نکات خرید سررسید 1403, نکات سفارش هدایای سازمانی

تعطیلات رسمی تقویم سال 1402 در یک نگاه

تعطیلات رسمی تقویم سال 1402
4
(5)

تعطیلات رسمی تقویم سال 1402

امروز می خواهیم درباره تعطیلات رسمی سال در تقویم شمسی 1402 با شما عزیزان صحبت کنیم. همان طور که میدانید تعطیلات رسمی همواره یکی از بهترین راه ها برای استراحت و به سفر رفتن می باشد. به صورت کلی اگر بخواهیم تعداد تعطیلات رسمی سال 1402 را به شما عزیزان بگوییم 69 روز است. برای اینکه شما بتوانید همواره این روز های تعطیل را در ذهن داشته باشید بهتر است که از یک  که می توانید آن را از فروشگاه شهرگیفت خریداری کنید داشته باشید.

خرید سررسید 1403  شهرگیفت از هم اکنون آغاز شده است.

تعطیلی های ماه فروردین سال 1402

درواقع ماه فروردین یکی از تعطیل ترین ماه های سال است آن هم به این خاطر که سال نو آغاز می شود و به صورت متوسط 7 روز آن در طول ماه تعطیل است. 1 الی 4 فروردین تعطیل رسمی بابت عید نوروز می باشد و 3 روز دیگر آن مربوط به روز جمهوری اسلامی ایران و جشن سیزده بدر برای پایان عید نوروز است. به صورت خلاصه تعطیلی های ماه فروردین به صورت زیر می باشد

  1. یکم فروردین جشن نوروز
  2. دوم فروردین جشن نوروز
  3. سوم فروردین جشن نوروز
  4. چهارم فروردین جشن نوروز
  5. دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی
  6. سیزدهم نوروز نیز برای جشن سیزده به در
  7. بیست و سوم فروردین نیز برای شهادت حضرت علی علیه السلام

یک مورد دیگری که این میان وجود دارد این است که ماه رمضان در در ماه فرودین قرار گرفته است.

تعطیلی های ماه اردیبهشت سال 1402

حال نوبت آن رسیده است در مقاله تعطیلات رسمی سال 1402 در مورد تعطیلی های ماه اردیبهشت با شما عزیزان صحبت کنیم. ماه اردیبهشت نسبت به ماه فروردین روز های تعطیلی کمتری دارد، اما اگر می خواهید که این تعداد تعطیلی ها را در ذهن خود داشته باشید می توانید برای خرید سررسید سال 1402 به فروشگاه شهر گیفت مراجعه فرمایید. اما تعطیلی های ماه اردیبهشت عبارتند از:

  1. دوم اردیبهشت تعطیل به علت عید فطر
  2. سوم اردیبهشت تعطیل به علت عید فطر
  3. بیست و ششم اردیبهشت نیز به علت شهادت امام جعفر صادق علیه السلام

تعطیلی های ماه خرداد سال 1402

در واقع خرداد با اینکه اصلی ترین ماه سال است آن هم به این خاطر که تمامی امتحانا و حتی کنکور ها نیز در این ماه و اواخر آن صورت می گیرد. بنابراین تمامی دانش آموزان می بایست در پی درس خواندن باشند تا بتوانند نمره های مناسبی را دریافت کنند. اگر بخواهیم در مقاله تعطیلات رسمی سال 1402 تعطیلات ماه خرداد را بگویم کلا 2 روز است که می توان گفت نسبت به ماه های دیگر این تعطیلی کمتر است. روز های تعطیلی ماه خرداد به شکل زیر است:

  1. 14 خرداد رحلت امام خمینی
  2. 15 خرداد قیام 15 خرداد
حتما بخوانید :
فروش سالنامه و هدایای تبلیغاتی ویژه شهرستان ها

تعطیلی های ماه تیر سال 1402

با آغاز فصل تابستان تمامی افراد سعی می کنند که به مسافرت رفتن بپردازند اما خبر بدی که این میان وجود دارد این است که متاسفانه تعطیلی های رسمی در این ماه 2 روز است و افراد کارمند برای رفتن به مسافرت کار سختی را در پیش دارند مگر اینکه بتوانند از مرخصی های خود استفاده کنند. خبر بد دیگری که وجود دارد این است که یک روز تعطیل رسمی در جمعه قرار دارد. تعطیلی های رسمی ماه تیر به شکل زیر هستند:

  1. هشتم تیر عید سعید قربان
  2. شانزدهم تیر عید سعید غدیر خم

به صورت کلی این دو روزی که برای شما در بالا اعلام شد در ماه تیر تعطیل می باشد.

تعطیلی های ماه مرداد سال 1402

ماه مرداد را می توان گفت از شلوغ ترین ماه های فصل تابستان در نظر گرفت آن هم به این خاطر است که هوا در اوج گرم بودن خود است و بیشتر افراد به شمال و کیش سفر می کنند. می توان گفت خبر خوبی که این میان وجود دارد این می باشد که تعطیلی های این ماه نسبت به ماه تیر است. یکی دیگر از مواردی که باعث شلوغی این ماه شده است قرار گرفتن ماه محرم در این ماه است. عزاداران حسینی در این دوره به استقبال هوای گرم تابستانی می روند که کار برای عزاداری نسبت به فصل زمستان و پاییز آسان تر است.

  1. پنجم تاسوعای حسینی
  2. ششم عاشورای حسینی

تعطیلی های ماه شهریور سال 1402

ماه آخر تابستان یکی از محبوب ترین ماه های فصل تابستان است آن هم به این خاطر که تعداد تعطیلی های این ماه نسبت به 2 ماه اخیر یک روز بیشتر می باشد. در فصل تابستان ماه شهریور یکی از پر تردد ترین ماه ها است، این را به این خاطر می گوییم که هوا رفته رفته سرد می شود و برخی مواقع می شود که افراد امکان مسافرت در ماه تیر و مرداد را ندارند و با توجه به تعطیلی که اعلام شد می توانند به راحتی به مسافرت خود بپردازند.

  1. پانزدهم شهریور اربعین حسینی
  2. بیست و سوم شهریور رحلت حضرت محمد
  3. بیست و پنجم شهریور شهادت امام رضا علیه السلام
حتما بخوانید :
هدایای تبلیغاتی کاربردی: ابزاری جذاب برای ترویج کسب و کار

تعطیلی های ماه مهر سال 1402

ماه مهر از دید دانش آموزان یکی از بهترین ماه های سال است چرا که با شروع این ماه دانش آموزان مدرسه هایشان آغاز می شود و این دانش آموزان چه دختر و چه پسر به دیدن معلم های خود و دوستان خود می روند. متاسفانه با آغاز کرونا ماه مهر به مدت 2 سال آغاز کنند کلاس های درسی به صورت حضوری نبود و می توان گفت دانش آموزان و دانشجویان دچار شرایط سختی شدند. در این ماه ما 2 روز تعطیل رسمی داریم که در یکشنبه و سه شنبه قرار گرفته است.

  1. دو مهر شهادت امام حسن عسکری علیه السلام
  2. یازدهم مهر میلاد پر سعادت رسول اکرم و امام جعفر صادق

تعطیلی های ماه آبان سال 1402

ماه آبان یکی از پر شکوه ترین ماه های سال 1402 است آن هم به این خاطر است که روز بزرگداشت کوروش کبیر در این ماه رخ داده است. اما یک خبر بدی که این میاد وجود دارد ماه آبان دارای هیچ تعطیل رسمی وجود ندارد.

تعطیلی ماه آذر سال 1402

می توان گفت که تنها روزی که در این ماه تعطیل رسمی است 26 آذر است. 26 آذر ماه به علت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها است.

تعطیلی های ماه دی سال 1402

با اغاز فصل زمستان دی ماه یکی از بهترین فصل ها است چرا که در این ماه بارش باران و برف رخ خواهد داد. متاسفانه در این ماه همانند ماه آبان هیچ تعطیلی رسمی وجود ندارد.

تعطیلی های ماه بهمن سال 1402

ماه بهمن یکی از مورد علاقه ترین ماه میان افراد ایرانی است، به این خاطر که 3 روز در این ماه تعطیل رسمی است. تعطیلی های رسمی این ماه عبارتند از:

  • پنجم بهمن ولادت امام علی
  • 19 بهمن مبعث حضرت محمد
  • 22 بهمن پیروزی انقلاب اسلامی

تعطیلی های ماه اسفند سال 1402

در ماه اسفند که ماه پایانی سال 1402 است دو روز را به عنوان تعطیل رسمی قرار داده است. تعطیلی های ماه اسفند به صورت زیر می باشد.

  • ششم اسفند تولد حضرت مهدی علیه السلام
  • 29 اسفند روز ملی شدن صنعت نفت ایران

سالنامه 1402 شهرگیفت را میتوانید از هم اکنون خرید نمایید.

نظر شما درباره این محصول چیست؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه 4 / 5. تعداد رای: 5

تا الان رای نیامده است! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *