آموزش خرید هدایای تبلیغاتی, نکات سفارش هدایای سازمانی

معرفی 20 هدیه شرکتی ارزان(هدایای شرکتی ارزان)

معرفی ۲۰ هدیه شرکتی ارزان(هدایای شرکتی ارزان)
5
(4)

ارزش هدیه شرکتی را شرکت ها به خوبی درک میکنند، چرا که آنان این تجربه را در سالیان گذشته داشته اند که با اهدا هدیه تبلیغاتی به مشتریان و طرف حساب های خود چقدر برایشان سودآوری داشته است.

معرفی ۲۰ هدیه شرکتی ارزان(هدایای شرکتی ارزان)

معرفی ۲۰ هدیه شرکتی ارزان(هدایای شرکتی ارزان)

 

آمار شگفت انگیز سال 2021 بدست آمده از هدیه شرکتی 

با استفاده از هدایای تبلیغاتی شرکت خود، میتوانید پیام خود و نام تجاری شرکتتان را به مقدار بیشتر و مدت زمان زیادی در ذهن مشتریان ماندگار کنید.

طبق آمار بدست آمده از سازمان های اروپایی که در مورد هدایای تبلیغاتی شرکتی بدست آمده اطلاعات خارق العاده ای در این زمینه بیان میشود:

  • 94 درصد کسانی که هدیه شرکتی دریافت میکنند به مدت 2 سال در ذهنشان باقی میماند.
  • – 75 درصد از کسانی که هدایای مورد علاقه شان را توسط شرکت ها دریافت میکنند نیز معتقد هستند که این کالا ها بسیار کاربردی میباشند.

این آمار این نتیجه علمی بدست آمده را به شرکت ها میدهد که هدایای تبلیغاتی به صورت مستقیم بر روی ذهن و حافظه و احساس مشتریان تاثیر میگذارد.

هدیه شرکتی چیست؟

هدیه شرکتی: هدیه شرکتی هدایای هستند که شرکت ها به کارمندان و افراد طرف حساب خود در مناسبت های ویژه و یا بدون مناسبت هدیه میدهند. هدیه تبلغاتی شرکتی یک ترفند عالی برای بازاریابی محصسوب میشود.

هیچ کس نمی تواند حس خوبی که از دریافت هدیه به دست می آورد را انکار کند. اما فردی که هدیه می دهد به مراتب حس بهتری دارد. هدیه دادن در هر مناسبتی که باشد فارغ از مبلغ هدیه، ارزش معنوی بالایی بدنبال دارد. هدیه های ماندگار تا سالیان سال همواره یادآور اشخاص مهم زندگی ما هستند.(هدیه سازمانی)

هدایای شرکتی چه تاثیری بر روی کارمندان دارند؟

عمل هدیه دادن به حدی تأثیر گذار است که شرکت ها و ارگان ها و سازمان ها نیز برای دیده شدن برند و کالا و خدمات خود از این شیوه تبلیغاتی استفاده می کنند. هزینه ای که بابت هدایای تبلیغاتی صرف می کنید هر چقدر از نظر شما کم و ارزان به نظر برسد باز موثر است و شما را ماندگار خواهد کرد و بازگشت مالی چند برابر خواهد داشت. احتمالا با شنیدن عبارت هدایای ارزان قیمت یا سررسید ارزان، کالاهای بی کیفیت و نامرغوب با ظاهری نازیبا به ذهن شما متبادر می شود. اما حقیقت این است که امروزه شما هدایای جذاب و باکیفیت و خلاقانه ای با قیمت بسیار مناسب خواهید یافت. در واقع ارزش هدیه منحصر به فرد بودن و خلاقانه بودن آن است. در واقع تبلیغات به هر شکل و به هر نحوی، نوعی سرمایه گذاری برای کسب و کار شما محسوب می شود و یک ارتباط موثر دو طرفه را ایجاد خواهد کرد و هدایایی بسیار کاربردی محسوب می شوند. ایجاد خاطره ای خوب و حس اعتمادی که برای مشتری ایجاد می شود، یکی از نتایجی است که با تقدیم هدیه تبلیغاتی نصیب شما خواهد شد. هدایای تبلیغاتی را می توان نوعی تأثیرگذار از بازاریابی به شمار آورد. کالایی که مثل یک ابزار قدرتمند برای معرفی برند شما عمل خواهد کرد

چه کسانی شایسته دریافت هدیه شرکتی شما هستند؟

شما که صاجب شرکت هستید می توانید به مشتری های ثابت، مشتری هایی که به تازگی از خدمات شما استفاده می کنند، کارمندهای شرکت خودتان، مدیران و کارمندان سازمان ها و شرکت های دیگر و مردم عادی هدیه دهید. افرادی که هدیه گرفته اند به جبران این لطف، از شما خرید خواهند کرد.

کارمندان

  • مدیران ارشد شرکت های همکار
  • مدیران میانی شرکت های همکار
  • کارمندان طرف حساب مانند کارمند بانک
  • افراد عادی حوزه کاری
  • بازدیدکنندگان در نمایشگاه (هدایای تبلیغاتی نمایشگاه)

 

برای انتخاب هدایای شرکتی چه نکاتی را باید در نظر بگیرید؟

توجه به طیف مشتریان، مهمترین و کلیدی ترین نکته ای است که باید مد نظر قرار گیرد. مشتریان شما معمولا چه کسانی هستند؟ از چه طیفی هستند؟ نیازهای متقاضیان کالای شما معمولا چه سن و سالی دارند؟ مسلما هدایایی که برای بزرگسالان جذاب هستند، برای نوجوانان، جوانان یا کودکان جذابیت ندارند. در این مورد حتی جنسیت مشتریان نیز می تواند راهگشا باشد. برای بانوان هدایای بی شماری به عنوان هدیه تبلیغاتی می توان در نظر گرفت. همچنین در صورتی که مشتریان شما بیشتر آقایان هستند، قضیه کاملا متفاوت است. رده سنی، میزان تحصیلات، جنسیت، حیطه فعالیت و شغل مشتریان شما نکاتی هستند که برای خرید و انتخاب هدایای تبلیغاتی می توانند به شما کمک کنند.

حتما بخوانید :
هدایای تبلیغاتی عمده: جاده ای به موفقیت تجاری

شخصی سازی هدیه شرکتی ویژه شرکت شما

شخصی سازی هدیه به این معناست که آرم، لوگو یا نشان شرکت یا کارخانه شما به همراه آدرس و تلفن بر روی هدیه چاپ و یا حک می شود. به این صورت همه با دیدن هدیه به یاد شما و کالا و خدماتتان می افتند. در امر تبلیغات، شخصی سازی حتی از نوع و قیمت هدیه نیز اهمیت بیشتری دارد. زیرا ماندگاری که هدف اصلی تبلیغات است در گرو دیده شدن نام و برند شما می باشد. دیده شدن، هدفی است که شما با دادن هدایای تبلیغاتی، انتظار دارید. چاپ و حک لوگو به دیده شدن برند شما کمک شایانی خواهد کرد.

تعیین بودجه هدایای شرکتی ارزان

اولین و مهم ترین قدم در خرید هدایای تبلیغاتی، تعیین بودجه شماست. با توجه به میزان هزینه ای که برای خرید هدایا در نظر گرفتید، خرید کنید. این گونه، راحت تر می توانید تصمیم بگیرید. امروزه شما با هر بودجه و مبلغی که مد نظرتان است می توانید هدیه بخرید. هدایای شرکتی ارزان قیمت و باکیفیت نیز در بازار به وفور موجود است. این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت بالای کالا، تضمینی بر کیفیت و کارآیی آن نیست و قیمت ارزان یک هدیه هم نشان دهنده بی کیفیت بودن جنس نیست.

مزایای استفاده از هدیه خلاقانه شرکتی ارزان

شما به عنوان ارائه دهنده خدمات یا فروشنده کالا علاوه بر هدیه های تبلیغاتی حقیقی می توانید شیوه جدید و خلاقانه ای نیز در نحوه ارائه کالای مورد نظر به کسانی که در شهری غیر از شهر شما زندگی می کنند و از طریق سایت و یا پیج اینستاگرام از شما خرید می کنند و با شما ارتباط دارند، داشته باشید.

این شیوه های خلاقانه مشتریان بالقوه شما را نیز به مشتریانی بالفعل تبدیل می کند.  خدمات مجازی از یک طرف، رضایت مشتریان را به همراه دارد و از طرف دیگر سبب جذب مشتریان جدید خواهد شد. تخفیف های فصلی و مناسبتی از دیگر خدماتی هستند که اقبال عمومی را به دنبال خواهند داشت. این تخفیف ها هم می توانند به صورت درصدی مشخص باشند و هم در صورت خرید یک کالا، کالای دوم نصف قیمت و یا کالای دوم رایگان. شما حتی می توانید برای مشتریان ثاب خود کارت طلایی صادر کنید و مثلا در صورتی که مبلغی بالغ بر یک میلیون تومان از شما خرید کرده باشند در خرید بعدی تخفیف ویژه ای برایشان در نظر بگیرید.

مشاوره رایگان: این مورد در رابطه با خدمات درمانی نیز بسیار مورد توجه قرار می گیرد. شما می توانید مدت زمان خاصی را برای این مشاوره در نظر بگیرید مثلا چهل و پنج دقیقه و در این مدت زمان به مشاوره با مشتری خود بپردازید. در صورتی که از کیفیت کالای خود کاملا مطمئن هستید حتی می توانید برای فروش کالا، شرط برگشت نقدی در نظر بگیرید. مثلا اگر از خدمات و کالای ما راضی نبودید، وجه مورد نظر را به شما برمی گردانیم. تضمین کالا اصولا روش موثری در جذب مشتری می باشد. همگان به سمت چیزی جذب می شوند که اصالت آن تضمین شده باشد. اگر برای تان امکان پذیر است، کالا را به صورت قسطی بفروشید. امروزه در ایران با توجه به شرایط اقتصادی، اقشار زیادی از مردم امکان پرداخت نقدی ندارند و خرید اقساطی را ترجیح می دهند. با این کار، شما قشر کم درآمد را نیز جذب خواهید کرد.

معرفی 20 هدیه شرکتی ارزان

در اینجا به معرفی 20 هدیه شرکتی ارزان(هدایای تبلیغاتی) که توسط فروشگاه شهرگیفت ارائه میشود می پردازیم. هدایای مناسبتی همچون هدیه یلدا در مناسبت های ویژه ارائه میشود.

1- خودکار پلاستیکی ارزان یک هدیه شرکتی ارزان است.

خودکار تبلیغاتی پلاستیکی kh-p015

خودکار پلاستیکی

هدایای ارزان می توانند شامل انواع و اقسام خودکارها باشند. خودکار وسیله ای است که همه ما روزانه به طور مکرر از آن استفاده می کنیم. خودکارهای پلاستیکی با رنگ های جذاب و زیبا در بازار موجود هستند که با چاپ لوگو می توانند به هدیه ای خاص تبدیل شوند.

حتما بخوانید :
روش های برای درج لوگو سررسید: بهترین راهنما برای افزایش شناخت برند شما

2- خودکار فلزی برند یکی دیگر از هدایای شرکتی ارزان است.

خودکار تک

خودکار تک

اگر بخواهید هزینه بیشتری بپردازید می توانید خودکارهایی با بدنه فلزی را انتخاب نمایید. روان نویس ها هم جزو هدایای تبلیغاتی محسوب می شوند. که با توجه به مبلغی که برای هدایای تبلیغاتی در نظر گرفته اید در انواع مختلف و با قیمت های مختلف در بازار موجود هستند.

3- سررسید همیشه یک هدیه باکیفیت شرکتی و مهم است.

سررسید ۱۴۰2 هفته شمار طرح مدیران کد ۱۱۱

خرید سررسید1401/ خرید سررسید/ خرید سررسید سازمانی/ سررسید و سالنامه 1401

 سررسید نیز در اشکال مختلف و با کیفیت های متفاوت و در اندازه های مختلف می تواند هدیه ای در خور باشد.

4- تقویم رومیزی یک هدیه پراستقبال همیشگی که شرکتها دارند.

تقویم رومیزی ۱۴۰۱ طرح گُل کد ۱۱۵

5- جاکلیدی و جاسویچی جزو هدایای ارزان قیمت شرکتی هستند.

جاکلیدی و سرسوییچی نیز جزو هدایای ارزان قیمت قرار می گیرد. گاهی با اندکی خلاقیت می توانید طیف وسیع تری از مشتریان را جذب نمایید.

جاکلیدی پورتوک مدل B442

6- خرید یگ و ساک دستی چاپ شده با قیمت 2 هزار و 900 تومن!

هدیه شب یلدا1401/ هدیه سازمانی شب یلدا / هدیه یلدا/ هدیه

امروزه حمایت از محیط زیست و عدم استفاده از اشیا پلاستیکی مبحثی است که فکر بسیاری را درگیر خود کرده و طرفداران محیط زیست سعی می کنند نسبت به این قضیه حساس باشند. شما می توانید ساک دستی های پارچه ای با لوگو و آدرس و شماره تلفن خود تهیه کنید و به مشتریان ارائه دهید.

7- ماگ پلاستیکی یک هدیه نشکن و ارزان برای خرید هدیه شرکتی است.

لیوان تبلیغاتی

خرید لیوان تبلیغاتی کد M-P129

8- ماگ  سرامیکی هدیه ای پرطرفدار برای هدایای شرکتی است.

پرفروش ترین ماگ دنیا/ خرید ماگ کد 300/ خرید ماگ سرامیکی/ خرید ماگ سفید

پرفروش ترین ماگ دنیا/ خرید ماگ کد 300/ خرید ماگ سرامیکی/ خرید ماگ سفید

استفاده از ماگ های فلزی و سفالی و یا فلاسک هایی که در ساخت آن ها از پلاستیک استفاده نشده نیز می تواند هدیه ای مناسب برای طرفداران محیط زیست محسوب شود. هدایای بهداشتی نیز امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. به خصوص پس از همه گیری کرونا استفاده از ماسک و ادوات دیگر گسترش پیدا کرد.

9- پک بهداشتی هدیه شرکتی مرسوم بعد از کرونا است.

ماسک، دستمال مرطوب، اسپری الکل یا ضد عفونی کننده دست و دستمال کاغذی هدیه ای مناسب این روزها محسوب می شوند و قیمتی مقرون به صرفه دارند.

بسته بهداشتی جلسات مدیران، ویژه کرونا10- تراول ماگ هدیه شیک باقیمت مناسب برای شرکت ها است.

ماگ سفری مدل کافی

ماگ سفری مدل کافی

هدیه شب یلدا1401/ هدیه سازمانی شب یلدا / هدیه یلدا/ هدیه

ست های مدیریتی و یا الکترونیکی قیمت بالاتری دارند اما بسته بندی جذاب و ظاهر فریبنده آن ها قطعا به جذب مشتری کمک شایانی خواهد کرد. لیوان و ماگ دمنوش که مزین به لوگوی شرکت شماست برای مشتریان مشکل پسند هدیه ای عالی محسوب می شود.

11- ساعت رومیزی یک هدیه مناسب برای شرکت ها می باشد.

ساعت رومیزی تبلیغاتی

خرید ساعت رومیزی S-Z5537

12- ست یلدا ارزان یک هدیه مناسبتی ارزان است.

هدیه شب یلدا1401/ هدیه سازمانی شب یلدا / هدیه یلدا/ هدیه

هدیه شب یلدا1401/ هدیه سازمانی شب یلدا / هدیه یلدا/ هدیه

13- دفتر یادداشت هدیه ای که برای طول یکسال توسط شرکت ها خریداری میشود.

دفتریادداشت یوروپن مدل NOTEBOOK MEDIUM

دفتر یادداشت تبلیغاتی

14- جاکارتی تبلیغاتی هدیه تبلیغاتی مناسب برای سازمان ها

جاکارتی-چرمی-کراس-مدل-INSIGNIA-CARD-HOLDER-AC248387B-3/جاکارتی/محصولات چرمی

جاکارتی-چرمی-کراس-مدل-INSIGNIA-CARD-HOLDER-AC248387B-3/جاکارتی

15-جعبه پذیرایی یک هدیه ماندگار که توسط شرکت ها هدیه داده میشود.

هدیه شب یلدا بسطامی/ هدیه سازمانی شب یلدا / هدیه یلدا/ هدیه

هدیه شب یلدا بسطامی/ هدیه سازمانی شب یلدا / هدیه یلدا/ هدیه

16- هولدر موبایل یک هدیه ارزان  و کاربردی شرکتی است.

هولدر موبایل

خرید هولدر موبایل

17- پاوربانک تبلیغاتی یک هدیه هیجان انگیز تبلیغاتی شرکتی است!

پاوربانک WP10

خرید پاوربانک WP10

18- ست مدیریتی هدیه مدیران شرکتی است.

ست مدیریتی TJ604

خرید ست مدیریتی TJ604

19- ست الکترونیک یک هدیه شرکتی به مدیران ارشد و مدیران میانی است.

ست مدیریتی TJ411/c

خرید ست مدیریتی TJ411/c

20- ابزارآلات تبلیغاتی هدیه خاص شرکتی می باشد.

ابزار تبلیغاتی

چرا شهرگیفت یک مرجع معتبر هدیه شرکتی است؟

کار اصلی ما مشاوره و فروش تخصصی هدایای تبلیغاتی با کیفیت به سازمان ها و شرکت هاست. ما هدایای تبلیغاتی خاص و با کیفیت به سازمان ها و شرکت ها و کسب و کارها ارائه میدهیم. ارائه کیفیت بالا هدیه های تبلیغاتی تعهد ماست.

در سایت شهرگیفت شما میتوانید بیش از 1000 محصول هدایای تبلیغاتی خاص با قیمت دسته یک را مشاهده نمایید. دسته بندی های اصلی محصولات هدایای تبلیغاتی شهرگیفت شامل موارد زیر است:

نظر شما درباره این محصول چیست؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای: 4

تا الان رای نیامده است! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

2 نظر در “معرفی 20 هدیه شرکتی ارزان(هدایای شرکتی ارزان)

  1. نگین گفت:

    هدیه شرکتی که معرفی کردید کاربردی بود

    1. Maryam گفت:

      خوشحالم که شهرگیفت براتون مفید بوده و حس خوبی در شما ایجاد کرده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *