نکات سفارش هدایای سازمانی, نوشته های هدایای مناسبتی

هدیه روز مخابرات(معرفی 9 هدیه برتر روز فناوری اطلاعات برای کارمندان )

هدیه روز مخابرات
0
()

پیشنهاد هدیه برای روز مخابرات

در این مقاله قصد داریم به هدیه روز مخابرات بپردازیم. نخست درباره علت نامگذاری این روز به عنوان روز فناوری اطلاعات می پردازیم این روز به پاس خدمات ارزنده ریاضیدان و دانشمند کشورمان خوارزمی می باشد. به علت گرامی داشتن این روز که در تاریخ 22 تیر ماه می باشد و به پاس زحمات کارمندان شرکت مخابرات ما در این مقاله به معرفی هدایای تبلیغاتی مناسب با کارمندان خواهیم پرداخت.

روز فناوری اطلاعات چه روزی است؟

در تقویم شمسی، روز بیست و دوم تیرماه، همزمان با زادروز محمد بن موسی خوارزمی، به عنوان «روز فناوری اطلاعات» نامیده می‌شود. این روز در سال هزار و سیصد و نود و هشت شمسی، توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، به عنوان روز فناوری اطلاعات، پیشنهاد شد.

در واقع اهمیت انتخاب یک روز از سال با این عنوان برای جلب توجه هرچه بیشتر مردم و دولتمردان به مسأله فناوری اطلاعات و گسترش روز افزون  آن، که منتهی می‌شود به ایجاد یک زندگی بهتر و آینده روشن تر برای ما و نسل آینده است. فناوری و تکنولوژی که می‌تواند جامعه را هوشمند سازد.

محمد بن موسی الخوارزمی کیست؟

محمد بن موسی الخوارزمی، که همه ما با نام خوارزمی می‌شناسیم، ریاضیدانی مسلمان و تأثیرگذار در همه اعصار بود که البته در زمینه های علمی دیگر نیز سرشناس می‌باشد. او را پدربزرگ علوم کامپیوتری و پدر جبر می‌دانند. خوارزمی اعداد عربی، پذیرنده صفر و سیستم اعشاری، را رواج داد. وی همچنین ستاره شناس، نقشه کش نیز بود. او در حدود سال هفتصد و هشتاد میلادی در خوارزم به دنیا آمد. خوارزم در آن زمان جزوی از ایران بود.

احتمالاً خوارزمی اولین کسی بود که عدد صفر را ابداع کرد. اضافه کردن صفر به سیستم اعداد، ریاضیات را دچار تحول شگرفی کرد و فتح بابی برای اعداد منفی و بسیاری از بخش‌های ریاضیات عالی محسوب می‌شد. واژه «الگوریتم» در واقع تلفظ لاتین نام خوارزمی و واژه «جبر» لاتین «الجبر» می‌باشد که بخشی از عنوان مشهورترین کتاب اوست. در این کتاب روش‌های اساسی جبری معرفی شده است. می‌توان به درستی مدعی شد که رویکرد خاص وی به ریاضیات، پایه‌گذار رایانه‌های مبتنی بر الگوریتم می‌باشد. آثار خوارزمی

آثار خوارزمی در دسته بندی ریاضی، نجوم و جغرافی می‌توان تقسیم‌بندی کرد:

حتما بخوانید :
5 دلیلی که باید یادداشت زیردستی طرح تسلا را خریداری نمود

آثار خوارزمی در ریاضی شامل:

الجمع و التفریق، الجبر و المقابله، حساب العدد الهندی

آثار خوارزمی در نجوم و جغرافیا شامل:

زیج السند هند، کتاب صورة الارض، مقاله استخراج تاریخ الیهود و اعیادهم، کتابهایی راجع به اسطرلاب، کتاب الرخامه.

 

معرفی 9 هدیه برتر برای کارمندان مخابرات

در اینجا هدایای مناسب برای کارمندان جهت قدردانی از زحمات آنها معرفی می گردد که می توان به عنوان یادبود هدیه داده شود. علاوه بر این در طول یک سال می توان از این هدایا در مناسبت‌های مختلف و همچنین همایش ها به کارمندان و مدیران هدیه داد.

۱ـ خودکار فلزی:

با وجود رواج یافتن ارتباطات مجازی و استفاده از قلم‌های الکترونیکی، همچنان ما روزانه به استفاده از خودکار نیازمندیم. سایت شهر گیفت بهترین و زیباترین و لوکس‌ترین خودکارها را به شما عرضه می‌کند. شهر گیفت، خودکارهایی از شناخته شده ترین برندهای دنیا را گرد هم آورده است تا مشتریان خاص خود را شگفت‌زده کند. کارایی خودکار، آن را به وسیله‌ای ضروری تبدیل کرده است. خودکارهای یوروپن، فوراور، دلتا، ایپلمات و ملودی از جمله برندهای بسیار معتبری هستند که شما از طریق سایت شهرگیفت به آن‌ها دسترسی خواهید داشت.

۲ـ خودنویس:

نگارش با خودنویس، حس اصالت را در شما برمی‌انگیزد. خودنویس همیشه جزو هدایای محبوب بوده و هست. با وجود تنوع قلم‌های خودنویس شهر گیفت حتماً هدیه‌ای مناسب برای کارمندان ارشد خود خواهید یافت. خودنویس‌های شیفر و ملودی از برندهای مطرح روز دنیا هستند که می‌توانید از سایت شهر گیفت تهیه کنید.

خودکارها و خودنویس هایی که از شهرگیفت خریداری می‌کنید، قابلیت چاپ اطلاعات برند شما را نیز دارند. شما با چاپ این اطلاعات، هدایای تبلیغاتی لوکس و خاصی را خواهید داشت.

۳ـ سررسید:

یک کارمند منظم و دقیق برای برنامه‌ریزی کاری سالیانه خود، حتماً به سررسید نیاز دارد. یادداشت کردن جلسات و قرارهای کاری مهم، تنظیم وقت و چک کردن تاریخ، مواردی است که با سررسیدهای مرغوب و زیبای شهر گیفت امکان‌پذیر است. این سررسیدها با بیش از صد مدل و طرح و جنس‌های مختلف در سایت موجود می‌باشند. حتی شما می‌توانید سررسیدهای خریداری شده را با چاپ برند یا خدمات خاص خود، برندسازی کنید.

۴ـ ست هدایای تبلیغاتی شهر گیفت:

هدایای تبلیغاتی شامل چندین محصول مختلف و پرکاربرد می‌باشد که در بسته‌بندی‌های زیبا موجود است. این هدایا شامل جاکلیدی، روان نویس، خودکار، سررسید، تقویم، خودنویس حک کردن برند و لوگوی شما بر روی تمامی این محصولات امکان‌پذیر است. ست هدایای تبلیغاتی شهر گیفت مقرون به صرفه و پرکاربرد می‌باشد.۵ـ ست مدیریتی

حتما بخوانید :
تولید کننده ماگ تبلیغاتی

ست مدیریتی شامل دو یا چند محصولی است که برای مدیران و کارمندان بسیار ضروری و لازم به نظر می‌رسد. این ست‌ها متشکل از سررسید، خودکار، خودنویس، تقویم، جاکلیدی، کیف دستی، کیف مدارک، جاکارتی و دیوان حافظ می‌باشد. ست‌های مدیریتی در بسته‌بندی‌های بسیار لوکس موجودند و برای کارمندان و مدیران سازمان‌ها و مجموعه‌های مختلف مناسب می‌باشند. برخی از این ست‌ها در یک سامسونت شیک و زیبا قرار دارند که بسیار چشم‌نواز است.

۶ـ ماگ تبلیغاتی:

انواع ماگ‌های سرامیکی نیز هدیه‌ای مناسب و مقرون به صرفه محسوب می‌شوند که در مناسبت‌های خاص می‌توانید به عنوان هدیه به کارمندان تقدیم نمایید. این ماگ‌ها برای نوشیدنی‌های سرد و گرم مناسب هستند و قابلیت چاپ لوگو و اطلاعات مربوط به خدمات خاص شما را دارند.

۷ـ ست الکترونیک:

ست‌های الکترونیک معمولاً شامل جاکارتی، خودکار نفیس، پاور بانک و سررسید می‌باشد. ست الکترونیکی در یک جعبه نفیس قرار دارد و شما می‌توانید از طریق سایت شهر گیفت سفارش‌های خود را ثبت کنید.

هدیه روز مخابرات

هدیه روز مخابرات

۸ـ خودکار تبلیغاتی پلاستیکی:

خودکارهای تبلیغاتی با بدنه‌ای از جنس پلاستیک بادوام ساخته شده‌اند. این خودکارها در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف در دسترس قرار دارند و مانند دیگر محصولات شهر گیفت، قابلیت حک کردن لوگوی سازمان شما را نیز دارا می‌باشند.

۹ـ کتاب نفیس:

کتاب‌های نفیس موجود در سایت شهر گیفت، جزو بهترین هدایا به شمار می‌روند. این کتاب‌ها شامل: کتاب شعر شعرای بزرگ ایران زمین مثل حافظ و خیام، کتاب قرآن نفیس، کتاب‌های زندگی‌نامه بزرگان، کتاب‌های مذهبی و دینی می‌باشند. برخی از این کتاب‌ها دارای قاب هستند که به زیبایی کتاب می‌افزاید و بعضی دیگر در جعبه فلزی بسیار زیبایی قرار گرفته‌اند. از نویسندگانی چون جلال آل احمد و مارابل مورگان نیز چند جلد کتاب در سایت شهرگیفت موجود می‌باشد..

نظر شما درباره این محصول چیست؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه / 5. تعداد رای:

تا الان رای نیامده است! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *