نوشته های هدایای مناسبتی

راهنمای خرید هدیه روز زن و روز مادر ویژه سازمان ها و شرکت ها

هدیه روز زن
4.5
(2)

در این مقاله قصد داریم تا بهترین هدیه برای روز زن را به شما عزیزان معرفی کنیم. هدیه روز زن شهرگیفت را از دست ندهید.

سلام رییس! من اینجام با پیشنهادات ویژه ام به مناسبت روز زن.

بگذار قبل از هر چیز به این نکته اشاره کنم که امروز بیشتر از هر زمان دیگه ای زنان در جامعه و در دنیای تجارت و کار حضور دارند  و این اتفاق مثبت و سازنده ایه است. چرا که حضور زنان در جامعه باعث رشد فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی می شه.

حالا برای تجلیل از این زنان قدرتمند که انرژی، توانایی و هوششون رو در اختیار شرکت یا شغل مورد علاقشون می گذارند، برای اینکه بتونند نقش مثبتی در پیشرفت کار داشته باشند، باید چیکار کرد؟

روز زن این فرصت رو برای من و تو ایجاد می کنه تا از این نقش سازنده قدردانی و تجلیل کنیم.

هدایای روز زن

اینجاست که من پیشنهاداتی بهت می دهم که نتونی رد کنی:

1.مرسی که هستی! پیام تبریک هدیه روز زن

بله درسته. این جمله ی دست چندم ِلوس معنای بزرگی پشتش داره. “قدردانی”. شاید به نظر بی اهمیت بیاد اما در واقع تشکر کردن به ساده ترین شکل و فقط با گفتن جملاتی مثل ممنونم از حضورت“، مرسی که برای این کار انقدر وقت و انرژی می گذاری“، حضور تو دلگرمی بزرگی برای مجموعه ی ماست، می تونه در حد طوفان کاترینا تاثیرگذار باشه.

از کارمندانت تشکر کن و از اون ها به خاطر توانایی هاشون تجلیل کن. حتی با گفتن یه جمله ی ساده ، یک دستخط روی یک کارت تبریک یا چند شاخه گل.

2.سِت باشیم! انواع ست های اداری(ست اداری ویژه هدیه روز زن)

یکی از پر مصرف ترین ابزار برای کارمندان پشت میز نشین سِت های اداری شیک و کاربردی و جذابه که می تونه هم به شکیل تر شدن میز کار کمک کنه و هم فضای آراسته و منحصر به فردی  برای کارمندان ایجاد کنه. پس می تونی ست های اداری (متشکل از خودکار، خودنویس، جاکلیدی، وسایل نگه دارنده، ابزار اداری و..) رو جزو لیست خرید هدیه ی روز زن نگه داری.

ست های ادرای و رومیزی

انواع خودکار تبلیغاتی، روان نویس و خود نویس

3.کوچولو های دوست داشتنی! (کارت های هدیه ویژه هدیه روز مادر و روز زن)

کارت های هدیه روز به روز دارن پر طرفدار تر می شن. خب دلیلش واضح و مشخصه. تو مبلغ مشخصی پول رو در قالب یک کارت، هدیه می دهی. این کارت ها وقتی نمی دونی چی بگیری یا چقدر کافیه هزینه کنی، گزینه ی خوبی هستند. برای اینکه هر کس با هر سلیقه ای برای خودش خرید مورد علاقه اش را انجام بده. پس بهش فکر کن.

4.کوچولوهای دوست داشتنی خاص! (پکیج بهداشتی ویژ هدیه روز زن)

شاید جزو اون آدم هایی باشی که عقیده دارن کارت هدیه زیاد هم خوش آیند نیست و یه جور از سر باز کردنه. خب من برای تو هم پیشنهاد ویژه دارم. می تونی همچنان از کارت هدیه استفاده کنی اما این بار به جای پول می تونی کارت هدیه مختص استفاده از خدمات بهداشتی، آرایشی یا فرهنگی، تفریحی هدیه بدی. مثلا کارت خرید کتاب یا کارت استفاده از استخر و ماساژ  یا خدمات آرایشگاه.

5.یار مهربان باش! (کتاب ویژه هدیه روز زن)

از فرهنگ حرف زدم یاد کتاب افتادم. بله کتاب. یار مهربان همیشه گزینه ی خوبی برای هدیه دادنه. پس کارمندانت رو با یک کتاب مفید و با ارزش خوشحال کن. تا تو ساعت های آزاد کاری بتونن حسابی به ذهنشون نرمش بدن.

حتما بخوانید :
روز قلم چه روزی است؟(9 هدیه برتر به مناسبت روز قلم)

6.خوشمزه بازی در بیار! (سررسید مخصوص هدیه روز زن)

یه کارت تبریک، یه بسته خوراکی خوشمزه در کنار یک تقویم سال جدید. من که این بسته ی  ویژه رو خیلی دوست دارم. ارزون، جمع و جور و به یاد موندنی. نزدیک سال نو هممون به یک تقویم خوب برای نوشتن برنامه های آیندمون در حالی که داریم خوراکی های خوشمزه می خوریم احتیاج داریم. پس تقویم خانم ها رو فراموش نکن.

تقویم های رمیزی

انواع سررسید 1403

 

7.سبز باش، سبز.. و همیشه سبز!

کیف های پارچه ای این روزا خیلی مد شدن. نه فقط به خاطر قیمت مناسب، راحتی و سبکی و زیبایی ساده و صمیمی شون، بلکه به این خاطر که استفاده از کیف های پارچه ای به عنوان ساک خرید می تونه کمک بزرگی به کاهش استفاده از پلاستیک بکنه و در نتیجه به حفظ محیط زیست کمک می کنه. این روزا این کیف های پارچه ای با انواع و اقسام طرح ها و رنگ های زیبا تو بازار موجودن. پس دست دست نکن و سریع سفارش بده.

8.پوست، مو، ناخن!

برای خانم کارمند که زمان زیادی رو خارج از منزل می گذرونن و خسته و کوفته به خونه می رسند و کلی کار هم تو خونه دارند، بسته های بهداشتی شامل حوله، لیف، کرم و شامپوهای مناسب، لایه بردارها و یا پک های مانیکور و پدیکور انتخاب ویژه ایه که می تونه به حفظ سلامت کارمندهات و تقویت روحیه و شادابی آنها کمک ویژه ای کنه. اگه می خوای رییس محبوبی باشه به پوست کارمندانت اهمیت بده!

9.بفرمایید غذا!

از کارت های هدیه و کوپن های فرهنگی و ورزشی حرف زدم اما همیشه گزینه های دیگه ای هم هست. مثل پیشنهاد استفاده از یک رستوران یا کافی شاپ خاص برای کارمندان به همراه خانواده یا دوستانشون، که می تونی با هماهنگی این مکان ها به راحتی انجامش بدی. و کاری کنی کارمندانت همراه کسانی که دوستشون دارن ساعاتی رو کنار هم بگذرون و پشت سر رییس مهربونشون که انقدر به فکرشونه کلی حرف های خوب بزنن.

10.کی گفته عطر دوری میاره!

عطر این رفیقِ شفیقِ قدیمی، این خوشبوی دوست داشتنی، این زیبای گرون قیمت، از ازل جزو لیست هدیه روز زن بوده! درسته که این روزا قیمتش سر به فلک کشیده اما عطرهای مخصوص هدیه دادن رو می تونی با قیمت های مناسب تر هم پیدا کنی و نگران دور شدن کارمندا هم نباشی. دیگه از کرونا که دورترمون نمی کنه!

11.نه به خانه و آشپزخانه!

هدیه دادن ابزار و لوازم خونه و آشپزخونه برای روز زن کار ناشایستیه. این وسایل شخصی نیستند و قابلمه فقط برای زن خونه نیست بلکه وسیله ایه که باهاش شکم همه ی اهالی خونه پر می شه. پس به جای هدیه دادن ابزار آشپزی و آشپزخانه، یک وسیله ی دکوری زیبا و شخصی مثل قاب عکس که بتونه یادآور لحظه های خوشی  و کنار هم بودن باشه یا یک گلدان کوچک خوشرنگ که صاحبش بتونه از دیدنش لذت ببره، قطعا انتخاب هوشمنداتریه تا انتخاب سینی و ملاقه!

حتما بخوانید :
هدیه روز بهزیستی و تامین اجتماعی: بررسی، راهنما و خلاصه

12.کلیشه ای فکر نکن! (گجت های هوشمند)

وسایلی مثل هندزفری، ساعت هوشمند، اسپیکر، پاور بانک یا گجت های از این دست زن و مرد نمی شناسه. پس فکر نکن که خانم ها به تکنولوزی علاقه ندارند یا باهاش کار نمی کنند. گجت ها و ابزار آلات تکنولوژی گزینه ی خیلی خوبی برای خانم های شاغل و امروزیه. پس برای هدیه روز زن و هدیه روز مادر می تونی از گجت های هوشمند هم استفاده کنی.

13.نور به میزت بتابه!

چراغ مطالعه برای خانم های شاغل وسیله ی مناسبیه که می تونند هم تو خونه برای مطالعه و هم در محل کار برای نوشتن ازش استفاده کنن. برای یه کارمندِ کاری که از خستگی و خیره شدن به صفحه ی کامپیوتر چشماش آلبالو گیلاس می چینه، چراغ مطالعه می تونه دعای خیرش رو پشت سرتون نگه داره!

14.ورزشکاران، دلاوران، نام آوران…!

کارشناس ها، دانشمندان، محققین، مربیان ورزشی و همه و همه اعتقاد دارن وقتی ساعت های طولانی پشت میز هستیم یا یک کار فیزیکی خاص رو پشت سرهم انجام می دهیم، بدن نیاز به استراحت و نرمش داره تا خون به جریان بیفته و از خستگی و بیماری های احتمالی پیشگیری بشه. می تونی با خرید بسته های کوچک و قابل جابه جایی ورزشی مثل کش، طناب، توپ های کوچک و ابزاری از این دست کارمندانت رو تشویق کنی تا در بین ساعت های سخت و فشرده ی کاری، کمی هم به سلامت جسمشون اهمیت بدن و سالم تر باشن . نتیجه ی این خرید رو تو بازده سالانه خواهی دید.

و در آخر این چند نکته رو فراموش نکن!

  1. در کنار هر هدیه ای که تهیه می کنی تشکر و قدردانی زبانی یا نوشتاری رو فراموش نکن. درسته که هدیه ها علاقه و میزان اهمیت مارو نشون می دهند. اما قدرت کلمات رو دست کم نگیر. شاید نتونی پول زیادی برای خرید هدیه خرج کنی. اما تشکر زبانی هدیه ی بی قیمتیه که هرگز از ذهن و قلب آدم نمی شه.
  2. به سلیقه ی کارمندانت اهمیت بده. سعی کن سلیقه ی افراد رو در انتخاب نوع، جنس، رنگ و کاربرد هدیه در نظر بگیری. اینجوری حرفه ای تره و تو هم یک رییس حرفه ای هستی! درسته؟

3.. به خاطر اولین چیزی که تو ذهنت اومد دست تو جیب نکن. برای خرید هدیه روز زن وقت بگذار. کمی فکر کن و شرایط رو بسنج. خرید نامناسب باعث می شه هدیده ی شما تو کمد خاک بخوره، نه خاطره اش بمونه و نه خودش. پس وقت بذار و برای خرید هدیه هدف مشخص داشته باش.

  1. و مهم تر از همه خرید ها رو زود سفارش بده. نزدیک هر مناسبتی شرکت های وارد کننده و تولیدی ها با انواع و اقسام سفارشات رو به رو می شن و اداره ی پست حسابی سرش شلوغه. پس وقت شناس باش و هدایا رو زودتر از زمان مورد نظر سفارش بده که نه با کمبود جنس مواجه بشی و نه هدیه دیرتر از زمان مورد نظر به دستت برسه.

نظر شما درباره این محصول چیست؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 4.5 / 5. تعداد رای: 2

تا الان رای نیامده است! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

2 نظر در “راهنمای خرید هدیه روز زن و روز مادر ویژه سازمان ها و شرکت ها

  1. خدا همه مادر هارو حفظ کنه.

    1. مدیر گفت:

      الهی آمین چه دعای زیباییی کردید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *