نکات سفارش خودکار تبلیغاتی, نکات سفارش هدایای سازمانی

4 روش برای تعیین قیمت خودکار تبلیغاتی

۴ روش برای تعیین قیمت خودکار تبلیغاتی
5
(1)

قیمت خودکار تبلیغاتی بر چه اساسی تعیین می‌شود؟

قیمت خودکار تبلیغاتی یکی از عوامل مهم در خرید خودکارهای تبلغاتی است. کیفیت و قیمت خودکار تبلیغاتی دو عامل مهم در هنگام خرید خودکار تبلیغاتی است و سپس در مراحل بعد چاپ خودکار تبلیغاتی میتواند یک فاکتور مهم برای خریدار باشد.

بی شک از تأثیر تبلیغات در کسب و کار خود اطلاع دارید. تبلیغات چه به صورت مستقیم و چه غیر مستقیم، مؤثرترین روش جهت شناسایی برند شماست. اگر کمی به تاثیر تبلیغات شک کرده اید بهتر است کمی بررسی رقبای خود بپردازید. در این میان یکی از بهترین راه‌های تبلیغات، استفاده از هدایای تبلیغاتی می‌باشد.

خودکار تبلیغاتی پلاستیکی

خودکار تبلیغاتی پلاستیکی

مردم معمولاً هدایای تبلیغاتی را به‌عنوان کیف‌های دستی، جاکلیدی ای رسمی که در رویدادهای بازاریابی تصور می‌کنند. اما یک هدیه به موقع به یک مشتری بالقوه – به ویژه در بازاریابی B2B یا فروش با ارزش – می تواند شرکت را تشویق کند تا زمان و توجه خود را به شما اختصاص دهد و در عوض، آنها را وادار به انجام تجارت با شما کند.

در این وبلاگ، ما می‌خواهیم توضیح دهیم که چگونه هدیه دادن می‌تواند به شما کمک کند توجه مخاطبان هدف خود را جلب کنید، قیف جستجو را تسریع کنید، و استراتژی‌های بازاریابی و فروش خود را تقویت کنید.

بازاریابی باعث جلب توجه ها به شما میشود!

مهمترین هدف در تبلغاتی این است که توجه ها به شما جلب شود و این کاری است که میتوانید با هدایای تبلغاتی دادن مانند هدیه خودکار تبلیغاتی که نام برند شما بر روی آن چاپ شده است انجام شود.

اکثر مردم هدایایی را که از کسب و کارها دریافت می کنند دوست ندارند، (چرا که اگثر این هدایای تبلیغاتی بی کیفیت و بدون استفاده هستند) اما گزینه های مناسب هدیه می تواند به بازاریابان کمک کند تا در نبرد جلب توجه پیروز شوند.

 

چگونه با خرید هدایای تبلیغاتی مناسب در یک وبینار توجه ها را به خود جلب کنیم!

به عنوان مثال، بگویید که می خواهید بازار هدف خود را با یک وبینار درگیر کنید. بنابراین، شما زمان و منابع خود را برای ایجاد یک کمپین بازاریابی ایمیلی برای ترویج وبینار سرمایه گذاری می کنید. و در حالی که عناصر طراحی مناسب و کپی رایتینگ می تواند افراد را به سمت خود بکشاند، مطالعات نشان می دهد که 95 درصد از متخصصان تمام وقت حداقل دو تا سه ایمیل در هفته دریافت می کنند که از آنها دعوت می کند تا در یک وبینار شرکت کنند یا آنها را مشاهده کنند! با این حال، بیشتر این ایمیل‌ها نادیده گرفته می‌شوند. اکنون باید راهی بیابید که نام خود را در بین بقیه برجسته کنید. اما چگونه؟ با هدیه دادن این کار انجام میشود.

مطالعه دیگری نشان داد که اگر e-vite شما به یک فرصت هدیه مرتبط در وبینار اشاره کند (به عنوان مثال، یک هدیه یا هر کسی که در آن شرکت می کند یک هدیه دریافت می کند)، احتمال اینکه افراد متوقف شوند، ایمیل را باز کنند، به وبینار بپیوندند یا دانلود کنند، و پرداخت کنند بسیار زیاد است. 

هدیه دادن به این دلیل موثر است که به بازاریابان کمک می کند در نبرد جلب توجه ها پیروز شوند، که نیمی از نبرد هر استراتژی موفقی است. استفاده از یک کانال متفاوت مانند هدیه دادن می تواند دسترسی شما را افزایش دهد و آگاهی بیشتری نسبت به معمول ایجاد کند. در مجموع، یک هدیه به موقع باعث توجه افراد می شود.

چرا قیمت خودکار تبلیغاتی مهم است؟

محصولات تبلیغاتی اجناسی هستند که با لوگو و آرم شما مزین شده‌اند و معرف برند شما هستند و همانطور که از اسم این اجناس پیداست در راستای تبلیغ شرکت شما قدم مؤثری محسوب می‌شوند. نشان برند شما بر روی هدایای تبلیغاتی، بهترین بازاریابی محسوب می‌شود. سعی کنید هدایای تبلیغاتی ماندگار را انتخاب نمایید. به یاد داشته باشید که یک هدیه کاربردی و ماندگار می‌تواند یک پل ارتباطی بین شما و مخاطب‌تان بسازد و با مخاطب، ارتباط مؤثر و دوستانه‌ای برقرار کند. دریافت کنندگان هدایای تبلیغاتی شما، بارها برند شما را می‌بینند و با هر بار دیدن به یاد شما می‌افتند.

 

حتما بخوانید :
یک اثر خوب سررسید: سالنامه یک سال خوب

از میان هدایای تبلیغاتی،خودکار، محبوب‌ترین و ماندگارترین  کالای تبلیغاتی به شمار می‌رود. خودکارهایی که برای تبلیغات استفاده می‌شوند در انواع و اقسام مختلف و با قیمت‌های گوناگون در بازار موجود هستند. کیفیت و جنس آن‌ها نیز با یکدیگر متفاوت است. امروزه شما با هر بودجه‌ای می‌توانید آن خودکارها را تهیه کنید. که این موضوع سلیقه‌ای است و به بودجه شما بستگی دارد. قیمت مناسب، خودکار را صدرنشین هدایای تبلیغاتی قرار داده است. خودکار تبلیغاتی تعداد کم هم میتوانید سفارش دهید و توجه ها را جلب نمایید. خودکار تبلیغاتی پلاستیکی، خودکار تبلیغاتی فلزی از انواع خودکارهای تبلیغاتی هستند.

4 روش برای تعیین قیمت خودکار تبلیغاتی

تبلیغات شما باید هدفمند و مؤثر باشد. به این نکته توجه داشته باشید که این خودکار معرف برند شماست. پس به قول معروف هر چه‌قدر پول بدهید، همان‌قدر هم آش می‌خورید. هر چه خودکار شکیل‌تر و با کیفیت‌تر باشد، ماندگاری بیشتری نیز دارد. در این میان عوامل تأثیرگذار دیگری نیز دخیل هستند.

1- جنس بدنه خودکار:

خودکارها با جنس‌های مختلف در بازار موجود هستند. شما چه جنسی را انتخاب می‌کنید؟ پلاستیکی؟ آلومینیومی؟ فلزی؟ و یا استیل؟

2- نوع چاپ روی خودکار:

چاپی که برای روی خودکار در نظر گرفته‌اید فاکتور مهمی در میزان سنجش هزینه‌‌ها محسوب می‌شود. امروزه چاپ لیزری از لحاظ کیفیت و قیمت، بهتر و مقرون به صرفه‌تر است.

حتما بخوانید :
چاپ ماگ سرامیکی سفید به همراه قیمت

3- تعداد خودکارها:

معمولاً هزینه‌های چاپ بر اساس تعداد و تیراژ تعیین می‌شود. به این ترتیب که هر چه تعداد درخواست شما بیشتر باشد، هزینه شما کمتر می‌شود.

4- استفاده از روکش طلا:

نوشته‌ و لوگوی طلایی روی خودکار بسیار زیباست و جلوه بیشتری نیز دارد. اما در قیمت نهایی تأثیرگذار است و هزینه آن زیاد می‌شود. شما همچنین می توانید خودکاری با روکش طلا سفارش دهید که هدیه ایی بسیار ماندگار خواهد بود.

پیشنهاد ما به شما این است که ابتدا تحقیق کرده و میزان بودجه‌ای که برای چاپ هدایای تبلیغاتی در نظر گرفته‌اید مشخص کنید. انواع و اقسام کالاهای تبلیغاتی در بازار را مشاهده کنید و نوع چاپ را نیز انتخاب نمایید. اما اگر این کار برای شما سخت و زمان بر است، می‌توانید در این زمینه با کارشناسان ما مشورت کنید و بهترین انتخاب را انجام دهید.

جهت سفارش هدیای تبلیغاتی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به سایت فروشگاهی شهرگیفت مراجعه نمایید.

نظر شما درباره این محصول چیست؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای: 1

تا الان رای نیامده است! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *