آموزش خرید هدایای تبلیغاتی, نکات سفارش هدایای سازمانی

گیفت اداری: معرفی بیش از 1000 گیفت اداری متنوع

گیفت اداری: معرفی بیش از 1000 گیفت اداری متنوع
5
(3)

گیفت اداری چیست؟

خرید گیفت اداری: در دنیای کسب و کار امروزی که با سرعت جلو می‌رود، دسترسی به هدایای تبلیغاتی اداری مناسب جهت افزایش بهره‌وری و کارآمدی ضروری است. برای تمام شرکت‌های بزرگ و کوچک و حتی افرادی که از خانه کار می‌کنند، داشتن منبع معتبری برای تامین لوازم اداری امری حیاتی می‌باشد. به همین منظور، گیفت اداری به عنوان یک پل ارتباطی بین مشتریان و تامین کنندگان لوازم اداری به عنوان یک مرکز تامین اداری مطرح است.

گیفت اداری: انتخاب و خرید گیفت های اداری و شرکتی

معرفی بیش از 1000 گیفت اداری شهرگیفت

مزایای گیفت اداری چیست؟

گیفت اداری یک نوعی از بازاریابی پربازده محسوب میشود که در راستای پیشبرد اهداف برندینگ کسب و کار که منجر به افزایش فروش میگردد میشود.

اکنون به اهمیت گیفت اداری پی بردید که شریان یک کسب و کار است. گیفت های اداری یک شیوه و روش نوسن در بازاریابی محسوب میشوند که باعث خشنودی و جلب رضایت مشتریان خواهند داشت.

چه روشی بهتر از گیفت اداری را برای ماندگار شدن در ذهن مخاطبانتان سراغ دارید؟ گیفت اداری میتواند یک حس و خاطره خوب را در ذهن مشتریان و مخاطبان شما ایجاد کندو باعث اعتمادسازی شود.

آیا گیفت اداری موجب فروش بیشتر میشود؟

بیاید در اینجا به این سوال فکر کنیم که آیا گیفت اداری در فروش تاثیر دارد؟ برای پاسخ به این سوال بهتر است شما به نمایشگاهی که رفته اید فکر کنید، تصور کنید بکه به یکی از نمایشگاه های صنعتی در نمایشگاه آفتاب یا نمایشگاه بین المللی رفته اید. زمانیکه یک شرکتی به شما گیفت اداری خود مثلا در نظر بگیرید که یک خودکار تبلیغاتی حتی ارزان قیمت یا دفتر یادداشت را هدیه گرفتید چه احساسی داشتید؟ آیا بدنبال آن کادو شما کاتالوگ یا بروشور آن شرکت را نخواندید؟! آیا سری به وب سایت یا اینستاگرام آن شرکت نزدید؟؟ آیا بدنبال آن از آن شرکت قیمت خرید نگرفتید؟؟

قیمت چاپ گیفت اداری چقدر است؟

همانطور که اشاره شد وجود و داشتن گیفت اداری برای یک کسب و کار واجب است. برای تاثیر هدایای تبلیغاتی الزاما باید مشخصات کسب و کار شما بر روی آن ثبت شود. مشخصات میتواند لوگو، نام شرکت، تلفن، وب سایت و .. باشد.

قیمت چاپ گیفت اداری متفاوت است و بسته به جنس محصولی که انتخاب مینمایید تعیین میشود. مثلا اگر تراول ماگ 3 لیوان شهریفت را انتخاب نمایید قیمت حک لیزر آن در سال 1402 با قیمت حک لیزر سررسید متفاوت است. قیمت چاپ بر روی لیوان تلباغاتی سرامیکی با قیمت چاپ بر روی خودکار متفاوت است. 

برای اطلاع از قیمت چاپ ها میتوانید به بخش دانلود کاتالوگ شهرگیفت در قسمت بالای سایت مراجعه نمایید که داخل هر کاتالوگ مشخصات محصول و قیمت ها نوشته شده  است و یا در یکی از پیام رسان های واتی اپ، تلگرام و یا ایتا 09028253215 پیام دهید.

حتما بخوانید :
چاپ سررسید تهران: تنوع، کیفیت، و جلب توجه مشتریان

انواع گیفت اداری

گیفت اداری را شرکت ها در مراسم هایی نظیر سالگرد تاسیس، جشن های مناسبتی مانند هدیه روز کارمند، هدیه سال نوروز، هدیه یلدا، هدیه نمایشگاه و و یا روز تولد پرسنل غیره هدیه میدهند.

این هدایای بسته به بودجه ای شرکت ها در نظر دارند خریداری میشوند.

در اینجا به معرفی دسته بندی های اصلی گیفت و هدایای تبلیغاتی شهرگیفت نگاهی داریم

1- ماگ تبلیغاتی

2- خودکار تبلیغاتی

کاتالوگ خودکار 1402

کاتالوگ خودکار 1402

 

3- تراول ماگ تبلیغاتی

4- دفتر یادداشت

جلد کاتالوگ یادداشت 1402

جلد کاتالوگ یادداشت 1402

 

5- سررسید و تقویم رومیزی

کاتالوگ سررسید و تقویم رومیزی 1402

کاتالوگ سررسید و تقویم رومیزی 1402

 

6- ست مدیریتی و ست الکترونیک

کاتالوگ و لیست قیمت ست مدیریتی 1402

کاتالوگ و لیست قیمت ست مدیریتی 1402

 

7- پاوربانک و اسپیکر

8- فلش تبلیغاتی

9- ساعت تبلیغاتی

10- ساک و بگ تبلغاتی

نحوه ثبت سفارش و خرید گیفت اداری در شهرگیفت

  1. جهت سفارش میتوانید به واتس اپ و یا تلگرام و یا ایتا ۰۹۰۲۸۲۵۳۲۱۵ و (با توجه به شرایط فیلترینگ بر روی واتس اپ و تلگرام میتوانید تماس حاصل فرمایید)یا پیام رسان های داخلی که در دسترس شما هستند پیام دهید. تلفن های تماس ۰۲۱۸۶۰۳۱۵۵۰ و ۰۲۱۸۶۰۳۱۴۹۶ و ۰۲۱۸۶۱۲۲۴۳۸ میتوانید تماس بگیرید.
  2. پیش فاکتور صادر میشود.
  3. 50 درصد مبلغ کل فاکتور توسط خریدار واریز میشود و تصویر فیش واریزی ارسال میشود.
  4. طرح مورد نظر شما بر روی سررسید جانمایی میشود و تصویر طرح جانمایی برای شما ارسال میشود.
  5. در صورت تایید کتبی طرح جانمایی شده چاپ انجام میشود.
  6. تصویر یک نمونه از چاپ برای شما ارسال میشود.
  7. در صورت تایید مابقی سفارش چاپ انجام میشود.
  8. پس از اتمام مرحله چاپ مابقی واریزی خریدار انجام میشود و فیش واریزی ارسال میشود.
  9. سفارش ها به نشانی که مشتری داده است ارسال میشود.(ارسال به سراسر ایران انجام میشود.)
حتما بخوانید :
یک اثر خوب سررسید: سالنامه یک سال خوب

ارسال به سراسر ایران در شهرگیفت انجام میشود

خدمات گیفت اداری

گیفت اداری برخی از خدمات مهم و حیاتی را در ارتباط با تامین لوازم اداری ارائه می‌دهد:

1. تنوع محصولات

یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های گیفت اداری، تنوع بی‌نظیر محصولات است. این مرکز تامین اداری به شما اجازه می‌دهد تا از طیف گسترده‌ای از لوازم اداری نظیر کاغذ، خودکار، مداد، نوشت‌افزارها و لوازم التحریر بهره‌برداری کنید. لیوانه را انحاب نمایید 

2. کیفیت برتر

تضمین کیفیت محصولات یکی دیگر از مزایای گیفت اداری است. با تامین کنندگان معتبر و معروف، این مرکز تامین اداری تنها محصولات با کیفیت بالا و استانداردهای اصولی را به مشتریان ارائه می‌دهد.

3. خدمات مشتریان حرفه‌ای

گیفت اداری به تمام مشتریان خود خدمات حرفه‌ای و مهارت‌دار ارائه می‌دهد. از پاسخگویی سریع به سوالات تا راهنمایی در انتخاب بهترین محصولات، تیم پشتیبانی این مرکز تامین اداری به مشتریان اطمینان و رضایت کامل را ارائه می‌دهد.

سوالات متداول گیفت اداری

1. آیا امکان خرید بصورت آنلاین وجود دارد؟

بله، گیفت اداری امکان خرید آنلاین را به مشتریان ارائه می‌دهد. شما می‌توانید به سادگی از طریق وبسایت آن‌ها محصولات موردنیاز خود را انتخاب و سفارش دهید.

2. آیا تحویل سریع امکان‌پذیر است؟

بله، گیفت اداری با همکاری شرکت‌های حمل و نقل معتبر، تحویل سریع محصولات را به مشتریان ارائه می‌دهد. در صورت اضطراری بودن سفارش شما، می‌توانید از این خدمت استفاده کنید.

نتیجه‌گیری

با توجه به اهمیت لوازم اداری در اجرای موثر کارها و تسهیل فعالیت‌های روزانه، انتخاب گیفت اداری به عنوان مرکز تامین اداری، تصمیمی هوشمندانه و کارآمدانه است. تنوع محصولات، کیفیت برتر و خدمات مشتریان حرفه‌ای، این مرکز تامین را از دیگران متمایز می‌سازد. با گیفت اداری همواره به بهترین لوازم اداری دسترسی خواهید داشت و می‌توانید فعالیت‌های خود را با اطمینان و موفقیت ادامه دهی

نظر شما درباره این محصول چیست؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای: 3

تا الان رای نیامده است! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

درباره تیم تحریریه شهرگیفت

سلام، ما تیم تحریره شهرگیفت هستیم و با شما درباره آموزش هدایای تبلیغاتی صحبت کنیم. تجربه‌ زیادی در زمینه بازاریابی و تبلیغات داریم و با استفاده از هدایای تبلیغاتی موفق شده‌ایم برندهای مختلف رو بهتر و معروفتر کنیم. در این بلاگ قصد داریم با به اشتراک گذاشتن راهکارهایی که توی این زمینه به دست آوردیم، به شما کمک کنیم تا برند خودتون رو با استفاده از هدایای تبلیغاتی بهتر و موثرتر معرفی کنید. امیدوارم مطالبی که در این بلاگ به اشتراک می‌ذاریم، براتون مفید باشه و بتونید با استفاده از این اطلاعات، بهترین تبلیغات رو برای برند خودتون انجام بدید.

8 نظر در “گیفت اداری: معرفی بیش از 1000 گیفت اداری متنوع

  1. سولماز قناعت پیشه گفت:

    میشه چندتا گیفت اداری 1403 بهمون معرفی کنید؟

    1. Maryam گفت:

      بله حتما.
      لطفا به شماره 09028253215 در یکی از پیام رسان های واتس اپ، تلگرام و یا ایتا پیام دهید تا همکاران فروش برای شما محصولات گیفت اداری بهمراه قیمت آن را ارسال کنند.

  2. Karen R. گفت:

    گیفت های اداری خیلی تاثیربخش هستن. ما هم شرکتمون برامون گیفت میده

    1. Maryam گفت:

      بله همینطور که میفرمایید خرید گیفت های اداری تاثیر زیادی بر روی مخاطبان شرکتها داره

  3. سادات گفت:

    برای خرید گیفت اداری موارد خوبی را معرفی کردید

    1. Maryam گفت:

      ممنون از نظردهیتون.
      برای خرید گیفت اداری جذاب میتونید به شماره 09028253215 پیام بدید

  4. محمد سادات گفت:

    واقا ست قشنگی هست

  5. سینا گفت:

    توضیحات کاملی بود
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *