آموزش خرید هدایای تبلیغاتی, نکات سفارش هدایای سازمانی

محصولات تبلیغاتی در چه مواردی استفاده دارند؟

0
()

محصولات تبلیغاتی تنوع بسیار زیادی دارند و میتوان تغییرات زیادی را بر روی آن ها اعمال کرد. منظور از تغییرات زیاد، این است که میتوانید هدایای تبلیغاتی شهرگیفت را بصورت سفارشی سازی شده (چاپ لوگو و نام کسب و کار بر روی محصولات ) خریداری نمود.

محصولات تبلیغاتی باعث پیشرفت و بهبود یک بیزینس و یا یک شرکت می شوند.

اما چگونه این کار انجام میشود؟ راه های مختلف استفاده از محصولات تبلیغاتی چه مواردی هستند؟

با ما همرا باشید تا چند تا از مهمترین آن ها را ببینید.

ماگ فلزی با قابلیت همزن شهرگیفت

هدایای تبلیغاتی عمومی چیست؟

یکی از کارامدترین روش ها که اکثر شرکت های بزرگ از آن استفاده میکنند هدایای تبلیغاتی عمومی است. به سادگی میتوان این محصولات را به مشتریان جدید و قدیم در هر کجا که آنها را می بینید هدیه بدهید مانند: نمایشگاه های تجاری، داخل فروشگاه های خود و یا در جشنواره های اجتماعی. این یک حرکت گسترده و غیر اختصاصی است، اما نتیجه میدهد. در واقع طبق یک نظرسنجی صنعتی از هر 10 نفر، 8 نفر می‌توانند نام شرکتی را که در یک کالای تبلیغاتی دیده‌اند، به خاطر بسپارند.

هدایای تبلیغاتی عمومی میتواند شامل موارد زیر باشد:

هدایای تبلیغاتی شهرگیفت شامل موارد زیر است:

خرید سررسید جیبی فانتزی شهرگیفت

محصولات تبلیغاتی ویژه کارمندان وفادار

تحقیقات انجام شده فقط در مورد نحوه انگیزه دادن به مشتریان یا همان مصرف کنندگان کالا و خدمات شما صحبت نمی کنند، بلکه در مورد انگیزه دادن به کارکنان یک شرکت هم اقدامات و تحقیقاتی شده است. گزارشی که توسط شرکت مدیریت AON Hewitt تهیه شده، به رسمیت شناختن و شناسایی افراد را به عنوان یکی از پنج عامل اصلی تشویق کننده برای مشارکت کارکنان در میان کارگران آمریکای شمالی ذکر کرده است. راه‌های زیادی برای تشخیص بهترین و باهوش‌ترین کارکنانتان وجود دارد. اما اگر می‌خواهید کاری کنید که ماندگاری بیشتری داشته باشد و افراد بیشتری را شامل شود، شما باید شروع به شناختن افراد خود کنید.
اگر شما به دنبال کارمندان وفادار هستید این نکته را باید بدانید که وفاداری کارمندان را سیاست های مدیریتی آن شرکت و کسب و کار به وجود می آورند.

هدیه محصولات تبلیغاتی یکی از روش های ساخت کارمند وفاوار است.

چرا باید نام برند خود را بر روی محصولات تبلیغاتی چاپ نمایید؟

برای قرار دادن نام شرکت خود بر روی اقلام سفارشی، لازم نیست منتظر یک موقعیت خاص یا یک دستاورد بزرگ باشید. چاپ لوگوی خود بر روی خودکارها، پدهای یادداشت و سایر لوازم اداری به تقویت تصویر شرکت در خانه کمک می کند. البته مهم است که تمام بودجه خود را صرف خرید لوازم اداری نکنید و یک نکته ای که باید بپذیریم این است که خودکار های تبلیغاتی هیچ وقت در شرکت نمی مانند و کارمندان آن ها را با خود به خانه می برند! پس یکی از محصولاتی که میتوانید برای تبلیغات روی آن حساب ویژه ای باز کنید خودکارهای تبلیغاتی (خودکار تبلیغاتی پلاستیکی یا فلزی) هستند.

جوایز مسابقه

خب ، ممکن است شما بودجه کافی نداشته باشید که بتوانید به مشتریان خود قول یک سفر رایگان به یک کشور اروپایی ، یک وعده غذا در یکی از بهترین رستوران های تهران و یا هر یک از این اتفاقات جذاب را بدهید. کاری که برخی از شرکت ها برای افزایش آگاهی از برند خود ارائه میدهند، اما اشکالی ندارد! محصولات تبلیغاتی شهرگیفت در هر محدوده قیمتی عرضه میشوند. بنابراین میتوانید برای ساده ترین مسابقه و رقابت ها پاداش های متفکرانه ای را برنامه ریزی کنید.

حتما بخوانید :
سررسید سلفونی چیست؟ : راهنمای خرید کامل

تشکر از مشتریان با هدایای تبلیغاتی

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه از مشتریان اختصاصی خود قدردانی کنید؟ به خصوص در تعطیلات (از جمله مناسبت ها مانند عید نوروز). یا بدتر از آن، آیا در نهایت فقط مجبور به ارسال پیام تبریک به آنها شده اید؟ محصولات تبلیغاتی یک جایگزین خوب (و اغلب بسیار مقرون به صرفه) هستند. این محصولات کارهای زیادی برای کسب حسن نیت مشتری انجام می دهند. بهتر از همه، تقریباً هر نوع شیئی می تواند یک لوگو بر روی آن چاپ شود، بنابراین احتمال اینکه مشتریانتان هدایایی را که دوست دارند دریافت کنند بسیار زیاد میشود.

امتیازات عضویت در باشگاه مشتریان جهت خرید محصولات تبلیغاتی

کسب‌ و کارهایی که مدل‌ عضویت دارند، مانند مراکز تناسب اندام، مشتریان خود را در بازه‌های زمانی طولانی می‌شناسند. البته، یک مشتری باید در ابتدا برای عضویت ثبت نام کند! و اعضایی که آینده نگر هستند و طولانی مدت میخواهند عضویت داشته باشند ، دوست دارند احساس خوبی نسبت به پولی که هزینه میکنند داشته باشند و ارزش آن را ببینند. اقلام تبلیغاتی یکی از راه‌های خوش آمدگویی به اعضا می باشد، به‌ویژه لباس‌های مارکدار مانند ژاکت، پولوشرت و تی‌شرت که مانند یونیفرم عمل می‌کنند. اینگونه رضایت مشتری افزایش بسیار زیادی پیدا میکند.

حتما بخوانید :
50 آمار عجیب درباره صنعت تبلیغات

جوایز وفاداری محصولات تبلیغاتی

بسیاری از صاحبان مشاغل دادن جوایز را دوست دارند. چرا؟ زیرا باعث برگشتن مشتریان و خرید مجدد میشود! ما می دانیم که بسیاری از این شرکت ها در ازای امتیازاتی که مشتریان خود کسب می کنند، تخفیف و خدمات ارائه می دهند. با این حال، یک تی شرت رایگان می تواند یک پاداش عالی برای مشتریان نیز باشد. اقلام تبلیغاتی مارک دار حتی می توانند بخشی از یک سیستم پاداش حساب شده باشند، که در آن گران ترین جوایز برای سطوح بالاتر ذخیره می شود. به عنوان مثال شما میتوانید یکی از گران قیمت ترین جوایزتان را به کسی که از همه بیشتر وفادار بوده و مشتری شما مانده بدهید.

موارد استفاده محصولات تبلیغاتی بعد از مهمانی!

ممکن است شما فکر کنید که محصولات تبلیغاتی، ارتباطی با یک مهمانی و یا جشن ندارد. اما به هدایای سفارشی فکر کنید که به فرد حاضر در مهمانی، در زمان خروجش داده میشود. این اقلام چاپ شده و تبلیغاتی تاثیر بسیار زیادی دارند و هزینه آن ها بسیار ناچیز است. پس شما حتی میتوانید در زمان اتمام یک مهمانی با هدایای تبلیغاتی خود افراد را شاد کنید و نام خود را ماندگارتر بکنید.

همانطور که می بینید، راه های زیادی برای استفاده از محصولات تبلیغاتی شما وجود دارد. با این همه ایده‌های مختلف، و انواع مختلف اقلام تبلیغاتی موجود دیگر نگران نحوه تبلیغات خود نباشید. ما در شهرگیفت میتوانیم بهترین اقلام تبلیغاتی را به شما ارائه کنیم و برای چاپ لوگو و برندتان، به کیفیت ما اعتماد داشته باشید.

نظر شما درباره این محصول چیست؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه / 5. تعداد رای:

تا الان رای نیامده است! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *