آموزش خرید هدایای تبلیغاتی, نوشته های هدایای مناسبتی

هدیه روز صنعت و معدن (5 هدیه ویژه برای کارمندان صنعت و معدن)

معرفی ۵هدیه ویژه برای کارمندان اداره و سازمان صنعت و معدن
5
(1)

معرفی 5هدیه ویژه برای کارمندان اداره و سازمان صنعت و معدن

 

در این مقاله به مبحث روز صنعت و معدن و هدایای تبلیغاتی که میتوان در این روز به کارمندان این وزارتخانه و همچنین همایش هایی که مربوط به این موضوع است بپردازیم.

دهم تیر ماه براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی روز صنعت و معدن نام گرفته است. بعد از رکود معادن در سال 1357، با تدوین و تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی، در سال 1358 بر اساس اصول 44 و 45 قانون اساسی، برای جلوگیری از اتلاف ذخائر معدنی، شورای انقلاب اسلامی طی مصوبه ای از صدور اجازه بهره برداری جدید و یا تمدید مدت پروانه های قبلی ممانعت نمود و وزارت صنایع و معادن را موظف کرد که قانون جدید معادن را تدوین نماید. پس از آن دادستان كل كشور موظف به تشکیل ستادی به نام ستاد بهره‌برداری و حفظ و مراقبت معادن كشور شد. این ستاد در تمام مراكز استان‌ها و شهرستان‌ها تشكیل گردید؛ وظیفه اصلی این ستادها بر اساس آئین‌نامه‌های مربوطه، بررسی وضعیت معادن بود.

در واقع هدف اصلی اختصاص این روز به نام صنعت و معدن، اهمیت بیشتر به این بخش می‌باشد. زیرا صنعت و معدن مهم‌ترین موتور محرکه اقتصاد به حساب می‌آید و همان طور که می‌دانید نقشی اساسی در اشتغال پایدار و افزایش تولید ناخالص ملی و درآمد سرانه کشور دارد.

وضعیت کنونی صنعت و معدن ایران چگونه ارزیابی می‌شود؟

حدود سی درصد از سرمایه گذاری کشور در سال های اخیر در حوزه معدن انجام شده است و نزدیک به 45% از سرمایه بازار سهام نیز در سال 2800، مربوط به حوزه صنایع معدنی بود. در سال 2008 سهم بخش معدن و صنایع معدنی رشد چشمگیری داشت و بیش از 5% تولید ناخالص داخلی از سال‌های قبل بیشتر بود. هر چند صنعت نفت بخش عمده درآمد کشور ما را شامل می‌شود و نقش مهمی در تأمین درآمدهای اقتصادی کشور دارد، اما حدود 75% درصد از کارکنان بخش معدن در معادنی کار می کنند که مواد معدنی دیگری غیر از نفت و گاز طبیعی تولید می‌شود زیرا ایران از نظر منابع معدنی یک کشور بسیار غنی محسوب می‌شود. البته تا کنون هیچ بررسی و آماری برای تعیین میزان و کیفیت این ثروت‌های معدنی انجام نشده است. مثلاً، ما تا سال هزار و نهصد و چهل از وجود کرومیت در ایران بی‌اطلاع بودیم. همچنین ذخایر عظیم مس در سرچشمه تا سال هزار و نهصد و شصت و هفت از نظرها پنهان مانده بود. کشور ما با داشتن منابع و ذخایر سوختی و همچنین دیگر مواد معدنی مورد نیاز صنایع مختلف، از جمله کشورهای غنی دنیا به شمار می‌آید. هر چند در ایران باستان استخراج فلزات رواج داشته است، اما بهره برداری تجاری از منابع شناخته شده  به شکل امروزی، تاریخچه کوتاهی دارد. استخراج معادن و معدن‌کاری و توسعه‌ی صنعت در زمینه‌های گوناگون صنعتی، مثل مس و سرب از دیرباز در کشور ما متداول بوده است.

حتما بخوانید :
تقویم رومیزی یادداشت دار 1403: همراهی مناسب برای سال سازمان‌یافته

تاریخ‌نگاران، در کتب تاریخی نوشته‌اند مردم ایران، از اولین مردمانی بوده‌اند که مس را استخراج و ذوب کرده‌اند. همچنین آثار بسیاری از حفاری‌های عظیم در بیشتر معادن ایران دیده می‌شود. می‌توانیم نمونه‌های باقیمانده از ظروف و وسایل فلزی را نیز، نشانگر فعالیت‌های گسترده‌ی معدنی و صنعتی ایرانیان باستان بدانیم.

 

انقلاب صنعتی در ایران

وقوع انقلاب صنعتی، در ایران تقریبآَ در کلیه‌ی زمینه‌های صنعتی، کشاورزی، ساختمانی، داروئی(هدیه روز پزشک)، دفاعی، الکترونیک(ست الکترونیک)، بهداشتی روی داد. مواد معدنی و کانی‌های اقتصادی به عنوان مواد اولیه یا مواد خام، نقش نقش بسزایی در توسعه صنایع دارند. یکی از ارکان اصلی در اقتصاد هر کشور، صنایع آن کشور می‌باشد. این‌ ثروت‌ها و سرمایه‌های ارزشمند، باید به نحوی مورد استفاده قرار بگیرند که با به کارگیری روش‌های اصولی و صحیح، بیشترین منافع از برداشت آن‌ها حاصل شود. ضمن این‌که حقوق نسل‌های آینده، نیز حفظ گردد.

اتحاد و اتفاق نظر و اخذ بهترین تصمیمات در این حوزه، در جهت توسعه صنعتی کشور مهمترین گام همکاری دو بخش دولتی و غیر دولتی محسوب می‌شود. بدین ترتیب ما شاهد پیشرفت روزافزون صنایع و معادن در کشور خواهیم بود و قدمی مثبت و کارساز با همکاری ملی، می تواند فعالیت های تولیدی صنعتی کشور را دگرگون کند.

مشکلات کنونی بخش صنعت و معدن

روز صنعت و معدن یک بهانه برای بررسی مشکلات این بخش است. صنایع ما با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو می‌باشد. این مشکلات عبارتند از: عدم نقدینگی، دشواری در نوسازی واحد‌های تولیدی، هزینه بالای تولید، نبود بازار صادرات مطمئن و امن.

ما هم امیدواریم با نامگذاری روز صنعت و معدن، هر ساله نگرشی تازه در این بخش موجب پیشرفت‌های متعدد در آینده‌ای نه چندان دور شود.

 

چه صنایعی جزو تقسیم‌بندی صنعت و معدن قرار می‌گیرند؟

  1.  نفت، گاز و سوخت‌های مصرفی
  2.  مواد شیمیایی و مصالح ساختمانی
  3.  ظروف و بسته‌بندی
  4. فلزات و معدن
  5. محصولات کاغذی
  6. تجهیزات الکتریکی
  7. ماشین آلات
  8. خدمات و لوازم تجاری
  9.  حمل و نقل هوایی و زمینی
  10.  خودرو و قطعات خودرو
  11.  لوازم خانگی
  12.  منسوجات
  13. مواد غذایی، نوشیدنی و دخانیات
  14.  تجهیزات و خدمات بهداشتی
  15.  داروسازی
  16.  بیمه
  17.  نرم افزار و خدمات آی تی
  18.  سخت افزار و تجهیزات
  19.  خدمات ارتباطی و رسانه
  20.  املاک و مستغلات
حتما بخوانید :
رنگ مناسب برای هدیه تبلیغاتی سازمان چه رنگی است؟ (8نکته مهم)

معرفی 5 هدیه ویژه برای کارمندان اداره و سازمان صنعت و معدن

شهر گیفت در روز صنعت و معدن  هدایای ویژه به مناسبت روز صنعت و معدن برای کارمندان این وزارتخانه و همچنین همایش ها و بزرگداشت هایی که به این مناسبت برگزار میشود در خدمت شماست.

 

۱ـ کتاب‌ نفیس هدیه روز صنعت و معدن

کتاب همیشه جزو هدایای محبوب بوده و هست. حتی امروزه با وجود نسخه‌های صوتی و فایل‌های پی دی اف، هنوز برخی افراد به دنبال استشمام عطر کاغذ و لمس صفحات کتاب‌های مورد علاقه خود در کتابفروشی‌ها هستند. انواع کتاب‌های مذهبی، شعر، شهر شناسی و آثار فاخر دیگری از نویسندگان معروف و محبوب ایرانی و خارجی، با جلد گالینگور سخت و محکم و بسیار زیبا در رنگ‌بندی متنوع، یکی از بهترین هدایا برای این روز به شمار می‌رود.

 

۲ـ ست‌ مدیریتی هدایای روز صنعت و معدن ویژه مدیران

ست مدیریتی چند تکه، می‌تواند هدیه‌ای نفیس برای مدیران ارشد و کارمندان به شمار آید. این ست‌ها با بسته‌بندی جذاب و چشم‌نواز خود، ارزش بالایی دارند و شامل سررسید، جاکلیدی، خودکار، روان‌نویس، خودنویس، تقویم رومیزی، دیوان حافظ، کیف پول و جاکارتی می‌باشند. شما می‌توانید با مراجعه به بخش ست‌ّای مدیریتی از انواع بی‌شمار این ست‌ها دیدن کرده و انتخاب نمایید.

 

۳ـ خودکار تبلیغاتی

برای مدیران و کارمندان منظم و دقیق، هیچ هدیه‌ای بهتر از یک خودکار تبلیغاتی خوش دست و زیبا نیست. خودکارهای فاخر شهر گیفت در مدل‌ها و رنگ‌های متنوع و باکیفیت با یک بسته‌بندی شیک و خاص، حتماً گیرنده هدیه را مجذوب خواهد کرد.

 

۴ـ خودنویس

یک مدیر ارشد پرکار همیشه برای امضای قراردادهای مهم باید خودنویسی روان وزیبا با خود به همراه داشته باشد. استفاده از خودنویس علاوه بر زیباتر نمودن خط شما، از لحاظ بصری نیز حس لوکس بودن را به طرف مقابل القا می‌کند. خودنویس‌های شهر گیفت با برترین برندها همکاری داشته و با کیفیت‌ترین‌ها را برای شما گردآوری کرده است.

 

۵ـ سررسید تبلیغاتی

سررسیدهای شهر گیفت با بیش از صد نوع مدل مختلف در طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون از کاغذ مرغوب تهیه شده است و قابلیت چاپ مخصوص برند و خدمات شما را نیز دارا می‌باشد. حتی شما می‌توانید بر اساس شغل خود، سررسیدها را انتخاب نمایید. زیرا شهر گیفت این سررسیدها را بر اساس مشاغل مختلف طبقه‌بندی کرده است.

نظر شما درباره این محصول چیست؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای: 1

تا الان رای نیامده است! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *