نکات سفارش هدایای سازمانی, نوشته های هدایای مناسبتی

سررسید حقوقی ویژه وکلا دادگستری و قضات چیست؟

سررسید حقوقی ویژه وکلا دادگستری
0
()

سررسید حقوقی چیست؟

در این نوشته میخواهیم شما را با سررسید حقوقی وکلا و قضات آشنا کنیم. یکی از جذابیت‌های خرید سررسید، ارتباط شغل شما با سالنامه‌ای است که خریداری می‌کنید. سایت شهرگیفت این امکان را برای شما فراهم کرده است که با توجه به شغل و تخصص و علاقه‌ای که دارید، می‌توانید تقویم و سررسید مرتبط تهیه کنید.

سررسید حقوقی یکی از انواع سررسیدهای تخصصی است که قوانین حقوقی در آن چاپ شده. این سررسید برای حقوقدانان، وکلا، مقامات قضایی و همه افرادی که به نوعی با قوانین حقوقی سروکار دارند، بهترین گزینه محسوب می‌شود.

کاربرد سالنامه حقوقی چیست؟

آشنایی با قوانین حقوقی یکی از نیازهای مبرم شاغلین در این رشته محسوب می‌شود. گاهی مشغله فکری و دغدغه‌های زندگی روزمره به حدی زیاد است که این قوانین از حافظه انسان محو می‌شود. چاره کار چیست؟ شما با سفارش و خرید سررسید حقوقی شهرگیفت می‌توانید به راحتی از قوانین حقوقی بروز سال چاپ شده در این سررسید در هر زمان و مکانی که هستید، استفاده کنید.

سررسیدهای حقوقی برای نمایندگان مجلس و وزرا نیز بسیار کاربردی می‌باشد. این سالنامه حتی برای افرادی که با قوانین حقوقی آشنایی ندارند اما علاقه‌مند به یادگیری و مرور قوانین و لوایح هستند هم می‌تواند بسیار جذاب باشد.

6 مزیت مهم خرید سالنامه‌ حقوقی چیست؟

در اینجا به بیان 6 مزیت  اصلی خرید سالنامه حقوقی میپردازیم.

۱ـ قابلیت حمل راحت سرسید حقوقی وکلا

منابع و مراجعی که قوانین حقوقی در آن‌ها به چاپ رسیده، معمولاً حجم بالایی دارند و حمل و نقل روزانه این منابع بسیار سخت می‌باشد. اما سررسید حقوقی این امکان را به شما می‌دهد که همزمان با تاریخ روز، از مراجعه به قوانین حقوقی نیز بهره‌مند خواهید شد.

حتما بخوانید :
سررسید بارداری چیست و چه کاربردی دارد؟

هر چقدر هم که تکنولوژی و برنامه های کاربردی و وب سایت های در زمینه سیستم های مدیریت محتوایی وجود داشته باشند ولی باز هم نوشته های وکلا جزو دارایی ها و سرما یه های او محسوب میشود و همیشه باید به همراه داشته باشد. زمان تاریخ دادگاه، زمان نشست با موکل از تاریخ های مهم برا یوکلا محسوب میشود.

۲ـ کیفیت بالا سالنامه حقوقی باعث 

تقویم و سررسیدهای شهرگیفت، با استفاده از کاغذ سررسید مرغوب و جلدهای محکم و بادوام از جنس گالینگور، چرم و ترمو با بهترین و محکم‌ترین صحافی، تولید شده است و این خصوصیات به همراه تنوع بالای سررسیدها، مسلماً مشتریان خاص خود را راضی نگاه می‌دارد.

از آنجاییکه وکلا و قضات همواره کیفی پر از اسناد و نوشته ها یشان همراهشان است و در طول شبانه روز استفاده مداوم از آن دارند پس کیفیت سالنامه حقوقی از اهمیت برخوردار است.

۳ـ قیمت مناسب استفاده یکسال

در حال حاضر قیمت کاغذ و بقیه مواد مورد نیاز تهیه و تولید سررسید، بسیار بالا می‌باشد. اما شما می‌توانید با قیمت‌های منطقی و مناسب از سایت شهر گیفت، خرید کنید.

۴ـ قطع سررسید حقوقی 

مزیت دیگر سالنامه‌های حقوقی شهرگیفت، تولید این سالنامه در ابعاد مختلف و کاربردی می‌باشد. این سررسید در اندازه‌های سررسید وزیری،سررسید جیبی، سررسید اروپایی، سررسید خشتی و سررسید رقعی تولید می‌شود.

حتما بخوانید :
سررسید چیست؟: همه چیز درباره این مفهوم

۵ـ سفارشی سازی سالنامه حقوقی

این سالنامه جهت سفارشی سازی برای ارگان‌ها و ادارات و سازمان‌های مربوطه، گزینه مناسب و مقرون به صرفه‌ای محسوب می‌شود. میتوان نام و یا لوگو و اطلاعات مورد درخواست دیگر را روی تقویم و سالنامه چاپ نمود.

۶ـ طراحی خاص و زیبا تقویم حقوقی

به جرأت می‌توان گفت شما در هیچ فروشگاهی با این تنوع روبرو نمی‌شوید. شهرگیفت تنها سایت فروش آنلاین می‌باشد که با بیش از 300 طرح و رنگ برای تولید سررسید، شما را غافلگیر خواهد کرد. مشاورین ما درباره نحوه خرید، سفارشی سازی، چاپ و حک لوگو و اطلاعات دیگر سازمان شما، همیشه در دسترس هستند.

فروشگاه فروش سررسید شهرگیفت که یکی از موفق ترین وب سایتها در زمینه خرید هدایای سازمانی با تمرکز  در خرید سررسید و فروش سررسید 1403 به سازمان ها و کسب و کارها  است با بیش از صد نوع سررسید در سایزهای متنوع را دارا میباشد.”

نظر شما درباره این محصول چیست؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه / 5. تعداد رای:

تا الان رای نیامده است! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *