آموزش خرید هدایای تبلیغاتی

تاثیر زلزله تهران در خرید هدایای تبلیغاتی-(زلزله اردیبهشت 1399 دماوند)

تاثیر-زلزله-تهران-بر-روی-خرید-هدایای-تبلیغاتی
0
()

آیا حوادث طبیعی همچون زلزله بر روی خرید کالا و هدایای تبلیغاتی تاثیری دارد؟

(مورد نمونه زلزله 19 اردیبهشت دماوند)

تاثیر زلزله در خرید هدایای تبلیغاتی ، دیشب ساعت ۲:۴۸:۲۱ به وقت تهران زمین‌لرزه‌ای به قدرت ۴٫۹ تا ۵٫۱ در مقیاس امواج درونی زمین و در ۷ کیلومتر اعماق زمین در منطقه دماوند رخ داد و در آبسرد، کیلان، رودهن، تهران، زنجان، قزوین، مازندران نیز این زمین لرزه حس شد. و پس از آن براساس سایت لرزه نگاری پس لرزه های متعددی به ثبت رسیده است.  تا این لحظه در پی این زمین لرزه به گفته مقامات رسمی 2 کشته و 27 نفر مصدوم داشته است.

تاثیر-زلزله-در-خرید-هدایای-تبلیغاتی

در این نکته که زمین لرزه به همراه خود وحشت و ترس دارد که شکی نیست. انسان ناگاه هیچ جایی را امن نمیبیند. سر و صداهایی که زمین لرزه دارد.همه وحشت آور است. البته دیشب زمین لرزه تهران خوشبختانه تاکنون که خساراتی نداشته است ولی خاطرات بازماندگان زمین لرزه فاجعه آور شهر بم، سر پل ذهاب را به یاد داریم که صداهای شکستن و فروریختن و آه و و انفجار بر وحشت امن نبود زمین نیز می افزاید.

البته گاهی که با خود فکر میکنم زمین لرزه خود به خود یک امر فاجعه آور و ترسناک نیست، انسان ها به مرور تمدن و قرن ها وضیعت زمین را به این گونه قرار داده اند که زلزله برای زندگی ما خطرناک باشد و گاهی که با خود فکر میکنم (به خودم دلداری میدم) ژاپن به راحتی توانسته با این مسدله ارتباط خوب برقرار کند و با استفاده از ساخت و ساز ها درست ساختمان ها و آموزش در برابر زلزله چه باید کرد به این توانایی رسیده است که سالیانه چندین و چند زلزله 7 ریشتری و بیشتر از آن را با خسارات گاها رو به صفر پشت سر بگذارد.

به امید آن روز برای ایران..

سرزمین ایران در منطقه جغرافیایی پر از خطرات حوادث طبیعی است همچون سیل، زلزله، آتش سوزی.. اما سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که تاثیر زلزله در خرید هدایای تبلیغاتی چقدر بوده است ؟

تاثیر حوادث طبیعی بر روی خرید هدایای تبلغاتی

حوادث طبیعی بر روی زندگی روزمره مردم تاثیر میگذارد. پس از زلزله در صورت بروز حادثه گاها جان انسان ها در قراردادهای حقیقی و حقوقی گرفته می شود و قرارداد معمولا از حالت اولیه خود خارج می شود و به سرانجام فسخ میرسد.

اما تاثیر زلزله دیشب تهران یا بهتر است بگوییم دماوند که خسارات نه چندان زیاد مالی و جانی نداشت در این بحران ویروس کرونا که هنوز متاسفانه کشورمان با آن دسته و پنجه نرم میکند چیست؟

زلزله دیشب تهران به دلیل اینکه در یک استان رخ داده است و تنها در چند استان بصورت محسوس آن را حس کرده اند در خرید اینترنتی شهرها و شهرستان های دیگر تاثیری نگذاشته است ولی از خرید مرم تهران در آن شرایط که به بیرون پناه برده بودند کم کرده بود.

بعنوان مثال فروش دیجیکالا در شهرستان ها در شب گذاشته تاثیری نگذاشته بود اما تاثیر زلزله در خرید هدایای تبلیغاتی بدلایل مختلف مشهود تر است.

زلزله دیشب در شامگاه پنجشنبه رخ داد و همانطور که میدانید جمعه روز تعطیل در ایران است و خوشبخانه تا این لحظه تاثیر چندانی نگذاشته است. ولی بطور معمول حوادث طبیعی مردم را به سوی خرید لوازم و مایحتاج اولیه زندگی سوق میدهد.

خرید هدایای تبلیغاتی بعد از زلزله

بعد از زلزله غم انگیز بم برخی از سازمان های دولتی و غیر دولتی برای خانواده های بازماندگان هدایای تبلیغاتی که در ذهن مخاطب و یا کارمندانشان بماند خریداری و به آنها اهدا کردند. آنها در این شایط به خوبی میدانستند که اگر در لحظات غمگین به یاد کارمندان خود باشند هرگز برند آنها از ذهنشان بیرون نخواهد رفت.

سازمان ها بعد از زلزله برای بازماندگان چه هدایای تبلیغاتی را بخرند؟

در این شرایط پیشنهادی همچون خرید سررسیدی که طرح های اختصاصی با نام عزیزان از دست رفته شان باشد، خرید تور سفرهای زیارتی مانند مشهد، خرید ست های چرم شیک، خرید پک های کیف زلزله شامل پتو، الکل، باند، رادیو، و… ، خرید خودکار تبلیغاتی با نام عزیزان از دست رفته، کتاب های شعر پیشنهاد می شود.

 

حتما بخوانید :
هدایای ماه رمضان در نوروز 1402

 

دیروز 7 خرداد در تهران زلزله ای با مقیاس 4 ریشتر به وقوع پیوست. خوشبختانه این زلزله خساراتی نداشته است.

 

 

 

نظر شما درباره این محصول چیست؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه / 5. تعداد رای:

تا الان رای نیامده است! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *