشورها سعی در تحریف تاریخ دارند. روز خلیج فارس یک روز ملی است. بسیاری از هموطنانمان در این روز در کنار دریای همیشگی فارس جمع می شوند و این روز را جشن میگیرند. امسال به دلیل ویروس کرونا این جشن بصورت دیگری برگزار خواهد شد.

در بسیاری از نهادهای دولتی در این روز بروشوری از تاریخچه خلیج فارس، بادکنک های تبلیغاتی که شمال جملات خلیج فارس است را هدیه می دهند.

12 اردیبهشت روز شهادت آیت الله مطهری و روز معلم

12 اردیبهشت روز شهادت آیت الله مطهری و روز معلم است. دانش آموزان در این روز در هیجان هدیه بردن برای معلم های خود و قدردانی از زحمات آنان هستند. اما در این میان مدیران مدراس نیز به فکر زحمات و از خود گذشتگی های معلم های مدارس خود هستند. 

در این روز به معلم ها هدیه هایی نظیر خودکار و روانویس، کارت پول هدیهريال کارت های هدیه خردی از فروشگاه ها، هدیه قرآن مجید، پک بهداشتی شامل ماسک ، الکل، شوینده، ژل تمیزکننده دست و غیره هدیه می دهند.

حتما بخوانید :
تاثیر زلزله تهران در خرید هدایای تبلیغاتی-(زلزله اردیبهشت 1399 دماوند)

15 اردیبهشت روز جشن میانه بهار و روز شیراز

اردیبهشت بی شیراز مگر می شود!! خیر هرگز نمیشود…

در این روز شهر شیراز و موسسات و سازمان هایی که در این شهر مشغلول به فعالیت هستند با گرامیداشتی این روز و پخش بروشورهای معرفی جاذبه های شهر شیراز همچون آرامگاه سعدی، آرامگاه حافظ، پارک های ملی، مقبره کوروش بزرگ، پاسارگادو.. می پردازند.

16 اردیبهشت روز جهانی ماما

در این روز به پرستاران و پیراپزشکان حوزه ماما هدایی اهدا میشود. مانند کارت هدیه، ست مدیریتی لوکس و.. که پیشتر به آن پرداخته شد اهدا می شود. هدیه روز پزشکان و پرستاران 

17 اردیبهشت روز اسناد ملی و میراث مکتوب

کتابخانه ها و در راس آن سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران این روز را گرامی می دارند و از اهمیت حافظت از اسناد ملی و به روایتی حافظه تاریخی ما می گویند. هر ساله کتابخانه ملی با برگزاری جلساتی در پی معرفی نرم افزاری در این رابطه است. سال 1396 سیستم مدیریت محتوایی آلفرسکو توسط خانم مریم رضائی و آقای علیرضا شوکام معرفی شد که نرم افزار بسیار کارآمدی در زمینه مدیریت اسناد است.

19 اردیبهشت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر

روز 19 اردیبهشت مصادف با (8 می) روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر نام گرفته است. این یک سازمان بین المللی است که برای کمک به انسان ها در شرایط مختلف در همه جای دنیا شکل گرفته است و کمک رسانی های پزشکی و بهداشتی را برای تمامی افراد در مواقع ضرروی فراهم می سازند.

20 اردیبهشت روز میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام

روز 20 اردیبهشت مصادف با 15 رمضان ولادت امام حسن مجتبی (ع) ، امام دوم ما شیعیان و پسر امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) است. امام حسن (ع) پناه دهنده به مستمندان و نیازمندان ، آرام بخش دل های درد دیده و همیشه کمک رسان متسضعفان بوده است. یکی از دلایلی که اردیبهشت پرفروش ترین ماه فروش هدایای تبلیغاتی است وجود ولادت امام حسن (ع) در این ماه است.

23 اردیبهشت شب قدر

18 رمضان روز 23 اردیبهشت مصادف با شب قدر ما مسلمانان است. شب قدر از شب های بسیار با اهیمت و مهم در سال به شمار می رود. علت فضیلت این شب بر دیگر شب ها ، اتفاقاتی است که در این شب محقق شده است. شب قدر شبی است که قرآن بر حضرت محمد (ص) نازل شده است.

پرفروش-ترین-ماه-فروش-هدایای-تبلیغاتی

24 اردیبهشت روز ضربت خوردن امام علی علیه السلام

روز 24 اردیبهشت مصادف با 19 رمضان روزی است که امام اول ما شیعیان ، امیرالمومنین (ع) هنگام اقامه نماز در مسجد کوفه توسط بن ملجم مرادی با ضربه شمشیر به فرق سر ایشان ضربت خوردند.

25 اردیبهشت روز بزرگداشت فردوسی

25 اردیبهشت ماه روز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی است. حکیم ابوالقاسم فردوسی در سال ۳۲۹ هجری قمری (۹۴۰ میلادی) در روستای پاژ در شهرستانی به نام  توس در خراسان چشم به جهان گشود. از فاخرترین آثار ایشان میتوان شاهنامه را نام برد که در ایران و جهان شناخته شده عام و خاص است.

حتما بخوانید :
تاثیر باورنکردنی علم رنگ در هویت برندسازی و افزایش فروش

به یزدان که گر ما خرد داشتیم         /           کجا این سرانجام بد داشتیم

26 اردیبهشت روز شهادت حضرت علی علیه السلام

26 اردیبهشت ماه در شب 21 رمضان امیرالمومنین (ع) امام مسلمین و شیعیان اسلام در سن 63 سالگی بر اثر ضربتی که در 19 رمضان به فرق سر ایشان وارد شده بود پس از گذشت 2 شب در بستر خود به شهادت رسیدند. پس از این که امام علی (ع) به فرق سرشان ضربه وارد شد به آسمان نگاه کردند و فرمودند : << به پروردگار کعبه سوگند که رستگار و کامروا شدم>>.

27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی و شب قدر

27 اردیبهشت ماه مصادف با 22 رمضان روز ارتباطات و روابط عمومی و همچنین شب قدر است. 22 رمضان آخرین شب از شب های قدر است و مسلمین در این شب ها قرآن به سر خواهد گرفت و اعمال دینی و مذهبی خود را به جای می آورند. همچنین 27 اردیبهشت روزی است که در سطح جهانی نیز به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی اطلاعاتی نامگذاری شده است.

28 اردیبهشت روز بزرگداشت حکیم عمرخیام

28 اردیبهشت ماه (17 می) روز بزرگداشت عمر خیام یکی از بزرگترین حکما و ریاضیدانان ایران و جهان است. ابوالفتح الدین عمر بن ابراهیم نیشابوری معروف به خیام در سال 329 هجری قمری در نیشابور چشم به جهان گشود.

بر خیر و مخور غم جهان گذران                           /                          خوش باشو دمی به شادمانی گذران
در طبع جهان اگر وفایی بودی                              /                         نوبت به تو خود نیامدی از دگران

 

29 اردیبهشت روز میراث فرهنگی و موزه

29 اردیبهشت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی نام دارد. به دلیل پیوند مناسب میان مردم و میرلث فرهنگی و موزه ها در سال 1977 قطعنامه ای در مسکو تصویب شد که این روز را روز میراث فرهنگی و موزه در تمامی دنیا بنامند.

پرفروش-ترین-ماه-فروش-هدایای-تبلیغاتی

با توجه به مناسبت هایی که در بالا برای شما ذکر کردیم ، اردیبهشت ماه پرفروش ترین ماه فروش هدایای تبلیغاتی بعد از ماه اسفند است. 17 مناسبت در این ماه وجود دارد که شما می توانید هدایای تبلیغاتی خود را در یکی از این ایام به مخاطبین خود ارائه دهید.

نظر شما درباره این محصول چیست؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه / 5. تعداد رای:

تا الان رای نیامده است! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *