آموزش خرید هدایای تبلیغاتی, نکات خرید سررسید 1403

سررسید سرمه ای 1402( روانشناسی انتخاب رنگ سورمه ای در سررسید 1402)

سررسید سرمه ای 1402 شهرگیفت
0
()

روانشناسی انتخاب رنگ سورمه ای در سررسید 1402

به نام خدای رنگین کمان

رنگ سرمه ای در انتخاب سررسید همیشه پرطرفدار و جذاب بوده است. از این رو سررسید سرمه ای 1402 شهرگیفت را در این نوشته معرفی میکنیم.

دنیای رنگ ها همیشه برای ما اسرار آمیز و جذاب بوده و هست. اهمیت رنگ ها در جهان امروز به حدی زیاد است که حتی نمی توان کره زمین را بدون در نظر گرفتن رنگ ها به خاطر آورد. هر رنگی شخصیت و شناسنامه ای جداگانه دارد و القا کننده حال و هوای خاصی به انسان می باشد.

چرا سررسید سورمه ای پرطرفدار است؟

روانشناسی رنگ ها همواره در انتخاب وسایل شخصی و پوشاک و دکوراسیون داخلی و ساخت فضاهای شهری به کمک طراحان آمده تا در نهایت ما به عنوان بیننده، بهترین تأثیر را از محیط اطراف خود دریافت کنیم.

تأثیر رنگ ها و نحوه برقراری ارتباط ما با رنگ به حدی است که حتی هنگام خرید مواد غذایی نیز به دنبال بسته بندی هایی با رنگ دلخواهمان می گردیم. برای سالیان متمادی حتی رنگ ها نیز از لحاظ جنسیتی تفکیک شده بودند. مثلا در هنگام انتخاب لباس نوزاد، رنگ آبی را برای البسه پسر بچه ها و رنگ صورتی را برای پوشاک دختران انتخاب می کردند. اما این دیدگاه و تفکر جنسیت زده در دنیای امروز برای انسان آوانگارد بی معنا می باشد.

رنگ سرمه ای یک رنگ شیک و کلاسیک برای شرکت ها است.

رنگ سرمه ای نشانه چیست؟

دنیای رنگ ها به حدی گسترده و پر شور است که نمی تواند انحصاری باشد. به طور کلی رنگ ها در دو دسته سرد و گرم قابل تقسیم بندی هستند. تنالیته رنگ های آبی و سورمه ای از جمله رنگ های سرد محسوب می شوند. استفاده از رنگ سورمه ای از دیدگاه روانشناسی رنگ ها، حس اقتدار و هوش و صداقت را تداعی می کند. همانطور که می دانید رنگ سورمه ای از ترکیب رنگ های آبی و مشکی به دست می آید که هر چه مقدار رنگ سیاه بیشتر باشد.

سورمه ای تیره تر و هر چه رنگ آبی بیشتر باشد، سورمه ای روشن تری خواهیم داشت. این رنگ تأثیر بی نظیری دارد و در نگاه اول جلب اعتماد می کند. در مشاغلی که ارتباط با عموم مردم در آن ها بیشتر است، استفاده از رنگ سورمه ای در فرم کارکنان تأثیر به سزایی در برقراری ارتباط صحیح و جلب اعتماد ارباب رجوع خواهد داشت.

بیان صریح احساسات در کسانی که به این رنگ علاقه دارند، خصوصیتی اجتناب ناپذیر است.

آموزش ترکیب رنگ ها و همنشینی آن ها نکته ای است که می تواند در انتخاب شما بسیار کمک کننده باشد.

1- روش اول ترکیب رنگ ها استفاده از رنگ روشن در کنار رنگ تیره است.

رنگ سورمه ای به راحتی با رنگ های روشن مثل سفید و کرم و زرد همنشینی دارد.

ترکیب رنگ های سورمه ای و طلایی یا نقره ای نیز بسیاز جذاب و سلطنتی و لوکس محسوب می شود.

2- روش دوم استفاده از رنگ متضاد است.

استفاده از رنگ های متضاد هم زیبایی بی نظیری را به تصویر می کشد. مثلا رنگ سورمه ای در کنار رنگ نارنجی که یک رنگ گرم به حساب می آید، ترکیب بی نظیری را خواهد ساخت. روش دیگر ترکیب کردن رنگ ها، استفاده از تنالیته همان رنگ است. مثلا ترکیب رنگ سورمه ای و آبی آسمانی فوق العاده جذاب و زیبا به نظر می رسد. تصور کنید رنگ سورمه ای یادآور آسمان زیبا در شب و رنگ آبی تداعی کننده آسمان روز است و این دو در کنار هم زیبایی را دو چندان خواهند کرد. ترکیب دو رنگ سورمه ای و قرمز نیز یکی از بهترین ترکیب رنگ ها محسوب می شود که درخشش و تلألو رنگ قرمز در کنار وقار و متانت سورمه ای، بسیار چشم نواز می باشد.

سررسید سورمه ای مدیران

یکی از مواردی که اشتیاق به کار کردن را در شما افزایش می دهد، استفاده از وسایلی است که شما با آن ها ارتباط برقرار کنید. شکل و طرح و رنگ این وسایل باید مطابق سلیقه شما باشند تا چشمان شما دچار خستگی نشوند.

سررسید سورمه ای با نوشته های طلاکوب برای شما که در انتخاب اجناس نکته سنج و تیزبین هستید، بهترین انتخاب محسوب می شود. سال هاست که سررسید ها در رنگ های متنوع تولید و چاپ و خریداری می شوند اما همچنان رنگ سورمه ای پیشتاز است. سررسید سورمه ای یک انتخاب کلاسیک و در عین حال پیشتاز می باشد.

شما در طول روز با همین وسایل ساده و به ظاهر پیش پا افتاده سر و کار دارید و بخشی از احساس رضایت کاری شما به همین انتخاب ها بستگی دارد. استفاده از رنگ های محبوب تان را در دیگر

وسایل اداری و اجزای میز تحریر خود نیز به کار ببرید و یک دکور شیک و تمام عیار برای دفتر کارتان طراحی کنید.

می توانید ماگ، سررسید و جاقلمی را به رنگ سورمه ای و خودکار را به رنگ طلایی انتخاب کنید. استفاده از لوازم و تزیینات زیبا همانند گلدان نیز برای القای حس طراوت و نشاط به شدت توصیه می شود.

استفاده از تنالیته رنگ های آبی و سورمه ای آرامش را برای شما به ارمغان خواهد آورد و سیستم عصبی شما را ارام می کند. در شرایط پر تنش کارهای روزانه و در محیط های کاری پر استرس مسلما استفاده از ابزار و وسایلی با رنگ های آرامش بخش می تواند تا حدود زیادی از بروز استرس جلوگیری کند. شاید باور این قضیه برای شما سخت باشد اما حتی فکر کردن به تنالیته رنگ های آبی

از بروز استرس در شما پیشگیری می کند. ما به شما پیشنهاد می کنیم که اگر مشاغل پر استرس دارید برای رهایی از تنش های روزانه به ابزار و وسایلی با رنگ های آرامش بخش پناه ببرید.

این ست به مانند تمامی محصولات فروشگاه شهرگیفت قابلیت چاپ لوگو را دارد. سررسید  و خودکار تبلیغاتی  و ماگ تبلیغاتی و هدیه یلدا نیز برای هدایای تبلیغاتی عید پیشنهاد میشود.

حتما بخوانید :
چاپ تیشرت تبلیغاتی:لباس کار بهمراه لوگو

نظر شما درباره این محصول چیست؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه / 5. تعداد رای:

تا الان رای نیامده است! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *