آموزش خرید هدایای تبلیغاتی, نوشته های هدایای مناسبتی

سررسید مالی چیست و چه کاربردی دارد؟

سررسید-مالی
5
(1)

تقویم یا سررسید مالی چیست؟

در اینمقاله قصد داریم در مورد سررسید مالی صحبت کنیم، اینکه سالنامه مالی چیست؟ و چه ویژگی هایی دارد و چرا حسابداران به سررسید های مالی نیاز دارند؟

در واقع مهم ترین ویژگی که می‌توان یک سررسید را از دفاتر معمولی مخصوص نگارش متمایز کرد، درج دقیق و واضح تاریخ و اطلاعات تاریخی مربوط به آن و گاه شمار بر روی صفحات می‌باشد و این موارد وجه تمایز سررسید از دفترهای معمولی به شمار می‌روند. اما وجه تمایز یکی سررسید مالی از سررسیدهای معمولی این است که در تقویم های مالی ستون هایی برای حساب و کتاب، گزارش های مالی، تاریخ چک، بدهکار و بستانکار وجود دارد که میتواند برای یک مدیر یا یک حسابدار بسیار کاربردی باشد.

یک سررسید، تفاوت های بسیار زیادی با یک تقویم ساده دارد. سررسید یا سالنامه ابزاری کاربردی برای اکثریت افراد است که می‌توانند توسط آن به آسانی برای کارهای روزمره خود برنامه ریزی کنند و اتفاقات و حوادث مهم را در آن به ثبت برسانند. به همین دلیل قبل از شروع سال جدید، خرید سررسید یکی از نیازهای افراد به شمار می‌رود و نوعی چالش محسوب می‌شود. سازمان‌ها و صاحبان مشاغل نیز همه ساله، از سررسید به عنوان هدایای تبلیغاتی کاربردی، استفاده کرده و با چاپ و حک لوگو و اطلاعات مربوط به مشاغل خود، سررسید را شخصی سازی می‌نمایند. چاپ سررسید بهترین نوع تبلیغات برای سازمان‌ها و اداره‌ها محسوب می‌شود. اکثر سازمان‌ها و ادارات برای تبلیغات خود از چاپ سررسید استفاده می‌کنند زیرا سررسید یک وسیله  کاربردی است که همگان از آن استفاده می‌نمایند و در تمام طول سال افراد به صورت مداوم در حال استفاده از سررسید هستند. هنگامی که تبلیغ برند شما در روی آن حک شده باشد در واقع در ذهن مخاطب همیشگی خود حک خواهید شد.

سررسیدهای مالی

سررسیدهای مالی

ویژگی‌های یک سررسید مالی خوب چیست؟

سررسید های مالی با توجه به کاربردهای متنوع در مدلهای متنوعی نیز تولید می‌شوند. این تنوع در قطع و اندازه سالنامه، جنس جلد، نوع چاپ تاریخ در صفحات سررسید مالی و با توجه به کاربرد اقشار مختلف می‌باشد و در دسترس همگان قرار دارد. می‌توان مهم ترین ویژگی یک سررسید مالی خوب را بالا بودن کیفیت متریال و جنس مرغوب کاغذ آن دانست.

حتما بخوانید :
چاپ تیشرت تبلیغاتی:لباس کار بهمراه لوگو

سه مورد کاربردی استفاده از سررسید مالی

سررسید کاربردهای فراوانی دارد و همه افراد بسته به نوع فعالیتی که دارند از آن استفاده می‌کنند. گاهی افراد برای یادداشت مطالب و بدون توجه به تاریخ درج شده در صفحات سررسید را مورد استفاده قرار می‌دهند.

۱ـ برنامه ریزی کارهای روزانه

از بیشترین موارد استفاده از سررسیدها، برنامه ریزی کارهای روزانه و هفتگی و ماهانه می‌باشد. معمولاً در یک سررسید، هر صفحه به یک روز اختصاص دارد که با داشتن صفحات مخصوص برای روزها و تاریخ های مختلف این امکان را به شما می دهد تا به صورت منظم و دقیق، برنامه های روزانه خود را یادداشت کرده و در مواقع ضروری به راحتی به برنامه‌هایتان دسترسی داشته باشید و آن‌ها را مرور کنید. افرادی که دارای بی نظمی و آشفتگی در کارهایشان هستند و یا کسانی که دچار اضطراب هستند به راحتی با کمک یک سررسید جیبی می‌توانند به کارهایشان نظم بدهند و از استرس و اضطراب خود بکاهند. برنامه‌ریزی می‌تواند تاثیر چشمگیری در بهبود عملکرد آن‌ها و نیز کاهش استرسشان داشته باشد.

۲ـ خاطره نویسی و یادداشت های روزانه مهم!

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که از نوشتن خاطرات روزانه لذت می برید و جزئیات برای‌تان اهمیت دارد به طور حتم خاطره نویسی در یک سررسید می تواند کار شما را راحت تر و لذت بخش تر کند.

زیرا در هر یک از صفحات این سررسید، تاریخ درج شده و مناسبت‌های روز نیز در آن ذکر شده است. این مورد می تواند در به یادآوردن خاطرات مخصوص به آن روز، مخصوصاً جهت مرور خاطرات در سال های آینده بسیار لذت بخش و شیرین می‌باشد!

۳ـ نوشتن فاکتور و موارد مربوط به مسائل مالی

این مورد نه تنها برای افرادی که حسابدار هستند کاربرد دارد بلکه دیگران نیز می‌توانند از این قابلیت سررسیدهای مالی استفاده کنند. سررسیدهای مالی برای یادداشت فاکتور هزینه‌ها و درآمد روزانه‌ و دخل و خرج بسیار کمک کننده است و شما به مدد این سررسید ویژه می توانید مدیریت مالی زندگی خود را به نحو احسن انجام دهید. همچنین شما با یادداشت هزینه‌های روزانه می‌توانید از ولخرجی‌های بیهوده جلوگیری نمایید.

حتما بخوانید :
10 هدیه تبلیغاتی روز قوه قضاییه (هدیه ویژه کارمندان و همایشها)

سررسید مالی بهترین و کاربردی‌ترین وسیله برای حسابداران

در دنیای امروز که با سرعت سرسام آوری در حال پیشرفت به سمت جلو می باشد، وقت و انرژی از جمله مهم ترین دارایی های هر کسی محسوب می‌شود. در واقع هدف از طراحی و تولید سررسیدهای مختلف نیز بهره‌وری از همین وقت و انرژی می‌باشد. داشتن سررسید مالی برای یک حسابدار اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا نشان دهنده تسلط وی به کار و اهمیت به شغل می‌باشد. یک حسابدار در صورت عدم ارسال به موقع لیست و فاکتور مالی، مشمول جریمه خواهد شد. پس نظم و دقت و سرعت از ارکان اصلی شغل حسابداران می‌باشد و در این راه، استفاده از سررسید مالی بسیار کمک کننده خواهد بود. البته به جرأت می‌توان گفت که این سررسید برای همه کسب و کارها کاربرد دارد. زیرا نکاتی مانند روزهای پرداخت مالیات و پرداخت حقوق و پرداخت بیمه را به صاحبان کسب و کار یادآوری می‌کند.

به یاد داشته باشید که خرید سررسید و تقویم و هدایای تبلیغاتی سازمان و کسب کار خود را فراموش نکنید. پرسنل خانم در سازمان شما نیاز به تشویق و حمایت دارند. شهرگیفت با داشتن خودکار تبلیغاتی، سررسید، ست مدیریتی ، کتاب نفیس و ماگ تبلیغاتی همواره گزینه مناسب خرید هدایای سازمانی شرکت شماست.

نظر شما درباره این محصول چیست؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای: 1

تا الان رای نیامده است! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *