آموزش خرید هدایای تبلیغاتی, نکات سفارش هدایای سازمانی

چگونه هدایای تبلیغاتی می توانند به بازاریابی استارتاپ شما کمک کنند؟

چگونه هدایای تبلیغاتی می توانند به بازاریابی استارتاپ شما کمک کنند؟
5
(1)

در این مقاله سعی داریم در مورد تاثیر هدایای تبلیغاتی بر روی بازاریابی استارت آپ صحبت کنیم. پس اگر شما هم کسب و کاری تازه شروع کردید و جزو استارت آپ ها محسوب میشوید و به دنبال بازاریابی برای محصول یا خدمات خود هستید با ما همراه باشید چرا که این مقاله برای شماست.

چه محصولاتی کمک میکند تا مشتریان شما را بیشتر در ذهن خود به خاطر بسپارند؟

هدایای تبلیغاتی یک راهکار همیشگی در بازاریابی هستند: یک محصول مفید پیدا کنید، لوگوی خود را روی آن چاپ کنید و آن را بین افرادی که می خواهید برند شما را به خاطر بسپارند، توزیع کنید. اگر مشتریان بالقوه شما نام برند شما را روی یک خودکار تبلیغاتی، تی شرت ، فلش مموری ست الکترونیک ، ماگ تبلیغاتی و سررسید و تقویم رومیزی ببینند، ممکن است در آینده تمایل بیشتری به خرید از شما داشته باشند.

ساک تبلیغاتی1

اما در عصر دیجیتال مارکتینگ امروزی، آیا هدایای تبلیغاتی کاربردی هنوز یک تاکتیک مفید برای استارت آپ ها هستند؟ بسیاری بر این باورند که هزینه یک توییت بسیار کمتر از موارد فیزیکی است  اما آیا این باور حقیت دارد و درست است؟

۸۵ درصد افراد نام شرکتی را که یک هدیه تبلیغاتی به آنها داده است را به خاطر داشتند!

محصولات تبلیغاتی را می توان در زمینه ها و برنامه های مختلف همچون هدایای تبلیغاتی نمایشگاه مورد استفاده قرار داد. یکی از رایج ترین کارها افزایش آگاهی از برند برای شرکت B2C است که شما با توزیع انبوه یک کالای تبلیغاتی که برای شرکتتان تهیه نموده اید، نام برند شما توسط درصد خوبی از جمعیت هدف شما دیده و به خاطر سپرده می شود.

شما همچنین می توانید از هدایای تبلیغاتی در زمینه B2B استفاده کنید، برای مثال از هدایای شرکتی به عنوان راهی برای آنکه برند شما در خاطر مشتریانتان بماند استفاده کنید. آنها را می توان به عنوان هدایای رایگان، اقلام سپاسگزاری یا پاداش برای تعامل با برند استفاده کرد.

جا کلیدی تبلیغاتی1

در هر صورت، آمار نشان می دهد که محصولات تبلیغاتی با وجود جذابیت استراتژی های بازاریابی دیجیتال ، همچنان مفید هستند.

بر اساس یک مطالعه اخیر، ۸۵ درصد از افراد مورد بررسی نام شرکتی را که یک کالای تبلیغاتی به آنها داده است را به خاطر داشتند. علاوه بر این، مصرف کنندگان ۲.۵ برابر بیشتر از شرکتی که یک تبلیغ دیجیتالی به آنها نشان می دهد، تصوری مثبت از شرکتی دارند که به آنها یک محصول تبلیغاتی ارائه داده است.

همچنین امروزه که فروشگاه های آنلاین هدایای تبلغاتی همچون شهرگیفت به شما امکان چاپ اقلام تبلیغاتی انبوه را با قیمت مناسب می‌دهند، محصولات تبلیغاتی جذاب‌تر شده‌اند.

رمز موفقیت تاثیر هدایای تلبلیغاتی بر روی بازاریابی استارت آپ

قدرت واقعی هدایای تبلیغاتی از میزان ماندگاری آنها نشأت میگیرد که نتیجه سودمندی محصول و همچنین دوام آن است. اگر محصول مفیدو باکیفیت باشد، بعید است که دور انداخته شود یا در کشو میزی پنهان شود. علاوه بر این، اگر محصول به خوبی ساخته شده باشد، این پتانسیل را دارد که سال ها دوام بیاورد.

بنابراین، آیا باید از محصولات تبلیغاتی برای بازاریابی استارتاپ خود استفاده کنید؟ این بستگی به ماهیت افراد مورد نظر شما دارد، و اینکه چقدر مایلید هزینه کنید. اما واضح است که قدرت محصولات تبلیغاتی، اگر نگوییم برترین است اما با قدرت تبلیغات دیجیتال قابل مقایسه است، تا زمانی که از این قدرت به طور موثر استفاده شود.

نظر شما درباره این محصول چیست؟

حتما بخوانید :
هدیه روز خبرنگار، پکیج هدیه روز خبرنگار *

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای: 1

تا الان رای نیامده است! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *