نکات سفارش هدایای سازمانی

تاثیر باورنکردنی علم رنگ در هویت برندسازی و افزایش فروش

تاثیر علم رنگ در هویت برندسازی و افزایش فروش
0
()

آیا تا به حال توجه کرده اید که مردم معمولاً زمانی که خورشید می تابد و هوا گرم است خوشحال تر هستند؟ چرا هوای سرد تأثیر قابل توجهی بر خلق و خوی و بهره وری ما دارد؟ رنگ‌ها چه تأثیرات ناخودآگاهی می‌توانند بر تفکر ما داشته باشند، و علاوه بر آن، رنگ چه تأثیری بر کمپین‌های تبلیغاتی و برندسازی شخصی شما دارد؟

با ما همراه باشید تا از تاثیر باورنکردنی علم رنگ در فروش هدایای تبلیغاتی مطلع شوید.

از رنگ درست برای تاثیرگذاری بیشتر در خرید هدایای تبلیغاتی استفاده کنید!

چه شما از تاثیر رنگ بر روی برندسازی آگاه باشید یا نه، رنگ به طور طبیعی حواس ما را تحریک می کند و ذاتاً افکار و واکنش های احساسی را برمی انگیزد. به گفته مؤسسه تحقیقات رنگ، انسان ها در هنگام مشاهده اولیه خود، یک قضاوت ناخودآگاه در مورد یک شخص، محیط یا آیتم انجام می دهند و اکثر این ارزیابی ها براساس رنگ و ظاهر است.

قدرت رنگ برای اثربخشی ارتباطات بازاریابی، برندسازی شرکتی، تبلیغات، رسانه های آنلاین و بسته بندی و هدایای تبلیغاتی خلاقانه ضروری است. بسته به نوع پیامی که می‌خواهید منتقل کنید، رنگ‌هایی که انتخاب می‌کنید می‌توانند آن را حمایت و تأکید کنند. یا در تضاد باشند و پیام شما را کاهش دهند. از آنجایی که رنگ تأثیری فوری ایجاد می‌کند که عموماً در سطح جهانی قابل درک است، رنگ در انتقال حالت یا ایده‌ که جایگزین کلام یا محتوا می‌شود بسیار مهم است.

رنگ های رایجی که استفاده میشوند چه تاثیراتی دارند؟

اکنون به بررسی و پیام رنگ ها در برندسازی میپردازیم. مثلا اگر شما برای شرکت خود سررسید آبی یا سررسید مشکی خریداری نمایید(خرید سررسید) چه پیامی دارد؟

رنگ سیاه چه نمادی در برندسازی دارد؟

رنگ سیاه رنگ اقتدار و قدرت است.

در مد، مشکی یکی از سایه های بی انتها به دلیل توانایی آن در هماهنگی مناسب با تقریباً هر سایه دیگری در طیف است. هنگامی که برای طراحی پوشاک تبلیغاتی و ابتکارات تخصصی در تبلیغات استفاده می شود، رنگ مشکی در ارائه یک بیانیه جسورانه موثر است. ارتباط عاطفی که رنگ سیاه ایجاد می کند می تواند مرتبط باشد
با پیچیدگی، رسمی بودن، ظرافت و ثروت.

رنگ سفید چه نمادی در برندسازی دارد؟

رنگ سفید: نمادی از معصومیت و پاکی است.

حتما بخوانید :
هدیه روز مخابرات(معرفی 9 هدیه برتر روز فناوری اطلاعات برای کارمندان )

در حالی که از نظر فنی یک رنگ نیست زیرا سفید به معنای عدم وجود رنگ است، اما در مد بی انتها در نظر گرفته می شود، زیرا روشن و خنثی است و هر رنگ دیگری را هماهنگ می کند. رنگ سفید در محصولات با فناوری پیشرفته برای نشان دادن سادگی و در تبلیغات، معمولاً با خنکی و تمیزی همراه است.

رنگ قرمز چه نمادی در برندسازی دارد؟

رنگ قرمز: رنگ عشق و خون است.

قرمز یک رنگ افراطی است که قبل از همه رنگ‌های دیگر مورد توجه قرار می‌گیرد. مفاهیم احساسی که رنگ قرمز برمی انگیزد عبارتند از: هیجان، اشتیاق، قدرت، جسارت و شدت و حتی موفقیت! (شهرگیفت)

red

رنگ آبی چه نمادی در برندسازی دارد؟

رنگ آبی: نماد صلح، آرامش و محافظه کاری است.

مشاوران مد پوشیدن آبی را در مصاحبه های شغلی توصیه می کنند زیرا نماد وفاداری، ثبات و اعتماد است. آبی رایج ترین رنگی است که در برندسازی شرکت ها توسط شرکت های بزرگ چند ملیتی استفاده می شود. از نظر احساسی گفته می‌شود که آبی واکنش مخالف را ایجاد می‌کند، همان‌طور که قرمز باعث ایجاد آرامش و آرامش می‌شود.

سالنامه و سررسید آبی هر ساله جزو پرطرفدارترین رنگ سررسید است.

رنگ سبزچه نمادی در برندسازی دارد؟

رنگ سبز: سبز نماد طبیعت است.

در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین رنگ‌هایی است که در برندسازی و تزئینات مورد استفاده قرار می‌گیرد، که عمدتاً به دلیل تغییر در آگاهی محیطی است. سبز یکی از ساده‌ترین رنگ‌هایی است که چشم‌ها می‌توانند به خود بگیرند، زیرا آرامش‌بخش‌ترین رنگ برای چشم انسان است که گفته می‌شود بینایی را بهبود می‌بخشد. رنگ سبز احساس هماهنگی، سلامتی، باروری و رشد را بر می انگیزد.

green

رنگ زرد چه نمادی در برندسازی دارد؟

زرد: رنگ شادی است.

به طور ناخودآگاه یک اثر گرم کننده برای برانگیختن نشاط ایجاد می کند. در حالی که رنگی خوش بینانه در نظر گرفته می شود، یکی از سخت ترین رنگ ها برای چشم است و در نتیجه در صورت استفاده نادرست یا سوء استفاده می تواند بسیار قوی باشد. چون به راحتی جلب توجه می کند.

بنفش: ثبات آبی و انرژی قرمز را ترکیب می کند.

از لحاظ تاریخی با تجمل، سلطنت و ثروت همراه بوده است. در حال حاضر بنفش یکی از رنگ‌های مد محبوب در سال 2011 است. طبق بررسی‌ها، تقریباً 75 درصد از کودکان پیش از نوجوانی رنگ بنفش را به همه رنگ‌های دیگر ترجیح می‌دهند. از آنجایی که بنفش در طبیعت یک رنگ بسیار نادر است، در صورت استفاده نادرست می تواند احساسات مصنوعی را برانگیزد.

حتما بخوانید :
روز قلم چه روزی است؟(9 هدیه برتر به مناسبت روز قلم)

رنگ نارنجی چه نمادی در برندسازی دارد؟

رنگ نارنجی: تعادل و اشتیاق را برمی انگیزد.

انرژی قرمز و شادی زرد را ترکیب می کند. برای چشم انسان، نارنجی یک رنگ بسیار گرم است، بنابراین احساس گرما می دهد. با این وجود، نارنجی به اندازه قرمز تهاجمی نیست.
پرتقال اکسیژن رسانی به مغز را افزایش می دهد، اثری نیروبخش ایجاد می کند و فعالیت ذهنی را تحریک می کند. در بین جوانان بسیار پذیرفته شده است. در مد و در تبلیغات، رنگ نارنجی در سال 2011 بسیار محبوب است.

orange

بدیهی است که در هر رنگ، صدها طیف رنگ مختلف وجود دارد که می توان از آنها برای دیکته کردن احساسات استفاده کرد، که واضح است که موارد ذکر شده رایج ترین و سنتی ترین آنها هستند. هنگام برنامه ریزی تبلیغات بعدی خود، لحظه ای بیشتر صرف کنید تا واقعاً به رنگ هایی که می خواهید استفاده کنید فکر کنید و اینکه آیا آنها برای تقویت پیام شما (و مشتریان شما) مفید هستند یا خیر.

شهرگیفت یک فروشگاه خرید اینترنتی هدایای تبلیغاتی است که میتوانید بصورت حضوری هم مراجعه نمایید.

نظر شما درباره این محصول چیست؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید.

میانگین رتبه / 5. تعداد رای:

تا الان رای نیامده است! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *