نکات سفارش خودکار تبلیغاتی, نکات سفارش هدایای سازمانی

3دلیل که هر سازمان باید به پرسنل خود خودکار تبلیغاتی پلاستیکی هدیه دهد

خودکار تبلیغاتی پلاستیکی
0
()

3 دلیلی که هر سازمان باید به پرسنل خود خودکار تبلیغاتی پلاستیکی هدیه دهد؟

اگر قصد خرید خودکار تبلیغاتی پلاستیکی را دارید به شما خواندن این مقاله را توصیه میکنیم. چرا که با خواندن این مقاله میتوانید خودکار پلاستیکی تبلیغاتی مناسب برای شرکت خود را انتخاب و خریداری نمایید.

با این‌ که دادن هدایای تبلیغاتی روشی سنتی محسوب می‌شود اما هرگز نباید قدرت این روش را دست کم بگیرید. متاسفانه دید مردم نسبت به کلمه ارزان منفی شده و این به دلیل بی کیفیت بودن برخی از محصولات ارزان قیمت می‌باشد. بسیاری از مردم با شنیدن کلمه ارزان ناخودآگاه احساس ناخوشایندی پیدا می‌ کنند و اجناس بی کیفیت در ذهنشان نقش می‌بندد. اما این گونه نیست که شما با سرمایه گذاری بر روی هدایای ارزان قیمت، نتیجه دلخواه را بدست نیاورید. شما می‌توانید به عنوان مدیر یک کسب و کار با حداقل هزینه از هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت استفاده کنید و با کمی دقت و هوشیاری در انتخاب هدایا، با اطمینان یک جنس با کیفیت انتخاب نمایید.

یکی از هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت خودکار و از جمله خودکار پلاستیکی می‌باشد. خودکاری که مزین به نشان و برند خاص شماست و هر جا دیده شود بلافاصله، شرکت شما را در ذهن مخاطب و مشتری مجسم می‌کند. خودکار به دلیل استفاده روزمره‌ و مداوم، حداقل به مدت یک سال در دید عموم قرار دارد و شما می‌توانید با استفاده از این ویژگی، هدیه دهید.

خودکارهای پلاستیکی در رنگ‌های متنوع موجود هستند. استفاده از رنگ‌های شاد می‌تواند انتخاب جذابی برای پرسنل شما به شمار بیاید. منظور از قدردانی در واقع نادیده نگرفتن تلاش‌ها برای رسیدن به موفقیت و همچنین تلاش گروهی پرسنل شماست و شما به عنوان کارفرما انگیزه لازم را جهت ادامه تلاش به کارمندان خود می‌دهید. همین اطمینان دادن به پرسنل که کوشش آنها را می‌بینید، در روحیه آنان بسیار اثر گذار می‌باشد.

حتما بخوانید :
تقویم رومیزی چوبی - راهنمای کامل تهیه و استفاده

انسان نمی تواند همه چیز را شفاهی انجام دهد. برخی از اهداف نیاز به سوابق دارند و بیان آن بر روی کاغذ راحت است. قبل از وسایل الکترونیکی مانند چاپگر یا هر چیز دیگری، فقط قلم بود که برای نوشتن استفاده می شد. بسیاری از کتاب‌های مقدس، نسخه‌های خطی و غیره چاپ نشدند. اما آنها قرن ها پیش تنها توسط منابع محدود موجود در آن زمان نوشته شدند. و الان چقدر مهم هستند!

۱ـ داشتن حس قدرشناسی نسبت به کارمندان

شما با هدیه دادن خودکار تبلیغاتی پلاستیکی به پرسنل فعال و کوشای خود، می‌توانید حس عمیق قدرشناسی خود را از عملکرد آنان ابراز کنید. کار کردن در محیطی دوستانه و به دور از کینه و سرشار از قدرشناسی، کارمندان را به ادامه فعالیت راغب می‌کند و علاقه آن‌ها را نیز افزون خواهد کرد. کارمند شما هر زمان از خودکاری که از شما هدیه گرفته استفاده کند، بی درنگ به یادتان خواهد افتاد. رسالت یک هدیه مگر همین نیست؟

۲ـ ایجاد روابط صمیمانه مدیر با کارمندان

جایگاه شما به عنوان مدیر یک مجموعه، احتیاجی به اثبات ندارد اما شما با دادن هدیه به کارمندان خود، بستر مناسبی جهت ایجاد روابط صمیمانه فراهم خواهید کرد.هدیه دادن و هدیه گرفتن اصولاً نشانی از صمیمیت موجود در رابطه می‌باشد. هیچ کس نمی‌تواند منکر حس خوب پس از هدیه گرفتن شود. هدیه دادن می‌تواند صمیمیت رابطه شما و کارمندان خود را در طولانی مدت تضمین نماید.

حتما بخوانید :
استکان تبلیغاتی شهرگیفت: راهی جذاب برای تبلیغات

۳ـ به وجود آمدن انگیزه در کارمندان

ایجاد حس تعهد بیشتر و انگیزه کارمندان با گرفتن هدیه از شما به عنوان مدیر، بیشتر از پیش خواهد شد. ممکن است با خود فکر کنید که یک خودکار پلاستیکی چگونه تعهد کارمندان را زیاد می‌کند؟ ما به شما می‌گوییم درست است که خودکار پلاستیکی می‌تواند یکی از همین هدایای ارزان قیمت باشد اما قیمت کم هدیه، هرگز به معنای بی‌ارزش بودن و یا بی تأثیر بودن آن نیست. به تأثیر معنوی هدیه فکر کنید. از تأثیر زیاد هدایای ارزان قیمت غافل نشوید زیرا بر خلاف تصور عموم همین هدایای ارزان بازگشت مالی فراوانی برای شما به دنبال خواهد داشت. خودکارهای پلاستیکی با قیمت مناسب و ارزان از تنوع زیادی برخوردارند و دست شما در انتخاب باز است.

خرید هدایای تبلیغاتی نه تنها در محیط کار توسط مدیر امری خوشایند است بلکه در دنیای پر رقابت الان خرید هدایای تبلغاتی و هدیه دادن به مشتریان خود حس قدردانی در آنها ایجاد نموده همچنین با افزودن شماره تماس خود تبلغ کار خود را در قالب هدیه به مشتری ارائه می دهید.

هدیه تبلیغاتی ای که به درستی انتخاب شده باشد، میتواند به بیلبوردی دائمی برای نام تجاری شما در سازمانهای مختلف تبدیل شود.

 

نظر شما درباره این محصول چیست؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه / 5. تعداد رای:

تا الان رای نیامده است! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *