نکات خرید سررسید 1403

سالنامه سلفونی: 10 مدل متنوع و ارزان سالنامه سلفونی

سررسید-سلفونی
5
(1)

سالنامه سلفونی چیست؟

به نوعی سررسید میگویند که جنس جلد آن از سلفون است. (سلفون به جنسی میگویند که ترکیبی از پلاستیک و کاغذ است.) سررسیدهای سلفونی ارزان جزو سالنامه های ارزان قیمت هستند و شرکت هایی که تمایل دارند که طرح آنها بصورت کلی روی سررسید چاپ شود این نوع سررسید را خریداری میکنند.

سررسید سلفونی کد S-P261

سررسید سلفونی کد S-P261

 

جنس سالنامه سلفونی چیست؟

سالنامه سلفونی، اغلب از جنس‌های پلاستیکی یا کاغذی تهیه می‌شود. این جنس‌ها به منظور ایجاد تقسیم‌بندی‌هایی درون پوشه‌ها یا فایل‌ها استفاده می‌شوند. سررسیدهای پلاستیکی از مواد مانند پلی‌پروپیلن تهیه می‌شوند که خصوصیت مقاومت در برابر رطوبت و خوردگی دارند. این نوع سررسیدها معمولاً برای محافظت از مدارک در برابر رطوبت و دست‌زدن انسان‌ها به کار می‌روند.

سالنامه سلفونی شهرگیفت

سالنامه سلفونی شهرگیفت

سررسیدهای کاغذی نیز از کاغذهای مقوایی یا سخت تهیه می‌شوند و معمولاً از جنس‌های با کیفیت و مقاوم استفاده می‌کنند. این نوع سررسیدها برای مواردی مناسب‌ترند که نیاز به ظاهری متفاوت و زیبا دارند. از آنجا که سررسیدهای کاغذی نسبت به آب و رطوبت حساس‌ترند، بهتر است در محیط‌های خشک و مرطوب نگهداری شوند.

به طور کلی، انتخاب جنس سررسید سلفونی بستگی به محیط استفاده، نیازهای حفاظتی و ظاهری دارد و می‌تواند بر اساس این معیارها انجام میشود.

حتما بخوانید :
لحظه تحویل سال 1399 و سمبل حیوان آن چیست؟( سال 1399 و نماد موش!!)

قطع سالنامه سلفونی 

از مشهورترین قطع برای سررسیدهای جنس سلفونی میتوان به دو قطع سررسید وزیری و سررسید اروپایی اشاره نمود و البته سررسیدهای جیبی نیز از نوع سررسید ارزان نوع این محصولات است. که در اینجا به معرفی اختصاری از این سالنامه ها اشاره میکنیم:

سررسید سلفونی 1403

سررسید سلفونی 1403

سررسید سلفونی اروپایی:

 دفتری است تاریخ دار از جنس سلفون در ابعاد 13*21 سانتی متر که به ما کمک می‌کند تا بتوانیم وقایع و وظایف خود را به‌طور مدون و به‌موقع ثبت کنیم. این نوع سالنامه اروپایی معمولاً شامل تاریخ‌نگاری ماهیانه، هفتگی یا روزانه است و برای ایجاد برنامه‌های کاری، تعیین اهداف، و برنامه‌ریزی وقایع مهم زندگی مفید است. با استفاده از سررسید، می‌توان بهترین بهره‌وری را از زمان خود کسب کرد و از دسترسی به اطلاعات مهم در آینده اطمینان حاصل کرد.

ابعاد قطع سررسید اروپایی:

سررسید اروپایی که ابعاد آن از سررسید وزیری کوچکتر است و از سررسید جیبی بزرگتر است، شکل هندسی آن مستطیل است و اندازه آن 21*13 سانتی متر است.

ابعاد سررسید وزیری

ابعاد این نوع سالنامه کمی با یکدیگر متفاوت است (به اندازه 1 سانتی متر در صحافی ها ممکن است تفاوت داشته باشند) ولی بصورت معمول و استاندارد ابعاد سالنامه  وزیری معمولا در ابعاد 17*24 سانتیمتر است.

چگونه سررسید سلفونی را از شهرگیفت سفارش بدهیم؟

چگونه میتوان سالنامه 1402 روزشمار لب طلایی طرح پرنیا کد S-D108 را از فروشگاه شهرگیفت سفارش داد؟

  1. جهت سفارش میتوانید به واتس اپ و تلگرام و یا ایتا ۰۹۰۲۸۲۵۳۲۱۵ یا پیام رسان های داخلی که در دسترس شما هستند پیام دهید. تلفن های تماس ۰۲۱۸۶۰۳۱۵۵۰ و ۰۲۱۸۶۰۳۱۴۹۶ و ۰۲۱۸۶۱۲۲۴۳۸ میتوانید تماس بگیرید.
  2. پیش فاکتور صادر میشود.
  3. 50 درصد مبلغ کل فاکتور توسط خریدار واریز میشود و تصویر فیش واریزی ارسال میشود.
حتما بخوانید :
سررسید کلاسوری: راهنمایی جامع برای سازماندهی اسناد و کاغذها

در صورت سفارش خدمات شخصی سازی سررسید مراحل زیر انجام میشود:

  1. طرح مورد نظر شما بر روی سررسید سلفونی(بسته به خدمات شخصی سازی خریدار دارد) جانمایی میشود و تصویر طرح جانمایی برای شما ارسال میشود.
  2. در صورت تایید کتبی طرح جانمایی شده چاپ انجام میشود.
  3. در صورت تایید مابقی سفارش چاپ انجام میشود.
  4. پس از اتمام مرحله چاپ مابقی واریزی خریدار انجام میشود و فیش واریزی ارسال میشود.
  5. سفارش ها به نشانی که مشتری داده است ارسال میشود و هزینه ارسال با خریدار است.(ارسال به سراسر ایران انجام میشود.)
اینفوگرافی سفارش سررسید سلفونی از شهرگیفت

اینفوگرافی سفارش سررسید سلفونی از شهرگیفت

نظر شما درباره این محصول چیست؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای: 1

تا الان رای نیامده است! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *