آموزش خرید هدایای تبلیغاتی

راهنمای خرید هدایای تبلیغاتی مخصوص تابستان

هدایای-تبلیغاتی-تابستان
5
(1)

تراول ماگ مدل فشن

موجود

300,000 تومان324,000 تومان

چرا خرید هدایای تبلیغاتی تابستان مهم است؟

هدایای تبلیغاتی تابستان ، فصل تابستان فصل هیجان، رنگ و سرگرمی است. خوشبختانه کشور عزیز ما ایران، تنوع فصلی را بصورت کامل دارا است که هر فصل ویژگی های منحصر به فردی دارد. فصل ها در نحوه زندگی ما انسان ها مانند لباس پوشیدن تغییراتی را ایجاد میکند. هر فصل آدابات مربوط به خود را دارد.

جالب آن است که تغییر فصل بر روی تجارت و خرید هدایای تبلیغاتی نیز تاثیر دارد. تفاوت شرکت های بزرگ، کسب و کارهای موفق با کسب و کارهای معمولی در این است که انسان های بزرگ به جزئیات کسب و کار نیز اهمیت می دهند و آنها همه جوانب را در نظر میگیرند.

یک مدیر موفق برای خرید هدایای تبلیغاتی خاص  با در نظر گرفتن نوع کارایی هدیه برای مخاطب خود، یعنی با هدیه دادن این کالا چه پیامی را میخواهد به مخاطب خود برساند، به فصل هدیه نیز توجه میکند.

پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی فصل تابستان

فصل تابستان بدیلیل نور آفتاب شدید و گرمایی که دارد معمولا هدایای تبلیغاتی که برای این فصل در نظر میگیرند که به جلوگیری از نور خورشید کمک کند و راحتی و آسایش را برای مخاطبان ارمغان بیاورد.

در اینجا به معرفی چند کالای پرفرش از هدایای تبلیغاتی فصل تابستان می پردازیم. این کالاها کالاهای خوش فروش و یا به عبارتی پرفروش می باشند که متناسب فصل تابستان می باشد که سعی شده است در انتخاب آن از هر طریقی برای فرار از گرما استفاده می‌شود و همین نکته نقطه عطفی برای خرید هدایای تبلیغاتی فصل تابستان خواهد بود.

1- آفتابگیر شیشه جلو خودرو، خرید ضروری تابستانی

آفتابگیر شیشه جلو خودرو یک وسیله ایست که در فصل تابستان برای مالکان خودرو بسیار مورد استفاده است. غیرممکن است که فصل تابستان باشد و شما دارای یک خودرو باشید و نیاز به آفتابگیر ماشین را احساس نکرده باشید. آفتابگیر خودرو یک وسیله مناسب جهت جلوگیری از ورود اشعه مضر UV به درون خودرو است و باعث خنک نگه داشتن و استفاده بهینه از کولر اتومبیل در روزهای گرم می شود.آفتابگیر می تواند یکی از مهمترین هدایای تبلیغاتی تابستان باشد.

برای خرید آفتابگیر شیشه جلو خودرو باید به این نکته توجه داشته باشید که جنس آفتابگیر از پلاستیک مرغوب باشد که در هنگام گرما ماشین بوی پلاستیک نگیرد و هم کارایی لازم را نیز داشته باشد. هر چه کیفیت جنس آفتابگیر خودرو بالاتر باشد ،در برابر نور خورشید مقاوم تر بوده و اجازه نمی دهد حتی کمترین نور مضری به درون اتاق خودرو نفوذ کند.

جنس آفتابگیر خودرو میتواند از پلاستیک و یا پارچه باشد، که اکثرا از پلاستیک است.

این محصول به راحتی قابل جمع شدن است و می توانید آن را در کاور مخصوص که میتواند لوگو سازمان شما بر روی آن حک شود، نگهداری شود. همچنین شما میتواند برند و یا اطلاعات سازمانی خود را بر روی خود آفتابگیر حک نمایید.

بصورت معمول ابعاد یک آفتابگیر شیشه خودرو 110*50*2 سانتی‌متر است و برای شیشه عقب و شیشه جلو ماشین مورد استفاده قرار میگیرد.

لیست قیمت آفتابگیر شیشه جلو خودرو سال 1399

با توجه به نوسانات ارز قیمت دقیقی که بتوان گفت وجود ندارد ولی بصورت معمول قیمت عمده آفتابگیر شیشه جلو خودرو  10 هزار تومان می باشد، این قیمت خام آفتابگیر شیشه خودرو  و بدون حک لوگو و اطلاعات سازمانی می باشد.

جهت سفارش و خرید عمده آفتابگیر خودرو با ما تماس بگیرید.

2- عطر تبلیغاتی، یک خرید هیجان انگیز تابستانی

عطر یکی از هدایای تبلیغاتی تابستان است که برای هدیه دادن در تمام فصل های سال مورد استفاده قرار میگیرد. افراد دوست دارند عطر هدیه بدهند و عطر را هدیه بگیرند فارغ از جنسیت مرد و زن بودن. اما به دلیل گرمای بالا در فصل تابستان و تعرق بالای بدن استفاده از عطر بسیار بالا میرود. پس پیشنهاد دوم ما برای یک خرید هیجان انگیز خرید عطر تبلیغاتی است.

انتخاب و خرید عطر بسیار به سلیقه شما مربوط است. در خرید هدایای تبلیغاتی بطور معمول از عطرهایی استفاده می شود که مورد پسند سلیقه عموم  باشد. عطرهای پیشنهادی شهرگیفت شامل این خصیصه هستند و در ضمن دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب برای خرید سازمانی می باشد.

شما میتوانید نام برند خود را بر روی جعبه و یا شیشه عطر حک نمایید.

3- کلاه آفتابی، خرید مناسب فصل تابستان

کلاه آفتابی در فصل گرما بسیار ضروری است و یک هدیه تبلیغاتی مناسب است. شما میتوانید نام و یا اطلاعات برند خود را بروی کلاه حک نمایید. جنس کلاه آفتابی بهتر است نخی باشد که از جوش زدن جلوگیری نماید و حساست ایجاد نکند.

4- فن خنک کننده

قصد داریم به شما یکی از خاص ترین هدایای تبلیغاتی تابستان را معرفی کنیم که در عین سادگی کارایی به سزایی دارد. مینی فن تبلیغاتی یک فن خنک کننده کوچک است که به راحتی به گوشی شما وصل شده و شما را خنک می کند. در فصل تابستانه این فن کوچک بسیار پر کاربرد بوده و می تواند یکی از هدایای تبلیغاتی خاص و متنوعی باشد که می توانید به مشتریان خود آن را هدیه دهید. این فن خنک کننده در رنگ های متنوع موجود است.

حتما بخوانید :
ماگ تبلیغاتی و لیوان تبلیغاتی + 20 مدل بهمراه قیمت و چاپ

5- بادبزن تبلیغاتی ویژه هدایای تبلیغاتی تابستان

از دیگر هدایای تبلیغاتی تابستان که می توانید به دیگران هدیه دهید بادبزن تبلیغاتی زیبا و متنوع در اندازه های مختلف است. با توجه به گرمای طاقت فرسا در تابستان داشتن یک بادبزن زیبا و کوچک بسیار پرکاربرد خواهد بود. این قابلیت وجود دارد که نام ، لوگو و شمار تلفن شرکت شما بر روی این بادبزن ها حک شود. این بادبزن های تبلیغاتی می تواند از جنس پلاستیک ، مقوا و یا پارچه باشد.

6- فلاسک تبلیغاتی

با وجود گرمای تابستان همیشه یک نوشیدنی خنک تحمل این گرما را برای ما آسان تر میکند. فلاسک تبلیغاتی از آن دسته هدایای تبلیغاتی تابستانی است که در این فصل به شدت پرکاربرد بوده و مورد استفاده قرار میگیرد. این فلاسک تبلیغاتی نه تنها در تابستان بلکه در فصل های دیگر حتی در زمستان نیز برای گرم نگه داشتن چای و قهوه مورد استفاده قرار میگیرد. پس می توان گفت که بسیار پرکاربرد خواهد بود. می توانید نام ، شماره و لوگوی شرکت خود را بر روی این فلاسک ها حک کنید.

7- تیشرت تبلیغاتی ویژه هدایای تبلیغاتی تابستان

در فصل تابستان پوشیدن لباس های نخی ، نازک و  آستین کوتاه بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. از همین رو تیشرت تبلیغاتی می تواند یک گزینه ی بسیار منحصر بفرد و عالی برای هدایای تبلیغاتی تابستان باشد. شما میتوانید این تیشرت ها را با طرح ها و رنگ های متنوع سفارش داده و لوگو شرکت خود را بر روی آن چاپ کنید. مشتریان شما از گرفتن همچین هدیه ای بسیار راضی خواهند بود.

حتما بخوانید :
چاپ سررسید تهران: تنوع، کیفیت، و جلب توجه مشتریان

8- قمقمه تبلیغاتی

مصرف آب در تابستان نسبت به فصل های دیگر بسیار بالاتر بوده. این مصرف بدلیل استفاده از پکیج های خنک کننده ، حمام رفتن و آشامیدن آب بیشتر است. به همین دلیل داشتن قمقمه تبلیغاتی می تواند یک هدیه تبلیغاتی مناسب برای فصل تابستان باشد. به دلیل گرما و تعرق بدن در این فصل خوردن آب بسیار مهم است و از گرما زدگی جلوگیری می کند. این هدیه میتواند مشتریان شما را بسیار خشنود کند.

9- ماسک سازمانی

تابستان امسال تابستانی کرونایی است که با شروع این تابستان موج دوم ویروس کرونا آغاز شد. همانطور که کادهای درمانی و پزشکان نیز پیش بینی کرده بودند این موج دوم نیز خطرناک تر و کشنده تر نیز بوده است. یکی از بهترین خریدها و هدایای سازمانی ماسک های فیلتردار و ماسک های بدون فیلتر است که تا درصد زیادی مانع کرونا می شود.

9- ماگ تبلیغاتی

تهیه انواع ماگ های تبلیغاتی در اندازه و زنگ های متنوع می توان  گزینه مناسبی برای هدیه دادن باشد.

نظر شما درباره این محصول چیست؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای: 1

تا الان رای نیامده است! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

درباره تیم تحریریه شهرگیفت

سلام، ما تیم تحریره شهرگیفت هستیم و با شما درباره آموزش هدایای تبلیغاتی صحبت کنیم. تجربه‌ زیادی در زمینه بازاریابی و تبلیغات داریم و با استفاده از هدایای تبلیغاتی موفق شده‌ایم برندهای مختلف رو بهتر و معروفتر کنیم. در این بلاگ قصد داریم با به اشتراک گذاشتن راهکارهایی که توی این زمینه به دست آوردیم، به شما کمک کنیم تا برند خودتون رو با استفاده از هدایای تبلیغاتی بهتر و موثرتر معرفی کنید. امیدوارم مطالبی که در این بلاگ به اشتراک می‌ذاریم، براتون مفید باشه و بتونید با استفاده از این اطلاعات، بهترین تبلیغات رو برای برند خودتون انجام بدید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *